ගෙදර ඉඳන් internet එකෙන් සල්ලි හොයමු.
මම අවුරුද්දක් විතර හොයල බලල මෙකට සෙට් උනේ..
සෙට් වෙලා මාසයයි.. දැනට දවසට $3ක් විතර හම්බෙනව, තව කල් යද්දි වැඩි කර ගන්න පුලුවන්,, දවසට විනාඩි 10ක් වගේ පොඩි වෙලාවක් ඇති,
මෙතනින් ගිහින් account එකක් හදාගන්න,
sure සයිට් එකක්,ලංකාවෙ ගොඩාක් අය දැන් මේක කරනවා,,
වැඩි විස්තර අහන්න,, [email protected]
මම අවුරුද්දක් විතර හොයල බලල මෙකට සෙට් උනේ..
සෙට් වෙලා මාසයයි.. දැනට දවසට $3ක් විතර හම්බෙනව, තව කල් යද්දි වැඩි කර ගන්න පුලුවන්,, දවසට විනාඩි 10ක් වගේ පොඩි වෙලාවක් ඇති,
මෙතනින් ගිහින් account එකක් හදාගන්න,
sure සයිට් එකක්,ලංකාවෙ ගොඩාක් අය දැන් මේක කරනවා,,
වැඩි විස්තර අහන්න,, [email protected]
Last edited:



