ගෑනු කියන්නෙ මෝඩ ජාතියක් සහ හිකීම 💦🍑

NiyamaSinhalaya

Well-known member
  • Jul 17, 2008
    11,152
    13,845
    113
    පෘථිවිය
    මම මේ ගෑනු අයට අපහාස කරනව නෙමෙයි, ඒත් එහෙම තමයි එයාලගෙ මොලේ වැඩ කරන්නෙ.
    එහෙම තමයි එයාලගෙ මොලේ විශ්වය විසින් නිර්මානය කරල තියෙන්නෙ.

    ඕක හොදටම බලන්න පුලුවන් ගල් යුගයේ ඉන්න මිනිසා දිහා බැලුවොත්. තාමත් ලොකු වෙනසක් නෑ ගෑනු පිරිමි දෙගොල්ලන්ගෙම.

    විශ්වයේ ඇසින් බැලුවොත්, ගෑනුන්ට දීල තියෙනව එයාලටම අනන්‍ය වූ ඩියුටි එකක්.
    හුකාගන්න 💦🍑, ලමයි හදන්න, රැකබලා ගන්න, ස්වාමියාගේ අවශ්‍යතා සහ රැකබලාගැනීම සහ තමන්ගේ ආරක්ශාවට සාදාගත් ස්තානය (ගෙය) පිලිවෙලට තබා ගැනීම.

    ඔය ගෑනු විසින් ගෙදර පිලිවෙලට තියාගන්න හදනව නේද, පිරිමි එච්චර එහෙම තියාගන්නෙ නෑ නේද.
    ඒත් වාහන පිරිමි හොදින් තියාගන්නව නේද. ඔය දෙකටම බයලොජිකල් හේතුවක් තියෙනව.

    ඒක ගල් යුගයේ ඉදල එන දේවල් 🗿
    ගෑනුන්ට තියෙන එක රාජකාරියක් නෙ ගෙදර පිලිවෙලට තියන එක. මේකෙන් ගල් යුගයේ (සහ දැනුත් සමහර පැති වල) ප්‍රයෝජනයක් තිබ්බ.
    ගෙදර ඇතුල අවුල්, කිසි දෙයක් පිලිවෙලට නැති උනොත්, බඩු බාහිරාදිය පිලිවෙලට නැත්තන්, විසකුරු සර්පයො, මීයො වගේ බෝ වෙන්න පුලුවන්.
    ඒව කරදරයි. කෑමක් තියන්නත් බෑ, ඉන්න අයට, ලමයිට වගේ අනතුරු දායකයි.

    ඒ හේතුව නිසා ගෑනු අයගෙ මොලේ ගල් යුගේ ඉදන් ම එන පිලිවෙලට පැහැදිලිව දේවල් තියන පුරුද්ද ඇවිල්ල තියෙනව.

    පිරිමි අය ගෙ වාහනය ඉතින් ගල් යුගයේ තිබ්බෙ නැතත් ඒක අයිති වෙන්නෙ දඩයම් කිරීමේ උපාන්ග ගොඩට,

    ඒ කාලෙ, එතකොට දඩයම් කරනකොට උපාන්ග ටික හරි පිලිවෙලට තිබ්බෙ නැතුව එකක් ඇදල ගන්නකොට පැටලුනොත් තමන්ගෙ ජීවිතේ ඉවරයි කොටියෙක් එහෙම පන්නගෙන එන වෙලාවට.

    ඒක නිසා පිරිමි අය වැඩට යන හෝ බිස්නස් වැඩ වලට (අද කාලෙ දඩයම) එහෙ මෙහෙ යන වාහනේ (උපාන්ගෙ) පිලිවෙලට තියන් ඉන්න පුරුද්ද නොදැනුවත්වම ඇවිල්ල තියෙනව. ඕක ගල් යුගයේ පුරුද්දක්.

    ගෙවල් පිලිවෙලට තියාගන්නෙ නෑ, පිරිමි ලමයින්ගෙ කාමර පිලිවෙලට නෑ කියල ගෑනු අය කෑ ගැහුවට වැඩක් නෑ. ඒකෙ ජානමය වගකීම තියෙන්නෙ ගෑණුන්ට.

