ලැජ්ජ වෙන්නෙ මොකටද බන්? මමත් ආසයි කෙල්ලෙක් එක්ක ඔහොම උඩකට නැගල ජිගිය දාන ගමන් photoඑකක් ගහන්න
![]()
හැබැයි fb දාන එක තමයි අවුල. නෑදෑයො ඔක්කොම මගේ profile එකේ ඉන්නව
![]()




ලැජ්ජ වෙන්නෙ මොකටද බන්? මමත් ආසයි කෙල්ලෙක් එක්ක ඔහොම උඩකට නැගල ජිගිය දාන ගමන් photoඑකක් ගහන්න
![]()
හැබැයි fb දාන එක තමයි අවුල. නෑදෑයො ඔක්කොම මගේ profile එකේ ඉන්නව
![]()




අනිවාර්යයෙන්ම .. සුද්ද හරි බන් .. වික්ටෝරියන් සබ්යත්වය තමා ලංකාවට ගැලපෙන්නේ .. එක්කොත් ෂරියා ම කරමු



කොහොමද හුලං වැදි වැදි කයිරෝ නගරය දිහා බලාගෙන සෙල්ලම් කරනකොට.... අනේ අපිටත් එහෙම වාසනාවක් තිබ්බානම්....![]()
එලිසබෙත් රැජිනගේ ෆොටෝ එකකට අතේ ගහල බඩු ටික මුහුනේ ගානව වීඩියෝ කරල යූටියුබ් දානව. වීඩියෝ එක වයිරල් වෙලා බ්රිතාන්ය රැජින ඇතුලු ලොකු ලොක්කො අත් අඩංගුවට ගන්න ලංකාවට එනව රැජිනය අගෞරවයක් කලා කියලා. අපිත් කැමැත්තෙන්ම යනව. එංෆලන්තයට එක්කන් ගියාම රැජිනගේ කකුල් දෙක අල්ලල හරි සමාව ගන්නව. හිත උනු වෙලා සමාව දුන්නම මම නිකම්ම ෆ්රී ට්රැවලින් එංගලන්තෙ. මේක තව පර්ෆෙක්ට් ප්ලෑනක් ගහල කරන්න බැරිද? පස්සේ රාජ්ය සමාව දීල එහේ සිටිසන්ශිප් එකක් දෙන්න බැරි කමක් නෑ

එලිසබෙත් රැජිනගේ ෆොටෝ එකකට අතේ ගහල බඩු ටික මුහුනේ ගානව වීඩියෝ කරල යූටියුබ් දානව. වීඩියෝ එක වයිරල් වෙලා බ්රිතාන්ය රැජින ඇතුලු ලොකු ලොක්කො අත් අඩංගුවට ගන්න ලංකාවට එනව රැජිනය අගෞරවයක් කලා කියලා. අපිත් කැමැත්තෙන්ම යනව. එංෆලන්තයට එක්කන් ගියාම රැජිනගේ කකුල් දෙක අල්ලල හරි සමාව ගන්නව. හිත උනු වෙලා සමාව දුන්නම මම නිකම්ම ෆ්රී ට්රැවලින් එංගලන්තෙ. මේක තව පර්ෆෙක්ට් ප්ලෑනක් ගහල කරන්න බැරිද? පස්සේ රාජ්ය සමාව දීල එහේ සිටිසන්ශිප් එකක් දෙන්න බැරි කමක් නෑ
කොහොමද හුලං වැදි වැදි කයිරෝ නගරය දිහා බලාගෙන සෙල්ලම් කරනකොට.... අනේ අපිටත් එහෙම වාසනාවක් තිබ්බානම්....![]()

samaawa dunne nathnam... kohomada UK hire gihin thadi suddo wata welaa umbe moonata halanakota ....![]()




happata sri bili ayye dakapu kal,deyyek dekka wage nedda mokuth
samaawa dunne nathnam... kohomada UK hire gihin thadi suddo wata welaa umbe moonata halanakota ....![]()
happe kota mage. moko ubavath dan vadiya penna na kiyanne? vada da?
ow ban enawa aduyi tikak,wada wadiy koheda umba gihin hitiye mecchra kal
මමත් වැඩ ගොඩක හිර වෙලා බන් මොන එලකිරිද. මේ දවස් ටිකෙ පොඩ්ඩක් ෆ්රී ඒකයි ආවේ උඹල මොනවද ගන්න ආතල් මේ දවස් වල කියල බලල යන්න
![]()
මං හිතුව බිම දිගා වෙලා තියෙන්නෙ ගෑනිගෙ කකුල් දෙක කියල
හිතුවෙ ගෑනිට පුකේ අරිනව කියල
කකුල දිහා කෙල පෙරාගෙන බලං හිටිය
නෙද්දකින් පස්සෙ හරියට දැක්කෙ. ඒ මිනිහගෙ කකුල් දෙක..
ගෑනුන්ට අනිත් පැත්ත හරෝල වැඩේ දෙනකොට ගෑනි ඔහොම කකුල් දෙක තියන් ඉන්නවට මම ආසයි.. යටි පතුල එහෙම ලස්සන පේනව..

