manussayekuta salli thibboth irisiya karana jathiyak thamayi lankawe inne. ane manda.
dan oya manthrikama duppath ekekuta dunnoth wenama harida? oo balayi paramparawa goda danna.
salli thiyana ekata ona nambuwa witharayi. duppath eka salli hamba karanna enne issellama.
------ Post added on Jun 12, 2022 at 3:21 PM
dan oya manthrikama duppath ekekuta dunnoth wenama harida? oo balayi paramparawa goda danna.
salli thiyana ekata ona nambuwa witharayi. duppath eka salli hamba karanna enne issellama.
e kaale kathawak giya oka Ranil ta nila niwaseta dunna kiyalath. godak issara. aththa boru nam danne na.This house has a history.
This house was taken by Australia for their Embassy but then moved out .
It was sold on public auction and a A Company bought it this company had its funding from MR and his family. This was during Tsunami Helping Hambantota time , but not sure where funding came.
Then they sold it to Dhammika P(not Prasad!).
------ Post added on Jun 12, 2022 at 3:21 PM