    ඒ කාලෙ ගල් යුගයේ ඉදන් ආපු හිතම තමයි අද කාලෙත් ගෑනු පිරිමි දෙගොල්ලන්ටම තියෙන්නෙ,
    ඒත් ඉතින් ගෑනු අය බලෙන්ම පිරිමි අයගෙ රස්සාවල් සහ පිරිමි අයට විශ්වයෙන් පැවරිල තියෙන දේවල් කරන්න යන නිසා තමයි ඔය ප්‍රශ්න ඔක්කොම.

    මොනව කලත් ගෑනුන්ට ජානමය විදිහට පිරිමි අයගෙ රාජකාරි කරන්න බෑ.
    හොදට බලන්න ගෑනු කෙනෙක් මොනා හරි කරල සාර්තක වෙලා තියෙනව නම් පිරිමි කරන ක්ශේත්‍රෙකින්, ඒකට සම්බන්ද එයාට උදව් කරපු පිරිමි අය ඉන්නවම තමයි.

    කවදාවත් ගෑනු විතරක් ඉන්න තැනක් සාර්තක වෙන්නෙම නෑ. ජනාඩිපතිනි උනත් පහල මට්ටම් වලින් පිරිමින්ගෙ සහයෙන් තමයි ඒ පට්ටමත් රැකිල තියෙන්නෙ.

    වෙනත් ඕනෑම ක්ශේත්‍රයක් උනත් එහෙමම තමයි. ඒ කියන්නෙ ගෑනු අය පිරිමින්ගෙ ක්ශේත්‍ර වලදි හද්ද මෝඩයි.

    මොන තරම් ඩිග්‍රි ගත්තත් ඇතුලෙ ඉන්නෙ වදුරු මොලයක් 🐒🙉.

    ඒත් ඉතින් ඩිග්‍රියක් ගත්ත වැදිරියක් දිහා බලන් ඉන්න එක නම් හරිම ආතල් 🤡
    ඒක නිසා අපි එයාලට ඕව ගන්න දෙමු සහ පිරිමි කරන රස්සාවල් කරන්න දෙමු.
    අනිත් එක වදුරු සෙල්ලම් පෙන්නල හරි ගෙදරට කීයක් හරි ගේනවනෙ. ඒක නිසා අපි බලන් ඉමු 🤡

    තවත් දෙයක් කියන්නම ඕනෙ.
    ගෑනු අයට පිරිමි අයට වඩා සෙක්ශුවල් ෆීලින්ග්ස් වැඩී. ලින්ගික අසහනය ගොඩක් වැඩියි.

    උදාහරනෙකට නිකමට ගෑනු ලමයි විතරක් ඉන්න ඉස්කෝලෙකට ගිහිල්ල බලපන් කො.

    පිරිමි ලමයි විතරක් ඉන්න ඉස්කෝලයක් එක්ක සන්සන්දනය කලාම, ගෑනු ඉස්කෝල සත්තු වගේ. සත්තුම තමයි.

    පිරිමියෙක් ඉස්කෝලෙකට ආවොත්, සර් කෙනෙක් උගන්නන්න ආවොත් උන්ගෙ කිබි නලියනව.
    කිබි වලින් සෙම බේරෙනව. ජන්ගි තෙත් වෙනව.
    පොලවෙ ඇවිදින්න බෑ සෙවල වැටිල 🤡 (නෑ එහෙම වෙන්නෙ නම් නෑ 😏)

    ඒත් උබල වැඩිය අහල නෑ නේද ගෑනු එකතු වෙලා පිරිමින්ව දූශනය කරපු අවස්තා?
    ඒ එහෙම උන් පිරිමින්ට වඩා සන්යමයක් පේන්නෙ උන්ට මේ ලින්ගික ලෝකෙ බලය අඩුයි එලියෙන්.

    අපිට තියෙන ආයුදේ ඊට වඩා හානිකරයි, දූශනය කලොත් උන්ට වෙන ඩැමේජ් එක වැඩියි.

    ඒක නිසා උන් උන් විසින්ම උන්ගෙ ලින්ගික අසහනය පාලනය කරන් ඉන්නව.

    නිකමට හරි දූශනය කිරීමෙන් පිරිමින්ට සිද්ද වෙන හානිය වැඩි උනා නම්, පිරිමි එකෙක් වත් උන් ඉතුරු කරන එකක් නෑ, දූශනය කරයි ඔක්කොමලව.

    ඒ තරම් සත්තු, මෝඩ වදුරු මොල, සහ අසහනයක් ගෑනු අයට තියෙන්නෙ ඒක එයාල සප්‍රෙස් කරන් පාලනය කරන් හිටියට.

