ගුටි_කෑ_මේජර්ට දඬුවම් දීමට හමුදාපති නිර්&#3503

intelcorei8

Well-known member
  • Jun 15, 2012
    1,272
    116
    63
    මැසිම අස්සේ
    oya jagatha maha peechamma dial ekaklu ban...army eke un budu widihata baninawa okata....gota uwa rookadee wage natawanawa......army unta ithin kawadawath udgooshana bane...ehema unoth pahuwadama dushana naduwak awith tharu galawai unge.....
    maharajage ratane................
    kiyala wadak na ban...owa......RATA BERAGATHTHU WEERAYO DAN PARAWAL WALATA THARA DANAWA GOWITHAN KARANWA.....:-(

    Sinhalayawa marapu karuna....raja sapa....
    okun hinda rata winasa wenawa...ban.............
     

    pavithra_uk

    Well-known member
  • Oct 6, 2009
    53,561
    22,257
    113
    Gotland
    එහෙනම් යුද්දෙට ගියපු හැම සොල්දාදුවම හරකෙක් වෙන්න ඇති,වෙඩි කාලා මැරුන,අත පය නැති වෙච්ච හැම සොල්දාදුවම හරකෙක් වෙන්න ඇති.............
    උඹ ගැන හරිම කනගාටුයී:sorry::sorry:.....ඉස්සෙලා කතා කරන්න ඉගෙන ගනින්....:growl:
    උඹ පොරක් නම් ගිහිල්ලා රටට කරන්න පුලුවන් කරපන්.....:dull:
    කියපන් බලන්න උඹ රටට කරපු වැඩක්....:baffled:
    උඹලට කරන්න පුලුවන් මේ වගේ දේවල් තමයී.......
    අනිත් මිනිස්සුන්ට හිනා වෙන එක......:oo::oo:වෙන මිනිස්සුන්ගෙ අදහස් විහිලුවක් කරන එක.....
    කොටින්ම
    උඹලා කිසිම ගුනයක් නැති එවුන්.... කන බත් පතට රෙන්න තමයී උඹලා වගේ උන් දන්නෙ......:frown::frown:
    උඹ උබේ නම වෙනස් කර ගනින්..... "පො*න පැටියා" කියලා....
    ලැජ්ජාවක් තියෙනවා නම් අල්ලක් තරම් වතුරෙ ගිලිලා මැරියන්....

    දැන් උබල විතරද රටට‍ සේවය කලේ ?
     

    pavithra_uk

    Well-known member
  • Oct 6, 2009
    53,561
    22,257
    113
    Gotland
    මන් ඇත්ත කතාව බන් කිවුවේ. පිකටින් කරන එක නෙමේ බන් මන් කියන්නේ. හමුදව කියන්නෙත් අන්ඩුවෙ දෙයක්. විනය කියනනෙ බය කරල නිතිදලා තියන එක නම්. ඇයි හමුදවෙ අය නිවාඩු ආවම. පැනල ආවම රොබරි දෙන්නේ, මාල කඩන්නේ මන්කොල්ලා කන්නේ,හමුදව විතරක් නෙමේ මේ මුලු රටම පිරිහිලා. ඇත්ත කල්පනා කරපන්

    කතාව ඇත්ත මචං. කොහෙන් හරි හමුදාවෙන් පැනපු එකෙක් හැම අපරාධයක් පිටිපස්සෙම වගේ ඉන්නවා බං
     
    • Like
    Reactions: maxboysl

    erozan

    Well-known member
  • Mar 18, 2011
    75,075
    18,284
    113
    Malabe
    hamuda neethyen danduwam denne hamudawata adala dewal waradi walata. malaka silvage kathawa hari waradda hamudawata wadak na. hamudawa ahannae rajakaree nowena dewal walta gini awiya ragena yama etc..
    ethana civil vasiyek gahapu seen eka mekata adala naha. eka wena naduwak eka wenama bera ganna ona.
    hamuda neethyen normal minissunta danduwam denna ba.
    :yes::yes::yes::yes::yes:
     

