ඉතින් දැන් මෙහෙම නම් චන්දෙ ගත්තාම xxx වගේ සමාජ මෙහෙවරක් කරයි නෙ
dinchad Well-known member Jul 31, 2007 6,974 643 113 Jan 29, 2014 #21 ඉතින් දැන් මෙහෙම නම් චන්දෙ ගත්තාම xxx වගේ සමාජ මෙහෙවරක් කරයි නෙ
wdk Well-known member Oct 22, 2012 5,269 673 113 🇱🇰 Jan 29, 2014 #22 අපෙ දැත ශක්තිමත් කරන්න ඇය කල මෙහෙවරෙන් බිදක්...
wdk Well-known member Oct 22, 2012 5,269 673 113 🇱🇰 Jan 29, 2014 #23 ගයෙශා මාව facebook Blockකරලා..දාපු comment එකක් සැර වෑඩි වෙලා
Kumara456 Well-known member Jan 3, 2008 29,710 2,880 113 Colombo Jan 29, 2014 #24 Last edited: Jan 29, 2014
signshop Well-known member May 30, 2011 12,277 9,132 113 Dubai Jan 29, 2014 #27 adambarai hasantha mahaththayoo
blueblood Member Apr 1, 2007 2,045 94 0 Malaysia Jan 29, 2014 #28 haha ow eeye ra mama baluwa wadha pitiya..patta athal
Kumara456 Well-known member Jan 3, 2008 29,710 2,880 113 Colombo Jan 29, 2014 #29 Last edited: Jan 29, 2014
r.pathirana Well-known member Aug 30, 2011 21,681 1,985 113 on your location Jan 29, 2014 #30 මගේ ඡන්දේ නම් ගයේෂා අක්කිට ............අනේ ආසාවේ බෑ දෙන්න හිතෙනවා උම්මා................. මේයාගේ හැම රැස්විමකටම මම යනවා
මගේ ඡන්දේ නම් ගයේෂා අක්කිට ............අනේ ආසාවේ බෑ දෙන්න හිතෙනවා උම්මා................. මේයාගේ හැම රැස්විමකටම මම යනවා
wdk Well-known member Oct 22, 2012 5,269 673 113 🇱🇰 Jan 29, 2014 #31 r.pathirana said: මගේ ඡන්දේ නම් ගයේෂා අක්කිට ............අනේ ආසාවේ බෑ දෙන්න හිතෙනවා උම්මා................. මේයාගේ හැම රැස්විමකටම මම යනවා Click to expand... මන් ඉන්නෙ මෙයා පොස්ටර් ගහනකන්..
r.pathirana said: මගේ ඡන්දේ නම් ගයේෂා අක්කිට ............අනේ ආසාවේ බෑ දෙන්න හිතෙනවා උම්මා................. මේයාගේ හැම රැස්විමකටම මම යනවා Click to expand... මන් ඉන්නෙ මෙයා පොස්ටර් ගහනකන්..
MeGusta Banned Sep 11, 2012 10,585 512 0 Jan 29, 2014 #32 anna roger senevirathne karayath poster gahala uth illanawa...
-Akon- Banned Jun 4, 2009 847 30 28 Jan 29, 2014 #33 meeki udeta comod eka pirenna rena hati sihi kara palla.... koi lassana ekith ohoma thama...
MeGusta Banned Sep 11, 2012 10,585 512 0 Jan 29, 2014 #35 -Akon- said: meeki udeta comod eka pirenna rena hati sihi kara palla.... koi lassana ekith ohoma thama... Click to expand... my words
-Akon- said: meeki udeta comod eka pirenna rena hati sihi kara palla.... koi lassana ekith ohoma thama... Click to expand... my words
ruwanjrc Well-known member Sep 22, 2010 22,327 1,133 113 කෙහෙල් ගහේ Jan 29, 2014 #37 බඩුවක් ඔබ අමතයි..
sasliit Member Jun 12, 2007 36,024 1,538 0 ලොවෙත් නැති තැනක Jan 29, 2014 #39 එළකිරියෙ ඉන්න උන් වගේ හැමෝම හිතනවනම්.... මුන් වගේ උන් රට පාලනයට එන්නෙත් නෑ..... එන්න දෙන්නෙත් නෑ.... අවාසනාව මේක උඹල අපි හැමෝගෙම....
එළකිරියෙ ඉන්න උන් වගේ හැමෝම හිතනවනම්.... මුන් වගේ උන් රට පාලනයට එන්නෙත් නෑ..... එන්න දෙන්නෙත් නෑ.... අවාසනාව මේක උඹල අපි හැමෝගෙම....
crazyasa Well-known member Apr 27, 2008 16,436 1,503 113 මහ සයුර Jan 29, 2014 #40 Ai flying fish walin lokuuu mehewarak kale machan athata sapa +6 rep added Last edited: Jan 29, 2014