ගමෙ කෙල්ලගෙයි නගරෙ කෙල්ලගෙයි වෙනස මොකද්ද

CoolCartoon

Member
Oct 11, 2006
10,160
94
0
Melbourne.....
Game kellay nagare kellay athara ehema loku wenasak ne ban.... oya koi kellath waathayak welaawakata....

adumin paladumin minissu maninna behe machan. habay ithin... lokuma wenasa kiwwa wage panthi athara wenasa... samaja mattama wenasa.

game kella alata gihin naaa gaddi nagare eka shower eken naanawa....
 

sameerasugath

Well-known member
  • Dec 1, 2008
    1,571
    111
    63
    පුශ්පෙ අයියා;7006247 said:
    :yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes:


    ගොඩාක් ගමෙන් කැම්පස් යන අය එකෙදි සත්තු බවට පරිවර්තනය වෙනවා.:rolleyes:

    දන්න දේකුත් නෑ නොදන්න දේකුත් නෑ. හරි පන්ඩිතයි. :confused::rolleyes::lol:
    Eka Attha ,,Samaharunta "An" enawa.....Samaharunta "waliga"
    enawa.....Samaharunta Oya dekama enawa....
     

    bhathiya99

    Junior member
  • Nov 10, 2007
    986
    25
    18
    Town eke eka Sexy machan.. game eun tikak gode patai.. But wada walinnam ithin game kelloth mara idiriyen inne..