එතකොට අපි දැන් තෝරගන්න ඕනි පුලුවන් උපරිමටම බලට බෙදනවා කියන යූඇන්පීයද? නැත්තන් එට ඒකීයව තියා ගන්නව කියන මහින්දද?
Dakke nattam poddak search karala balapan. Gammanpila ahanawa mithrawarune api arawa karanne mewa karanne nayata. kotinma kiwwot thagi dennet nayata kiyala

ehema kiyapu manussaya eka parata ayet yanawa duwagena mahinda gawata. Minissunge prathipatti wenas wenna puluwan. eth mahindagen mayithri gawata awit arahema kiyala ayet duwagena mahinda gawata yana miniha mokekda
Uba defend karanna haduwe ehema minihek.
Hari dan mahinda gana katha karamu.
Ubata loku uwamanawak tiyanawa rata bedanne nati eka gana eka hodai
eth machan poddak kalpana karapan awurudu 70k wayasa mahinda thawa awurudu kiyak ohoma defend karannada oya wage anathurakin??
Mahinda kiyanne Vampire kenek nemeine. Ehenam ko mahindage dewani pela nayakayo... mata kiyanna nam tikak... ehema innawanam ayi ehema place denne natte.. ehema kenek janadipathi karanna tibbane
Itin ban rataka wiyawasthawak wenas karanna 2/3 oni nam rata bedanna federal genna 2/3k onine... 2/3k tiyeddi federal walata yanna puluwan palath saba galawanna epeine. ewa haduwe 2/3 dala 13A genallane
Anika ban suddanta ochchara kelinna oni nam kelinma danawane arthika sambadayak kela wela yanna.. Lankawe godak garments okkoma europe USA walata yawanne.. kotinma kiwwot ape exports walin wediyenma ganne ung. Unta kelinna oni nam etanama kelawala danawa.
ochchara suddo yakku nam Basil mokada USA giye paradunu gaman. mokada gotabaya USA citizen kenek une
