ගස් ලබු ගෙඩියක් තෝරගන්නෙ කොහොමද ?

KasunKDP

Well-known member
  • Oct 29, 2013
    35,872
    1,653
    113
    hell
    i think that's an overly simplistic statement. humans aren't machines designed to work toward selfish goals. viruses, may be. but not humans. people tend to group together and work towards a common goal even in the absence of some external enforcer.

    and the other major component in a society is its beliefs. nobody forced the ancient Egyptian kings to build pyramids. they made them because of their beliefs. even capitalism is based on a set of beliefs. i think beliefs are a crucial ingredient ignored and criticized by everyone.

    well a person would work with a team to achieve something which he wouldn't be able to achieve individually. That is by no mean less selfish.
     

    ruchira55

    Well-known member
  • Mar 23, 2012
    39,997
    40,900
    113
    Good market eke thiyenawa. Ehema nathnam gam pathiwala kadawal wala thiyenawa game haduna gaslabu. Gahema idunama thamai gediya kadanne. Mama nam kamathi ewata. Ape gedarath gas labu pala 3k thiyenawa. Wawagena kana tharamata hodai. Game haduna gas labu ata tikak idapan. Maasa 6k wage yanakota loku wela gedi hadei.
     

    Pessimist

    Well-known member
  • Mar 6, 2018
    20,665
    1,562
    113
    🌎
    well a person would work with a team to achieve something which he wouldn't be able to achieve individually. That is by no mean less selfish.

    that's a very loose definition of selfishness you have there. in that sense every act can be defined as selfish. even so called selfless acts are performed for that small rush of dopamine. or something is not done to avoid a bad feeling. that's reducing responsibilities and maintaining of the status quo into biology :sorry: in that sense i think u are right. we do everything either to feel good or not feel bad.

    but what's normally called selfless acts are those which don't directly give the performer any monetary or material reward. i was using the word selfless in that sense, not in the reduced biological sense :no: i think that kind of common sense selflessness is possible without so called socialism :yes:

    besides the most important thing is socialism upholds the importance of human society. that's overly anthropocentric and cannot help fight the problems world is facing today. i think a societal structure based on non-humanism where plant and animals life is held sacred will be much better than a material based socialism. have u seen the movie avatar ? if not u should see it. it has few references to so called primitive societies. that's one alternative which is neither socialist no capitalist.
     

    Dodo Mahaththaya

    Well-known member
  • Jun 2, 2017
    12,979
    3,175
    113
    Planet Earth
    ගස්ලබු ගන්නකොට කිසිම වෙලාවක ගෙඩියේ පිටත තද කහ හෝ තැඹිලි පාට එව්වා ගන්න එපා.

    කොළ පාට ගෙඩියේ තැනින් තැන කහ වුනු ගෙඩි ගන්න.ඔය උඩ කෙනෙක් පොටෝ දාලා තියෙන්නා වගේ.
    ඇතුලේ මදේ තැඹිලි එකට වඩා කහ පාට ගස්ලබු රසයි.
     
    • Like
    Reactions: D_Mad

    Dodo Mahaththaya

    Well-known member
  • Jun 2, 2017
    12,979
    3,175
    113
    Planet Earth
    පෙසිමිස්ට්, කසුන් KDP

    මේ මනුස්සයා අහල තියෙන්නේ ගස්ලබු ගැන....උඹලත් අර මැක්කා කතාවේ වගේ....කොහෙන් ගියත් අවසානෙට උඹලගේ රොකට් සයන්ස් වලින් උත්තර දෙන්නේ.ඔව්වා මේ අපි වගේ වාහෙලට තේරෙන්නේ නැහැ....

    :frown::frown::frown::frown:
     

    Pessimist

    Well-known member
  • Mar 6, 2018
    20,665
    1,562
    113
    🌎
    පෙසිමිස්ට්, කසුන් KDP

    මේ මනුස්සයා අහල තියෙන්නේ ගස්ලබු ගැන....උඹලත් අර මැක්කා කතාවේ වගේ....කොහෙන් ගියත් අවසානෙට උඹලගේ රොකට් සයන්ස් වලින් උත්තර දෙන්නේ.ඔව්වා මේ අපි වගේ වාහෙලට තේරෙන්නේ නැහැ....

    :frown::frown::frown::frown:

    poker-face-png-27.png
     

    D_Mad

    Well-known member
  • Jun 11, 2013
    25,606
    42,097
    113
    Deniyaya
    ගස්ලබු ගන්නකොට කිසිම වෙලාවක ගෙඩියේ පිටත තද කහ හෝ තැඹිලි පාට එව්වා ගන්න එපා.

    කොළ පාට ගෙඩියේ තැනින් තැන කහ වුනු ගෙඩි ගන්න.ඔය උඩ කෙනෙක් පොටෝ දාලා තියෙන්නා වගේ.
    ඇතුලේ මදේ තැඹිලි එකට වඩා කහ පාට ගස්ලබු රසයි.

