ela.. thanks
shenat Well-known member May 13, 2007 58,736 87,143 113 ආශ්චර්යමත් රටක Apr 18, 2014 #61 ela.. thanks Reactions: Randike Mendis
iresh041 Well-known member Oct 25, 2007 6,166 1,693 113 Dream World Apr 18, 2014 #62 Episode 08 17th April 2014 Episode 08 17th April 2014
sudeewa Well-known member Feb 14, 2008 8,648 1,004 113 Colombo Apr 18, 2014 #63 mat iye thamai dakke 1st time
iresh041 Well-known member Oct 25, 2007 6,166 1,693 113 Dream World Apr 18, 2014 #64 ඔන්න ආපහු ඉතින් සඳුදා තමයි....
Kalegana Well-known member Sep 23, 2007 31,456 67,042 113 Kuwait-Galle Apr 18, 2014 #65 ado maru yato.. 9weni ekath dahan macjhan..
රජ්ජුරුවෝ Member May 19, 2013 1,864 81 0 Apr 18, 2014 #66 7 kathawa muladi lokayata wedi thiyanna apu set eke bike eke apu kollama neda, aye anthimata lokayage pot eken kudu ganna thanata awillath hitiye? Last edited: Apr 18, 2014
7 kathawa muladi lokayata wedi thiyanna apu set eke bike eke apu kollama neda, aye anthimata lokayage pot eken kudu ganna thanata awillath hitiye?
Kalegana Well-known member Sep 23, 2007 31,456 67,042 113 Kuwait-Galle Apr 18, 2014 #67 ko machan 9 nedda??
iresh041 Well-known member Oct 25, 2007 6,166 1,693 113 Dream World Apr 19, 2014 #68 Kalegana said: ko machan 9 nedda?? Click to expand... ආපහු සඳුදා තමයි මචන් 9 වෙනි කොටස පෙන්වන්නේ..සිකුරාදාට කට්ටිය ඔක්කොම නිවාඩු...
Kalegana said: ko machan 9 nedda?? Click to expand... ආපහු සඳුදා තමයි මචන් 9 වෙනි කොටස පෙන්වන්නේ..සිකුරාදාට කට්ටිය ඔක්කොම නිවාඩු...
Kalegana Well-known member Sep 23, 2007 31,456 67,042 113 Kuwait-Galle Apr 22, 2014 #69 Episode 09 21st April 2014
iresh041 Well-known member Oct 25, 2007 6,166 1,693 113 Dream World Apr 22, 2014 #70 Kalegana said: Episode 09 21st April 2014 Click to expand... එළ එළ...
Kalegana Well-known member Sep 23, 2007 31,456 67,042 113 Kuwait-Galle Apr 23, 2014 #71 Episode 10 April 22nd 2014
iresh041 Well-known member Oct 25, 2007 6,166 1,693 113 Dream World Apr 24, 2014 #72 Episode 11 23rd April 2014 Episode 11 23rd April 2014
iresh041 Well-known member Oct 25, 2007 6,166 1,693 113 Dream World Apr 24, 2014 #74 Crazyeranga said: meka aniwa balana oni Click to expand...
tcgunarathena Well-known member Oct 5, 2007 2,613 647 113 මාතර Apr 24, 2014 #75 මොනේවද සම්පුර්ණ එක බලන්න උබේ මුළු නුලම කියවන්න ඕනි... එක නිසා ඔන්න ඔක්කොම බලන්න පුළුවන් ලින්ක් එක මම දානවා....... http://www.derana.lk/index.php?route=programs/programs/programdetails&pid=229&vid=10992&page=2
මොනේවද සම්පුර්ණ එක බලන්න උබේ මුළු නුලම කියවන්න ඕනි... එක නිසා ඔන්න ඔක්කොම බලන්න පුළුවන් ලින්ක් එක මම දානවා....... http://www.derana.lk/index.php?route=programs/programs/programdetails&pid=229&vid=10992&page=2
E EUMA175 Well-known member Oct 31, 2011 4,282 1,163 113 52 Kandy Apr 24, 2014 #76 එල එල මෙන්න පට්ට ටෙලිනාට්ය..ඔක්කොම ඉවර උනාට පස්සේ බලනවා..තෑන්ක්ස්+++
signshop Well-known member May 30, 2011 12,276 9,125 113 Dubai Apr 24, 2014 #77 meke drama ekakuth gahala neda? ela net eken thamay balanna wenne. thanks machan
Dilminidu Member Jul 8, 2007 1,179 55 0 Colombo Apr 24, 2014 #78 දෙරණ site එකේම drama එකේ videos තියෙනවා . ලස්සනම වැඩේ කියන්නේ නාට්ටිය යන්නේ රැ 9.30. හැබැයි 9.15 වෙද්දී දෙරණ site එකේ එදා දවසේ video එක තියෙනවා .
දෙරණ site එකේම drama එකේ videos තියෙනවා . ලස්සනම වැඩේ කියන්නේ නාට්ටිය යන්නේ රැ 9.30. හැබැයි 9.15 වෙද්දී දෙරණ site එකේ එදා දවසේ video එක තියෙනවා .
රජ්ජුරුවෝ Member May 19, 2013 1,864 81 0 Apr 24, 2014 #79 meke act karana police karayagei lokayage golaya samaregei fight nan hindi film wala gon fight wage. lokaya, sundare, padmege golaya nikado nan niyameta act karanawa.
meke act karana police karayagei lokayage golaya samaregei fight nan hindi film wala gon fight wage. lokaya, sundare, padmege golaya nikado nan niyameta act karanawa.
iresh041 Well-known member Oct 25, 2007 6,166 1,693 113 Dream World Apr 25, 2014 #80 Episode 12 24th April 2014 Episode 12 24th April 2014