කෝ erozan ගවයා ( කිරිපිටි මිලත් ඉහළට )

aliya

Well-known member
  • Oct 22, 2007
    905
    388
    63
    Colombo
    ඉරොෂන් සුනක යෝනියෙන් ඉපදිලා මැදමුලන ගූ කන බල්ලෙක්.ඕකත් එක්ක තර්ක කරලා වැඩක් නෑ.ඌ විමල්ගේ එකෙක්.දෙන්නම එකම ජොබ් එක.බ්ලො ජොබ් ටූ මැදමුලන
     

    jhnnwp

    Well-known member
  • Jan 6, 2012
    44,448
    32,176
    113
    Super market wala badu thibbe naththe oka nisada pahugiya dawas wala. Hangalada thiyenna athi.:angry:
     

    ChaaniAkka

    Well-known member
  • Oct 9, 2018
    1,900
    714
    113
    ithin yako umbala danne nedda kiri govinta gewana gana wadi karala kiyala.kalin hitapu ponna anduwa kiri dunnu minissunta salli gewala neha.ithin kiri goviyo e kiri wena kiri ganna unta denna patan gena.apahu e goviyonge kiri ganna thma unta gewana gana wadi karala thiyenne..pahu giya daws wala higlend badu kohe wath ganna tibunada.danne nethnam hoyala balapalla netnam huka ganilla.
    Come oooonn! නියමයි කොටා මල්ලි!! හි..හි.. :D
     
    • Like
    Reactions: KOTA NIHAL

    jay-shan

    Well-known member
  • Jan 3, 2010
    4,381
    1,871
    113
    Metaverse
    giphy.gif
     

    rajith123

    Well-known member
  • May 4, 2007
    1,625
    173
    63
    කිරි නොබි ඉදපන් මීමො කිරි බොන්ඩ තෝ ළදරුවෙක්ද :P:P

    මේ වගේ කුලු මීමන් හින්ද තමා රටවල් වලට කෙල වෙලා තියෙන්නෙ
     

    SLK_sri

    Well-known member
  • Oct 27, 2018
    61,114
    56,678
    113
    කිරි නොබි ඉදපන් මීමො කිරි බොන්ඩ තෝ ළදරුවෙක්ද :P:P



    uba wage harakekgen oya wage kathawak thamai balaporothhu wenna puluwan ara ekek kiuwa petrol adu karahama minissu rasthiyadu gahanawa wage thamai.
     

    dhanuka kumara

    Well-known member
  • Jul 30, 2012
    5,519
    8,985
    113
    දේශීය කිරිපිටි මිල ඉහල නැංවුයේ කිරි ගොවියා දිරිමත්කර නිෂ්පාදනය ඉහල දැමීමටයි -චමල් R
     

    SLK_sri

    Well-known member
  • Oct 27, 2018
    61,114
    56,678
    113
    දේශීය කිරිපිටි මිල ඉහල නැංවුයේ කිරි ගොවියා දිරිමත්කර නිෂ්පාදනය ඉහල දැමීමටයි -චමල් R



    kiri bona ewun dirimath wenna price eka adu karanne nedda ethakota
     

    Similar threads