ගන්න හොඳ පොඩි car එකක් කියන්නකෝ යාලුවනේ!!!

dhanu77

Well-known member
  • Nov 18, 2008
    2,802
    220
    63
    macan KIA picanto 20 laks walata okkoma thiyena ekama car eka machoo ... pic
    lead-1-KIA-Launch---Pic-by-Daminda-Harsha-Perera-(2)-copy.jpg
     

    isurumm

    Well-known member
  • Apr 5, 2009
    1,047
    138
    63
    Sri Lanka
    Bran new gannava nam Viva ekai Panda ekai hondai oya me dala tiyana ewain.
    Panda eka podi kivvata ahirila hirawena car ekak nemei. 1.3l engine eka power ekatai petrol walatai okkotoma hondai.

    kamatinam passo ekak, March AK12(Beetle march) registerd Vitz ekak wage ekakata yannat puluwan oyata.

    Japan SUZUKI ALTO eka auto gears, full option, Alloys ekka original Japaneese quality tamai enne. brand new enne naha recondition vitarai. podi unata sapa hondai.

    Indian MARUTI SUZUKI ALTO eka manual, alloys, F/O ekka brand new. 80% indian. technology eka vitarak japan wala. engine eka pava produce karanne indiyawe, japan widiyata.

    Japan eka sapai recondition unat gana wadi.
    Indian eka loku sapak naha brand new unat japan recondition eke ganatama wage adui.:)

    Honda japan Alto eka.

    Good luck....!!! jaya weva......!!!!!!:):)

    Thanx wewa!!! ගොඩක් වටිනා post එකක් !! Viva ගැන මොකද හිතන්නේ bro??
     

    TDI110

    Well-known member
  • Dec 7, 2010
    4,336
    351
    83
    Thanx wewa!!! ගොඩක් වටිනා post එකක් !! Viva ගැන මොකද හිතන්නේ bro??


    Sorry.. poddak late una reply ekata.
    :yes:

    Peroduva Viva.. Malaysian car ekak. 650, 800, 1000cc wenakan enavane.

    car eka podi family ekakata hondai machan. godak aya oka hari naha, petrol karan naha araka meka kiyanava. bt podi engine eka nisa api accaleration tikak aduwen tiyagena caamly drive karoth oya car eka 16KMPL wat karanna ona.

    peroduva company ekata sup eka denne Daihatsu japan company eka.

    2002,2003 apu peroduvo calisa ekai daihatsu mira ekai dekama ekai. e dekama hondata me car field eke tibba fail une naha lankavet hondatama tibba.

    oya peroduvo Kelisa eka thamai dan alut karala VIVA eka widiyata enne. nadattuwa hondata tiya gattot car eka sahenna kalayak loku case natuwa duwanna puluwan. 2nd marcket ekak japan tharam nam naha.

    habai Indian MRUTI, TATA Indika evata wada 100% honda car ekak viva eka.

    mage aidea eka viva eka normal minded (racing pissuwak nati:lol::lol:) ayata godak hondata purse ekata wasidayaka car ekak.:yes::yes:

    Thawa deyak panda eka viva eka taram petrol karan naha, bt ida hondata tiyanava. anek dewal nam indian evvata wada viva ekei panda ekei honda misak kisima narakak naha.

    Jaya wevaaa.........!!!!!:):):)
     
    Last edited:

    isurumm

    Well-known member
  • Apr 5, 2009
    1,047
    138
    63
    Sri Lanka
    Sorry.. poddak late una reply ekata.
    :yes:

    Peroduva Viva.. Malaysian car ekak. 650, 800, 1000cc wenakan enavane.

    car eka podi family ekakata hondai machan. godak aya oka hari naha, petrol karan naha araka meka kiyanava. bt podi engine eka nisa api accaleration tikak aduwen tiyagena caamly drive karoth oya car eka 16KMPL wat karanna ona.

    peroduva company ekata sup eka denne Daihatsu japan company eka.

    2002,2003 apu peroduvo calisa ekai daihatsu mira ekai dekama ekai. e dekama hondata me car field eke tibba fail une naha lankavet hondatama tibba.

    oya peroduvo Kelisa eka thamai dan alut karala VIVA eka widiyata enne. nadattuwa hondata tiya gattot car eka sahenna kalayak loku case natuwa duwanna puluwan. 2nd marcket ekak japan tharam nam naha.

    habai Indian MRUTI, TATA Indika evata wada 100% honda car ekak viva eka.

    mage aidea eka viva eka normal minded (racing pissuwak nati:lol::lol:) ayata godak hondata purse ekata wasidayaka car ekak.:yes::yes:

    Thawa deyak panda eka viva eka taram petrol karan naha, bt ida hondata tiyanava. anek dewal nam indian evvata wada viva ekei panda ekei honda misak kisima narakak naha.

    Jaya wevaaa.........!!!!!:):):)

    thanx alot friend !!!
     

    urbanlogo

    Active member
  • Feb 2, 2007
    1,351
    22
    38
    5 වෙනි මණ්ඩලයේ
    Sorry.. poddak late una reply ekata.
    :yes:

    Peroduva Viva.. Malaysian car ekak. 650, 800, 1000cc wenakan enavane.

    car eka podi family ekakata hondai machan. godak aya oka hari naha, petrol karan naha araka meka kiyanava. bt podi engine eka nisa api accaleration tikak aduwen tiyagena caamly drive karoth oya car eka 16KMPL wat karanna ona.

    peroduva company ekata sup eka denne Daihatsu japan company eka.

    2002,2003 apu peroduvo calisa ekai daihatsu mira ekai dekama ekai. e dekama hondata me car field eke tibba fail une naha lankavet hondatama tibba.

    oya peroduvo Kelisa eka thamai dan alut karala VIVA eka widiyata enne. nadattuwa hondata tiya gattot car eka sahenna kalayak loku case natuwa duwanna puluwan. 2nd marcket ekak japan tharam nam naha.

    habai Indian MRUTI, TATA Indika evata wada 100% honda car ekak viva eka.

    mage aidea eka viva eka normal minded (racing pissuwak nati:lol::lol:) ayata godak hondata purse ekata wasidayaka car ekak.:yes::yes:

    Thawa deyak panda eka viva eka taram petrol karan naha, bt ida hondata tiyanava. anek dewal nam indian evvata wada viva ekei panda ekei honda misak kisima narakak naha.

    Jaya wevaaa.........!!!!!:):):)

    Nice info bro..thanx a lot...this is really helpfull as i'm looking to buy a viva...:yes::yes::yes::yes: