ONNA

image eka vectorize karala png convert kara


ithin wahukuno oka hoda A4 sheet ekaka printout aran eka udin edapan pensalak aran. eeta passe scan karala ara man deepu software eken trace kara ganin.

ඉතිං ඇඳල දියන්කො උඹ
මම උඹට රුපියල් 100ක රීලෝඩ් එකක් දාන්නං![]()