    හැබැයි ඉතින් ඒකෙන් කියවෙන්නෙ නෑ උන් හැම එකාටම හුකයි කියන එක, මොකද උන්ට විශ්වයෙන් පැවරිල තියෙනව හොද ජාන තියෙන එවුන් අදුරගෙන ලමයි බිහිකරන්න.
    ඒක නිසා අනිවා උන් හොද උන් එක්ක යාලු වෙයි, යාලුවෙන පිරිමියව දූශනය කරනවමයි ලමයි ලබාගන්න, පිරිමිය කැමති උනත් නැතත් (පිරිමි අයට වෙන හානිය වැඩි උනා නම්)

    හැබැයි ඉතින් උබල හිතන්න එපා බැදපු ගෑනි හුකාගනී කියල දවස ගානෙ, උන්ට කරමලේ දැකලම එපා වෙලා, ඒක නිසා බැන්දම නම් ඩේලි හුකන්න නම් හම්බෙන්නෙ නෑ උබලට 🤡
    අලුත් ගෑනු හොයන් ගැහුවොත් මිසක්.

    හිතන්න. "පොඩ්ඩක් කල්පනා කරල බලන්න (කට උල් කරමින්)"

    සන්වාදයට විවෘත්තයි. බම්ප් එකක් වත් දාගෙන යන්නෙ නැති උන් ඩයිනෝසොරයොම කාපිය 😏
    දැන් මේ විස්තරේ අනුව , ලංකාවේ ගැහැණු , ඉන්දියාවේ ගැහැණු , ඇමරිකාවේ ගැහැණු , එංගලන්තේ ගැහැණු , චීන ගැහැණු වගේ අය එක්ක සසඳලා බලන්න
     

    tarson

    Well-known member
  • Feb 25, 2009
    8,832
    6,070
    113
    දැන් මේ විස්තරේ අනුව , ලංකාවේ ගැහැණු , ඉන්දියාවේ ගැහැණු , ඇමරිකාවේ ගැහැණු , එංගලන්තේ ගැහැණු , චීන ගැහැණු වගේ අය එක්ක සසඳලා බලන්න

    ඔක්කොම එකයි. වෙනසක් උබට පේන තැනක් කියපන් බලන්න.
    ලෝකෙ කොහෙ හිටියත්, මොකක් කලත්, ගෑනුන්ගෙ තියෙන්නෙ වදුරු මොලයක්. 🐒
     

    Peace for All

    Well-known member
  • Mar 10, 2024
    3,067
    2,201
    113
    ඔක්කොම එකයි. වෙනසක් උබට පේන තැනක් කියපන් බලන්න.
    ලෝකෙ කොහෙ හිටියත්, මොකක් කලත්, ගෑනුන්ගෙ තියෙන්නෙ වදුරු මොලයක්. 🐒

    You say that to the Westpac CEO..
     

    Brandy2020

    Well-known member
  • May 15, 2018
    20,605
    25,959
    113
    ඒකනෙ.

    කෙල්ලො කොහොමත් තෝරගන්නෙ එක්කො සාර්තක පිරිමි.
    එහෙම නැත්තන් සාර්තක වෙන්න ලක්ශන පෙන්නපු හෝ පෙන්නන පිරිමි.

    ඒව ඉතින් බයොලොජිකලි උන්ට පැවරිල තියෙන දේ.
    wrong - වරෙන් මචන් සැපක් ගනින්

    හැම එකාටම කොටියා වෙන්න බැහැ නේ, ඇඟේන්, කතා බහෙන්, ලක්ෂණ වලින් හාවා වෙලා ඉඳලා, ඇඳේ දී කොටියා වෙනවා නම් ඒකා මොකාද?
     

    waca

    Well-known member
  • Nov 13, 2006
    3,767
    2,241
    113
    Nugegoda
    This looks sexist.

    ඒත් කෙල්ලොන්ගෙ අසහනේ කොල්ලොන්ට වඩා වැඩියි කියල තේරුණ අවස්ථාවක් කියන්නම් මම AL කරන කාලෙ (අවුරුදු විසි ගානකට කලින්).

