ඩිලාන්, ස්කර්වියා ඇරෙන්න වෙන උන් නැද්ද? උඹල අඳුරන එකෙක්ගෙ නම්බර් එකක්වත් නැද්ද? ෆෙස්බුක් පෝස්ට් හදන්න තියෙන්නෙ.
මොකක් කිව්වෙ?Post එකකට කීයක් ගන්නවද
Quote වලට image දාල හදන්න තියෙන්නෙ
1000 විතර හදාගන්න තමයි target එක
Apita barida karanna🥹 Ai Walinඩිලාන්, ස්කර්වියා ඇරෙන්න වෙන උන් නැද්ද? උඹල අඳුරන එකෙක්ගෙ නම්බර් එකක්වත් නැද්ද? ෆෙස්බුක් පෝස්ට් හදන්න තියෙන්නෙ.
මොකක් කිව්වෙ?
ඔව්වා නම් එකක් 500ක් වගේ වෙයි.මේ වගෙ සෙට් එකක් හදාගන්න ඕනි
1000ක් විතර
quotes මම දෙනවා
AI වලින් generate කරන්නත් බලන ගමන් ඉන්නෙ
Design කරනවනම් price කොහොමද ?
![]()
hmඔව්වා නම් එකක් 500ක් වගේ වෙයි.
සමහර කඩ 19 පහුවෙලා අරින්නේ. මාත් මේ ගිටාර් එකට පික් එකක් ගන්න නැතුව ඉන්නේඅද කඩ අරින්නෙ.
අඩෝ ඔහොම උනාම එපා වෙනවානේ. උඹ හෙන ආසවෙන් ගිටාර් එකක් ගහන්න ගත්තා, පස්සෙ තමා දන්නෙ පික් එකක් නෑ කියලා.සමහර කඩ 19 පහුවෙලා අරින්නේ. මාත් මේ ගිටාර් එකට පික් එකක් ගන්න නැතුව ඉන්නේ
Machan mokadda wenna one. Message ekak dapanඩිලාන්, ස්කර්වියා ඇරෙන්න වෙන උන් නැද්ද? උඹල අඳුරන එකෙක්ගෙ නම්බර් එකක්වත් නැද්ද? ෆෙස්බුක් පෝස්ට් හදන්න තියෙන්නෙ.
mage yaluwek innwa. set karala dennda?ඩිලාන්, ස්කර්වියා ඇරෙන්න වෙන උන් නැද්ද? උඹල අඳුරන එකෙක්ගෙ නම්බර් එකක්වත් නැද්ද? ෆෙස්බුක් පෝස්ට් හදන්න තියෙන්නෙ.
okath karala denna puluwan. ewapan scn eke wistharaමේ වගෙ සෙට් එකක් හදාගන්න ඕනි
1000ක් විතර
quotes මම දෙනවා
AI වලින් generate කරන්නත් බලන ගමන් ඉන්නෙ
Design කරනවනම් price කොහොමද ?
![]()