me kella dukemane bn inne. mona velada bn jeevithe mechcharatama kala kirenna?? eki vena aagamaka kellekda bn??

hamadeyakma dana ganna puluwan machan awasanayedi![]()


ube awasanaya ?????? marenakanda balan inne ????Ube Awasane balanna mama dan me thread eka ki paraknam open karada
Ikmanata dapanko ban![]()



ube awasanaya ?????? marenakanda balan inne ????![]()

Oka marenawanam beriyaa 



kellata wena kollek innawa wenna puluwan
habai mama hithanne kella umbata thamai love karanne.
umba eka therum ganne nathi nisa eki uta kamathi wenna athi. but mata hithena hatiyata meki me kiyanne umbata love karanawa kiyalamai




මේ thread එක අදයි දැක්කේ.....
සමහර නිසඳැස් කියවනකොට කර්පට් වෙලා යනවා බන්.....
බලමුකෝ අවසානයට මොකාද ඔය එලකිරි සාමාජිකයා කියලා.....
Rep+



කෙල්ල තොට ලව්............
තොට ඕක තේරෙන්නේ නැත්තං ඉතිං තෝ වෙල් පඹයෙක්............




මේ මොන කුණුහරපයක්ද බන්......
පුංචි එකෙකුගේ අස්වැසිල්ලට
මව් කිරි සොයන්නාක් මෙන්
මගේ මව්කිරි මගේ විනෝදාංශය
වී හමාරය



කිඹුලා අයියගෙන්වත් අහලා බලන්න ඕනේ......මට නම් මේක පේන්නේ පට්ට <BEEP> වගේ........samahara ewa mata therenneth na ban



කිඹුලා අයියගෙන්වත් අහලා බලන්න ඕනේ......මට නම් මේක පේන්නේ පට්ට <BEEP> වගේ........![]()

එහෙනම් දාපන්කෝ බලන්න.....
amuthuwen therum ganna deyak na ban... mama widapu dewal tika kiwwama ubalata therei![]()