    මම chmistry group class එකකට ගියා කෙල්ලො 25 කොල්ලො 25 වගේ ඉන්න (මිශ්‍ර පාසල් වල ළමයි නෑ). කෙල්ලො වම්පැත්තෙ කොටසෙ කොල්ලො දකුණු පැත්තෙ කොටසේ. ඒ පන්තියෙ අතරමැද විවේක කාලයක් දෙනව විනාඩි 15-30 විතර. interval එකේ කොල්ලො ටික ඔක්කොම එලියට ගිහිල්ල පොඩි කයියක් ගහනව, කෙල්ලො පන්තියෙම වාඩිවෙලා ඉන්නව. එක දවසක් ඔය විදියට interval එකේ ඉන්දෙද්දි මට මේකක් අරි දෙයක් මගේ බෑග් එකෙන් ගන්න මට ආපහු පන්තියට යන්න වුනා. මෙන්න බොලේ වම්පැත්තෙ හිටපු කෙල්ලොන්ගෙ වැඩි හරියක් අපේ මේස, බංකු වලට ඇවිල්ල අපේ පොත් බලනව, බෑග් අවුස්සනව. මම එනව දැක්ක විතරයි උන් ඔක්කොම ලැජ්ජාවෙන් වගෙ තමන්ගෙ බංකු වලට ගියා.
     

    tarson

    Well-known member
  • Feb 25, 2009
    8,832
    6,070
    113
    This looks sexist.

    ඒත් කෙල්ලොන්ගෙ අසහනේ කොල්ලොන්ට වඩා වැඩියි කියල තේරුණ අවස්ථාවක් කියන්නම් මම AL කරන කාලෙ (අවුරුදු විසි ගානකට කලින්).

    මම chmistry group class එකකට ගියා කෙල්ලො 25 කොල්ලො 25 වගේ ඉන්න (මිශ්‍ර පාසල් වල ළමයි නෑ). කෙල්ලො වම්පැත්තෙ කොටසෙ කොල්ලො දකුණු පැත්තෙ කොටසේ. ඒ පන්තියෙ අතරමැද විවේක කාලයක් දෙනව විනාඩි 15-30 විතර. interval එකේ කොල්ලො ටික ඔක්කොම එලියට ගිහිල්ල පොඩි කයියක් ගහනව, කෙල්ලො පන්තියෙම වාඩිවෙලා ඉන්නව. එක දවසක් ඔය විදියට interval එකේ ඉන්දෙද්දි මට මේකක් අරි දෙයක් මගේ බෑග් එකෙන් ගන්න මට ආපහු පන්තියට යන්න වුනා. මෙන්න බොලේ වම්පැත්තෙ හිටපු කෙල්ලොන්ගෙ වැඩි හරියක් අපේ මේස, බංකු වලට ඇවිල්ල අපේ පොත් බලනව, බෑග් අවුස්සනව. මම එනව දැක්ක විතරයි උන් ඔක්කොම ලැජ්ජාවෙන් වගෙ තමන්ගෙ බංකු වලට ගියා.

    ඇත්ත.
    ගෑනුන්ට ලින්ගික අසහනය වැඩියි, පිරිමි අයට වඩා.

    සෙක්සිස්ට් නෙමෙයි බන් ඒක තමයි යතාර්තය.

    පිරිමි ඕව කියන්න ගියාම "සෙක්සිස්ට්" කියාගෙන එන්නෙ ගෑනුම තමයි.

    යතාර්තය/ඇත්ත කියන්න බය වෙන්න ඕනෙ නෑ.

    සෙක්සිස්ට් බැරි නම් ඕනෙ ලේබල් එකක් ගහපු දෙන්,
    පිරිමින් විසින් ගෑනු ගැන ඇත්ත කියනකොට, උන්ට රෙවිල අඩන ගමන් කියන වචන ඒව. 🐒
     
    Last edited:
    • Like
    Reactions: Lessar

    PolHora

    Well-known member
  • Apr 18, 2025
    619
    464
    63
    if women are really that lame, that dumb, that "animal"
    why going to all this trouble to sleep with her? :ROFLMAO:
    If someones that easy to dismiss intellectually, the fact that you still want in her pants :lol: pretty hard tells its own story. pathetic
     
    • Like
    Reactions: Peace for All

    tarson

    Well-known member
  • Feb 25, 2009
    8,832
    6,070
    113
    if women are really that lame, that dumb, that "animal"
    why going to all this trouble to sleep with her? :ROFLMAO:
    If someones that easy to dismiss intellectually, the fact that you still want in her pants :lol: pretty hard tells its own story. pathetic

    හුකන එක අපිට බයලොජිකලි පැවරිල තියෙන වගකීම.

    පුලුවන් තරම් හුකල අපේ බීජ පුලුවන් තරම් විසුරුවන එක තමයි අපේ ජීවිතේ බයලොජිකලි පැවරිල තියෙන ප්‍රදානම වගකීම.

