දෙකේ පොඩි වෙනස්මක් ඇති. මම දන්නේ නෑ ඕවා ගැන හරියට
නෑ ඔය තියෙන්නේ මරිජුවානා ගැහුවම වෙන දේවල් නේ. හැබැයි මරිජුවානා , hemp කියලා දෙකක් තියෙනවලූ cannabis වල
------ Post added on Nov 20, 2022 at 10:41 AM
Oww, Marjuwana kiyala typically kiyanne THC wadi ewa, eke nama Indica... parak gahala track ekak dagattama kelinma in the clouds.
Ganja means hemp, hemp thamai medicine hadanna use karanne..Sativa thamai meke classification eka.. mewa smoke kalata wikara penne na, energy wadi, concentration wadi wela relaxing state ekak enava pattama..
Nicotine smoke kalama ena high ekata wada mewa wenas.. onema deyak too much use kaloth aniwa it can be bad ne.. its same with everything.. doctors recomend having glass of wine or shot of whisky everyday.. but more than that it will shorten ur life expectancy..
anyway if you haven't tried drugs, you SHOULD NEVER try them..