    erozan

    Well-known member
  • Mar 18, 2011
    75,075
    18,284
    113
    Malabe
    කොහොමත් හමුදාව දිරවන්නෙ නැති,කොටින්ට කඩේ ගියපු ,කොටින්ගේ පෙස්සන් වලට උඩ දාගෙන අස්සන් කරපු **නයන්ට මොකක් හරි අල්ලගෙන හමුදාවට ගරහන් තියෙනවනම් ඊට වැඩිය දෙයක් නැ,:growl: මේකේ ඉන්න හිකනල්ලුන්ට තේරෙන්නේ නැ හමුදා නිතියෙයි සාමාන්‍ය නිතියෙයි වෙනස.:baffled::baffled: උබලගෙ තියෙන මන්ද බුද්ධිකතාවයට මොනවා කියල කොරන්ඩද,:rolleyes: ඕව බෝලාලගෙ උප්පත්ති දෝස. :P:P
     

    maxboysl

    Well-known member
  • Mar 17, 2011
    22,423
    1,851
    113
    colombo
    කොහොමත් හමුදාව දිරවන්නෙ නැති,කොටින්ට කඩේ ගියපු ,කොටින්ගේ පෙස්සන් වලට උඩ දාගෙන අස්සන් කරපු **නයන්ට මොකක් හරි අල්ලගෙන හමුදාවට ගරහන් තියෙනවනම් ඊට වැඩිය දෙයක් නැ,:growl: මේකේ ඉන්න හිකනල්ලුන්ට තේරෙන්නේ නැ හමුදා නිතියෙයි සාමාන්‍ය නිතියෙයි වෙනස.:baffled::baffled: උබලගෙ තියෙන මන්ද බුද්ධිකතාවයට මොනවා කියල කොරන්ඩද,:rolleyes: ඕව බෝලාලගෙ උප්පත්ති දෝස. :P:P
    hamudavata garahala naha machan. m man kiuwe aththa katahava kaurth piliganna akamathi thiththa aththa. meke ekek vath kotinta help kala kiyala man nam hithanne nA. haride kiyana ekatath kotiya kotiya kiyanna epa.

    හමුදවට ගරහල නෑ මචන්.මන් කිවුවෙ ඇත්ත කතාව කවුරුත් පිලිගන්න අකැමති තිත්ත ඇත්ත. මෙකෙ එකෙක් වත් කොටින්ට හෙල්ප් කලා කියල මන් නම් හිතන්නෙ නැ. හරිදේ කියන එකාටත් කොටිය කොටිය කියන්න එපා.යුද්දේ දිනුවෙ හමුදාව පොලිසිය මේරටේ මහජනතාව ඔක්කොම අඩු වැඩි වශයෙන් බර දරලා.හමුදාව තමයි වැඩි වැඩ කොටසක් කලේ. එක ක්වුරුත් පිලිගන්නවා. කල්පනා කරලා බලපල්ලා. ආන්ඩුවට රෙදි නැතුව කඩේ යන උන්ටත් එක්කයි කියන්නේ
    kohomath hamuda nithiyen malakata daduwan dennaba kiyala onai harakek dannava. eka nemei methana kiyala thiyenne.
     

    kawshalyaknight

    Well-known member
  • May 12, 2010
    945
    300
    63
    NewYork
    hamudavata garahala naha machan. m man kiuwe aththa katahava kaurth piliganna akamathi thiththa aththa. meke ekek vath kotinta help kala kiyala man nam hithanne nA. haride kiyana ekatath kotiya kotiya kiyanna epa.

    හමුදවට ගරහල නෑ මචන්.මන් කිවුවෙ ඇත්ත කතාව කවුරුත් පිලිගන්න අකැමති තිත්ත ඇත්ත. මෙකෙ එකෙක් වත් කොටින්ට හෙල්ප් කලා කියල මන් නම් හිතන්නෙ නැ. හරිදේ කියන එකාටත් කොටිය කොටිය කියන්න එපා.යුද්දේ දිනුවෙ හමුදාව පොලිසිය මේරටේ මහජනතාව ඔක්කොම අඩු වැඩි වශයෙන් බර දරලා.හමුදාව තමයි වැඩි වැඩ කොටසක් කලේ. එක ක්වුරුත් පිලිගන්නවා. කල්පනා කරලා බලපල්ලා. ආන්ඩුවට රෙදි නැතුව කඩේ යන උන්ටත් එක්කයි කියන්නේ
    kohomath hamuda nithiyen malakata daduwan dennaba kiyala onai harakek dannava. eka nemei methana kiyala thiyenne.