    උබට ඕක නොතේරෙන්න පුලුවන් හේතු දෙකක් තියෙනව.

    එක තමයි උබ වදුරු මොලයක් තියෙන ගෑනියෙක් 🐒
    දෙක තමයි උබට පිරිමි ශරීරයක් දුන්නට හිතින් වදුරු මොලයක් තියෙන ගෑනියෙක් 🐒
     
    • Like
    Reactions: SLhuman

    PolHora

    Well-known member
  • Apr 18, 2025
    619
    464
    63
    හුකන එක අපිට බයලොජිකලි පැවරිල තියෙන වගකීම.

    පුලුවන් තරම් හුකල අපේ බීජ පුලුවන් තරම් විසුරුවන එක තමයි අපේ ජීවිතේ බයලොජිකලි පැවරිල තියෙන ප්‍රදානම වගකීම.

    උබට ඕක නොතේරෙන්න පුලුවන් හේතු දෙකක් තියෙනව.

    එක තමයි උබ වදුරු මොලයක් තියෙන ගෑනියෙක් 🐒
    දෙක තමයි උබට පිරිමි ශරීරයක් දුන්නට හිතින් වදුරු මොලයක් තියෙන ගෑනියෙක් 🐒
    fail to answer my question, you skipped past it and called me a woman instead , your mentality here is astonishing :lol:

    'it's our biological duty" isn't an argument. Its the same sentence you started this thread and other posts with, repeated in a different order. Repeating a claim dssn't answer a contradiction It just avoids one
     
    • Like
    Reactions: Peace for All

    SLhuman

    Well-known member
  • Jan 8, 2016
    4,067
    4,625
    113
    හුකන එක අපිට බයලොජිකලි පැවරිල තියෙන වගකීම.

    පුලුවන් තරම් හුකල අපේ බීජ පුලුවන් තරම් විසුරුවන එක තමයි අපේ ජීවිතේ බයලොජිකලි පැවරිල තියෙන ප්‍රදානම වගකීම.

    උබට ඕක නොතේරෙන්න පුලුවන් හේතු දෙකක් තියෙනව.

    එක තමයි උබ වදුරු මොලයක් තියෙන ගෑනියෙක් 🐒
    දෙක තමයි උබට පිරිමි ශරීරයක් දුන්නට හිතින් වදුරු මොලයක් තියෙන ගෑනියෙක් 🐒
    Correct we are made to spread our genes.... Marriage came later. But humans were born many many million years ago
     

    tarson

    Well-known member
  • Feb 25, 2009
    8,832
    6,070
    113
    You say that to the Westpac CEO..

    එහෙම ගියොත් චන්ඩ්‍රිකා බන්ඩාරනායක, වගේ අයත් ගනින්.

    ඔය ඔක්කොම පිරිමින්ගෙ කර මතින් ආපු අය.
    එයාගෙ අම්ම, එයාගෙ තාත්ත හදපු බ්‍රෑන්ඩ් එක ඔලුවෙ තියන් ගිහින් දින්න.
    එයා තාත්තයි අම්මයි දෙන්නම හදපු බ්‍රෑන්ඩ් එක ඔලුවෙ තියන් ගිහින් දින්න.

    මුල ඉන්නෙම පිරිමි කෙනෙක්ම තමයි බන්.

    Westpac ගැන කවර කතාද. හොයල බලපන්. අනිවා පිරිමි අය පස්සෙන් ඉදන් උස්සල තියල තියෙන්නෙ.

    ගෑනුන්ට තනියම දිනන්න බෑ පිරිමින්ගෙ හෙල්ප් එක නැතුව.

    ගෑනු ගෑනු කොහොමත් එකාට එකෙක් දිනන්න දෙන්නෙත් නෑ, උන් උන් ඉරිසියයි.
     

    anilantha

    Well-known member
  • Oct 18, 2008
    2,175
    880
    113
    ----- Hill City ----
    මොන තරම් ඩිග්‍රි ගත්තත් ඇතුලෙ ඉන්නෙ වදුරු මොලයක් :yes: :yes:

    i ahve seen many enginnering girls get a lot of helps for other guys in the group. but for some fileds where cleanness, neatness, organizing matters, woman can contribute a lot.
     

