කාලවරෝදයක් මෙතනට අදාළ නෑ බන්, නඩු තීන්දුව දෙනකොට ජනාදිපති රනිල්. මේවා හිතලු නෙවෙයි constitutional facts! lol
35. (1) While any person holds office as President,
no proceedings shall he instituted or continued against him in any court or tribunal in respect of anything done or omitted to be done by him either in his official or private capacity.
https://www.parliament.lk/files/pdf/constitution.pdf
ජනාදිපති commission එක මාස 18ක් තිබ්බා. object දෙකයි තිබ්බේ. එකක attack එක ගහපු උන්ව හොයන එක, අනිත් එක attack එක වෙනකොට රාජකාරිය පැහැර හැරපු අය කව්ද කියල හොයන එක. suprecourt එකෙන් රාජකාරිය පහර හැරීමට වැරදිකාරයො උණු සෙට් එකට දඩ ගෙවන්න උනා. කොටින්ම කියනවා නම් ඔය කොමිසම පත් කරපු මයිත්රීවත් වැරදි කාරයා වෙලා 100million ගෙවන්න උනේ.
p.s. -
එකත් රනිල් ලොක්කම කියලා ජනාදිපති මුක්තිය ඉල්ලගෙන නඩුවෙන් නිදහස් වෙලා තියෙන්නේ. පෙර පිනක් පල දීලා.
------
Post added on Oct 25, 2024 at 6:12 PM