Sorry.. poddak late una reply ekata.
Peroduva Viva.. Malaysian car ekak. 650, 800, 1000cc wenakan enavane.
car eka podi family ekakata hondai machan. godak aya oka hari naha, petrol karan naha araka meka kiyanava. bt podi engine eka nisa api accaleration tikak aduwen tiyagena caamly drive karoth oya car eka 16KMPL wat karanna ona.
peroduva company ekata sup eka denne Daihatsu japan company eka.
2002,2003 apu peroduvo calisa ekai daihatsu mira ekai dekama ekai. e dekama hondata me car field eke tibba fail une naha lankavet hondatama tibba.
oya peroduvo Kelisa eka thamai dan alut karala VIVA eka widiyata enne. nadattuwa hondata tiya gattot car eka sahenna kalayak loku case natuwa duwanna puluwan. 2nd marcket ekak japan tharam nam naha.
habai Indian MRUTI, TATA Indika evata wada 100% honda car ekak viva eka.
mage aidea eka viva eka normal minded (racing pissuwak nati


) ayata godak hondata purse ekata wasidayaka car ekak.

Thawa deyak panda eka viva eka taram petrol karan naha, bt ida hondata tiyanava. anek dewal nam indian evvata wada viva ekei panda ekei honda misak kisima narakak naha.
Jaya wevaaa.........!!!!!