    පෙසිමිස්ට්, කසුන් KDP

    මේ මනුස්සයා අහල තියෙන්නේ ගස්ලබු ගැන....උඹලත් අර මැක්කා කතාවේ වගේ....කොහෙන් ගියත් අවසානෙට උඹලගේ රොකට් සයන්ස් වලින් උත්තර දෙන්නේ.ඔව්වා මේ අපි වගේ වාහෙලට තේරෙන්නේ නැහැ....

    :frown::frown::frown::frown:

    Good market eke thiyenawa. Ehema nathnam gam pathiwala kadawal wala thiyenawa game haduna gaslabu. Gahema idunama thamai gediya kadanne. Mama nam kamathi ewata. Ape gedarath gas labu pala 3k thiyenawa. Wawagena kana tharamata hodai. Game haduna gas labu ata tikak idapan. Maasa 6k wage yanakota loku wela gedi hadei.

    මාත් එක පාරක් කීල්ස් එකෙන් අඹ ගත්ත, කපල කටේ තිබ්බ විතරයි දත් ටික ඔක්කොම හිරි වැටුන.:sorry::sorry::sorry:


    දැන්නම් ගස්ලබුනම් ගෙදර ඉදල බෝඩිමට එන දවසට පැහිච්ච එකක් ගෙනත් කනවා...


    නාවල කොස්වත්ත හන්දියට කලින් පන්සල ඉස්සරහ (ත්‍රී සිංහ) එක ගාව පලතුරු කඩයක් තියෙනවා.. එකේ කාබයිට් කතන්දරේ වැඩියම නෑ වගේ..

    කැමති කඩේකින් කහපාට පොඩි පැල්ලම් තියෙන ගෙඩි අරගන්න. ගෙදර ගෙනාවට පස්සෙ හොඳට වතුරෙන් හෝදල පිහදාල කඩදාසියකින් ඔතල ඉටි බෑග් එකකට දාල තියන්න.
    papaya-on-tree-i.jpg

    කබයට් ගහපුවා හොයා ගන්න බැරි තරම්..පලතුරු කඩ වල අමු එවා ඇරන් තියාගන්නවා ඉදුනම පෙනන තියනවා..කඩ වලින් අහලා අමු එකක් ඇරන් ගෙදර ගෙනල්ලා ඉදුනම කාපන්..ඉදුනු එවා සුවර් කරන්න බැ නෙ..⁣ගෙඩියෙ බලපං වතුර ස්ප්‍රෙකරලා වගේද කියලා..

    don't trust capitalism :no:
    grow ur own food as much as possible :(

    palathuru kadeth thiyenne beheth gahapuwa thamayi.

    oya gamaka kadeka ekak dekak withara wikunanna thiyana ewa ganin. ewa gahen kadala gaththuwa. nathnam paara ayine podi mallak uda gedi dekak thiyan wikunana amma kenekgen ganin. ewath beheth na.

    palathuruma wikunana kadawal hama ekema beheth gahanawa. mama wagekeemen kiyanne. danna nisa.

    ලාවට ඉදිච්ච ගෙඩියක් පත්තර කොලෙකින් ඔතන්න, දවස් 1-2 100% ඉදෙනවා.

    ගස් ලබුgahak hitawa gattnam oya gatalu naha.

    ගස්ලබුත් එක එක ජාති තියෙන්වා.

    සමහර ගස් ලබු වැල වෙන්නම ඉදෙන අතරේ තව සමහර ගස්ලබු පේර වගේ හයිය එව්වත් තියෙනවා. සමහරවිට කාබයිට් නොගහපු ගෙඩිත් හයියට තියෙන්න පුළුවන් ඒක හින්දා.

    මම ගස්ලබු ගනිද්දි ගන්නෙ කොළ පාට එව්වා ලාවට කහ පාට ලප දෙක තුනක් තියෙන. මම් වැඩිපුර ඉදුනම කන්න කැමති නෑ. ඒක නිසා එහෙම ගෙඩියක් ගත්තම දවස් දෙක තුනකින් ගානට ඉදෙනවා.

    ගොඩක් ගම්වල කඩවල් වල ගෙඩි එක දෙක විකුණන්න තියෙන තැන්වල හොඳ ගස්ලබු තියෙනවා බේත් ගහපු නැති. අර තොගේට පාර අයිනෙ කහම කහ පාටට විකුණන එව්වා නම් කවදාවත් අරගෙන නෑ.

    respect.jpg
     
    • Like
    Reactions: Mawathagama

    aneasarayana

    Well-known member
  • Oct 13, 2013
    4,010
    3,837
    113
    මට කියන්න ඔයාල දන්න මහරගම අවට හොද පලතුරු ගන්න තැනක් ජරාව නැති... කාබයිට් ගහපු නැති, මිල නම් ටිකක් වැඩි උනත් කමක් නැති.. ඉස්සර නම් නුගේගොඩ මාකට්1 ගාව ආච්චිඅම්මලා ගෙදර ගහේ ගෙඩිය දෙක ගෙනත් තියන් ඉන්නවා විකුණන්න.දැන් දැන් එයාල දෙන්නේත් ගල් වගේ ගෙඩි..


