ela...sira actors la set ekak inne..okkoma up karapantv balanna wenne na
![]()




ela...sira actors la set ekak inne..okkoma up karapantv balanna wenne na
![]()








පරණ නුලක් උනාට අද තමා දැක්කේ ... මමත් මේක බලනවා ... මුන් කසියා ගහන විදිහට අපිටත් බොන්නමයි හිතෙන්නේ .... හා නැද්ද ?![]()

පරණ නුලක් උනාට අද තමා දැක්කේ ... මමත් මේක බලනවා ... මුන් කසියා ගහන විදිහට අපිටත් බොන්නමයි හිතෙන්නේ .... හා නැද්ද ?![]()