    උබ කියන එක හරි වෙන්නත් පුලුවන්..හමුදාව බලන්නෙ මුගෙ කටින්ම වැඩේ අල්ල ගන්නයි...මු ට ගැහුවෙ නෑ කියල මෙයා පිලිගත්තොත් මාලකයව හිරේ දාන්න බෑ...උට එරෙහිව action එකක් ගන්න බෑ...හැබැයි අදිකරනයකට ගියොත් එක ටිකක් දරුනු වෙන්වා...මෙයාට බොරු නොකියා ඉන්න බැරි වෙනවා...මාලකයව ට ශොට් එක දෙන්න දෙන ගෙමක් වෙන්න බැරිත් නෑ මෙක හමුදාවෙ...:eek::eek::eek:
     

    prathapa89

    Well-known member
  • Aug 16, 2011
    2,385
    432
    83
    ගාල්ලේ
    මචං හමුදාව ඇතුලේ විප්ලව කරන්න බෑ:no::no:.....හමුදාවෙ විනය නිසා ඒ සෙල්ලම් බෑ......:no::no::no:
    හිතන්න එපා හමුදාව සාමානය රජයේ කන්තෝරුවක්,විශ්ව විදයාලයක් කියල ඉහලින් ගන්න තීරන වලට විරුද්ධව බෝඩ් කෑලි එල්ලන් පිකටින් කරන්න......දැනගෙන කැතා කරපන්:frown::frown::frown::frown:.....දන්න නිසයී කියන්නෙ....
    උඹලා ඔහොම කතා කරන්න එපා හමුදාවට.......:no::no::no::no::no::no::no:
    හමුදාව දැන් බල්ලට ගිහින් තියෙන්නේ,,,යුද්දේ තියනකොට සින්දුවක් පටන්ගන්නේ අපේ විරුවෝ කියල...එත් දැන් අපේ විරුවෝ කුබුරුකොටනවා...එත් තාමත් අපි වෙනුවෙන් අපි...අපිට නිදහස් රටක් දීපු ඔවුන්ට ගෞරව කරනවා...ජයශ්‍රී...!
     
    එහෙනම් යුද්දෙට ගියපු හැම සොල්දාදුවම හරකෙක් වෙන්න ඇති,වෙඩි කාලා මැරුන,අත පය නැති වෙච්ච හැම සොල්දාදුවම හරකෙක් වෙන්න ඇති.............
    උඹ ගැන හරිම කනගාටුයී:sorry::sorry:.....ඉස්සෙලා කතා කරන්න ඉගෙන ගනින්....:growl:
    උඹ පොරක් නම් ගිහිල්ලා රටට කරන්න පුලුවන් කරපන්.....:dull:
    කියපන් බලන්න උඹ රටට කරපු වැඩක්....:baffled:
    උඹලට කරන්න පුලුවන් මේ වගේ දේවල් තමයී.......
    අනිත් මිනිස්සුන්ට හිනා වෙන එක......:oo::oo:වෙන මිනිස්සුන්ගෙ අදහස් විහිලුවක් කරන එක.....
    කොටින්ම
    උඹලා කිසිම ගුනයක් නැති එවුන්.... කන බත් පතට රෙන්න තමයී උඹලා වගේ උන් දන්නෙ......:frown::frown:
    උඹ උබේ නම වෙනස් කර ගනින්..... "පො*න පැටියා" කියලා....
    ලැජ්ජාවක් තියෙනවා නම් අල්ලක් තරම් වතුරෙ ගිලිලා මැරියන්....

    check your mirror man !!!!!!!!!!!!:lol::lol::lol::lol::lol:
     

    pavithra_uk

    Well-known member
  • Oct 6, 2009
    53,561
    22,257
    113
    Gotland
    පිස්සු පුසා;13623975 said:
    check your mirror man !!!!!!!!!!!!:lol::lol::lol::lol::lol:

    u alien hamuda karayek ban. udin watichcha ekek

    anyway hamudawe realfaces dan eli wemin pawathi.

    oken wenne ithin ara koti boruwata kiyapu dewaluth aththa wena eka ban.