    starcred007

    Well-known member
  • Jul 4, 2020
    1,801
    2
    2,070
    113
    On a Cloud
    මේ කථාවේ ඇත්තක් තියේ...
    මම ළඟදී කියවපු එකක තිබ්බා සත්තුන්ගේ බුද්ධිය කියන එක තාත්තාගෙන් දරුවන්ට යන්නේ නෑ අම්මගෙන් දරුවන්ට යන්නේ කියලා...
     

    tarson

    Well-known member
  • Feb 25, 2009
    8,832
    6,070
    113
    මොන තරම් ඩිග්‍රි ගත්තත් ඇතුලෙ ඉන්නෙ වදුරු මොලයක් :yes: :yes:

    i ahve seen many enginnering girls get a lot of helps for other guys in the group. but for some fileds where cleanness, neatness, organizing matters, woman can contribute a lot.

    ඔව්. එයාලට අදාල ක්ශේත්‍ර වල එයාල දක්ශයි. ඒක ජානමය දෙයක්.

    මොන තරම් ඩිග්‍රි ගත්තත් ඇතුලෙ ඉන්නෙ වදුරු මොලයක් 🐒
     

    Tramadol

    Well-known member
  • Jul 20, 2014
    14,032
    8,365
    113
    Kotahena
    මොඩ ගොන් කතා සීය කියන සිතැඟි 🥴 ට්‍රැක් පොන්නප්පු 😅
    ගෑණු හුකාගන්න ආසයි කිව්වට මට තාමත් කවුරුවත් හුකන්න දීලා නැත්තේ ඇයි? 🤷🏻‍♂️
     

    lima20

    Well-known member
  • Apr 25, 2016
    1,231
    1,460
    113
    Morally Bankrupt Sri lanka
    කුඩ්ඩො කියන්නෙ කුඩු බිස්නස් කරන අයද?
    මෙහෙමයි, උන් නීතියට අනුව නීති විරෝදී උනාට උන් කරන්නෙ බිස්නස් එකක්.
    බිස්නස් කරන එකෙක් ඉතින් මොන බිස්නස් එක කරත් සුපිරි නෙ බන් වෙන කිසි දෙයක් දන්නෙ නැති නිසා ජොබ් කරන ගොබ්බයෙක් ට වඩා.
    නීතිමය ප්‍රශ්න විදදරා ගන්න පුලුවන් කෙල්ලෙක් නම් ඉතින් අව්ලක් නෑ උන් එක්ක සෙට් වෙනව.

    පෙට්ටි කඩයක් කරන එකෙක් උනත් පට්ට ඩයල් එකක් නිකන් ඔෆිස් ජොබ් එකක් කරන එකෙක් ට වඩා. මොකෝ උගෙ දියුනු වෙන්න පොටෙන්ශල් එක වැඩියි.
    ජොබ කරන එකා කොයි කාලෙ ගියත් පොඩි ගානකින් පඩි වැඩි වෙයි.
    එතකොට මොලේ තියෙන ගෑනි, ඌ දියුනු වෙනව වගේ පේනව නම් සෙට් වෙනව.

    කුඩු ගහන සහ ඒවට ඇබ්බැහි උනු එවුන්ට නම් සුපිරි කෙල්ලො සෙට් වෙන්නෙ නෑ,
    එහෙම නැත්තන් උන් දන්නෙ නැතුව සෙට් වෙන්නෙ,
    කුඩු ගහන ඇබ්බැහි වෙලා ඉන්න එවුන් සුපිරිම නලුවො තමයි (ඇත්ත නලුවො නෙමෙයි, රැවටීම ප්‍රගුන කල අය),
    රැවටීමෙන්ම ජීවිත ගෙනියන, හොරකන් කරන ජීවිත.
    සෙට් වෙන්නෙ ඉතින් උන් වගේම කුඩු ගහන ගෑනු හෝ අඩුකුලේ ලෝක බඩු.

    කුඩු ගහන එවුන්, රස්තියාදු කාරයො, බඩු කාරයො, රගපෑමට දක්ශ නිසා, බීට මේල් (ඇල්ෆ මේල් නෙමෙයි) රගදක්වනව, ඒකට කෙල්ලො අහුවෙනව.

    කොහොමත් ගෑනු මෝඩයි, ගෑනුන්ගෙ පවුලෙන් හම්බුනේ නැති පොඩි දෙයක් එලියෙන් දුන්නු ගමන් අහුවෙනව.

    වදුරු මොල. 🐒
    were not worthy waynes world GIF
     
    • Haha
    Reactions: tarson