    :yes::yes:
     

    Rahula Kasun

    Well-known member
  • Feb 1, 2013
    12,371
    13,690
    113
    හැමිනේශන්
    ;) අපිනම් කඩෙන් ගස්ලබු ගෙනල්ලම නෑ මචං, ගෙදර ගස් හත අටක්ම තියෙනව, ඉතින් අපේ ගෙදර දවසක් ඇර දවසක් වගේ අනිවා ඩෙසට් එක ගස්ලබු තමා :lol:
     

    Dodo Mahaththaya

    Well-known member
  • Jun 2, 2017
    12,979
    3,175
    113
    Planet Earth
    ;) අපිනම් කඩෙන් ගස්ලබු ගෙනල්ලම නෑ මචං, ගෙදර ගස් හත අටක්ම තියෙනව, ඉතින් අපේ ගෙදර දවසක් ඇර දවසක් වගේ අනිවා ඩෙසට් එක ගස්ලබු තමා :lol:

    :sorry::sorry::sorry:
     

    D_Mad

    Well-known member
  • Jun 11, 2013
    25,606
    42,097
    113
    Deniyaya
    ;) අපිනම් කඩෙන් ගස්ලබු ගෙනල්ලම නෑ මචං, ගෙදර ගස් හත අටක්ම තියෙනව, ඉතින් අපේ ගෙදර දවසක් ඇර දවසක් වගේ අනිවා ඩෙසට් එක ගස්ලබු තමා :lol:


    dawasak era dawasak gas labu kanawa kiyanne umbata aniwa ledawal hadime chance eka 50%kin adu wenawa.supiri bro.. mage nam aasama kema
     

    dilku5

    Well-known member
  • Feb 26, 2018
    996
    258
    83
    මචන් ගමේ බඩු ගනින් ඒවා මාර rasai . තද නැ . පොලවල්වල එහෙම තියනවා
     

    D_Mad

    Well-known member
  • Jun 11, 2013
    25,606
    42,097
    113
    Deniyaya
    මචන් ගමේ බඩු ගනින් ඒවා මාර rasai . තද නැ . පොලවල්වල එහෙම තියනවා


    mage gedara gas 4,5k ma have hrnr. pattama rasahi ban.pani berena badu. but colombo jiwath weddi ewa missing wenawa... ekai aula
     

    Lejayange

    Well-known member
  • Mar 23, 2015
    18,955
    5,596
    113
    අද කාලෙ හැමදේම ඔය වගේ තමයි...
    ගැට වලට කාබයිට් ගහල පුම්බපු පොත්ත පාටකරපු ඒව තමයි හැම තැනම පිටින් හයියට තිබ්බට ඇතුල කුණුවෙලා... ඒත් කාගෙහරි මල්ලකට රිංගනකන්.. ෆ්‍රෙශ් ගතිය තියාගෙන තියනව. ගෙදර ගෙනියල බලද්දි තමයි තේරෙන්නෙ සල්ලිත් නෑ, ලබ්බත් නෑ කියල. අන්තිමට ඒක විසිකරන්න තැනකුත් නෑ. කුණු ට්‍රැක්ටරේ එනකන් ගඳ උහුලගෙන ඉන්නව ගෙයිම තියාගෙන. ගස් ලබ්බ විතරක් නෙවෙයි හැම ලබ්බම එහෙමයි...
    ලබ්බ කියද්දි සිහිවුනේ.. "ලබ්බට තියපු අතමයි පුහුලටත් තියන්නෙ" කියල කතාවකුත් තියනව.

     

    CryptoMan

    Active member
  • Feb 4, 2018
    325
    102
    43
    myether වොලට්ටුවේ
    මට කියන්න ඔයාල දන්න මහරගම අවට හොද පලතුරු ගන්න තැනක් ජරාව නැති... කාබයිට් ගහපු නැති, මිල නම් ටිකක් වැඩි උනත් කමක් නැති.. ඉස්සර නම් නුගේගොඩ මාකට්1 ගාව ආච්චිඅම්මලා ගෙදර ගහේ ගෙඩිය දෙක ගෙනත් තියන් ඉන්නවා විකුණන්න.දැන් දැන් එයාල දෙන්නේත් ගල් වගේ ගෙඩි..


    Bokundara tiyenawa කාබයිට් gahapu nethi palathuru. Hungakma kesel amba gaslabu thamai