swimming පූල් එකක් හදන්න ඉන්නේ මචන්.
වත්ත වටේ තාප්පේ ගහල නිසා බැකෝ ගන්න විදියක් නැ . අතින් කපල තමයි හදන්න වෙන්නේ . අඩි 4 නිසා දැන් ගහන්න පුළුවන් අඩි දෙකක් විතර පොලව මට්ටමෙන් උඩට ගහන්න කියල හිතුවේ . 10 X 15 වගේ සයිස් . ඔක්කොම company එකකට දෙන එකද නැත්තන් engineer කෙනෙක් hire කරලා කරන එකද ලාබ ? ideas ටිකක් දීගෙන පලයල්ලකෝ. හොදට කරපු උන් ඉන්නවනම් පොඩ්ඩක් රෙකමෙන්ඩ් කරපල්ලා.
මේ වගේ
වත්ත වටේ තාප්පේ ගහල නිසා බැකෝ ගන්න විදියක් නැ . අතින් කපල තමයි හදන්න වෙන්නේ . අඩි 4 නිසා දැන් ගහන්න පුළුවන් අඩි දෙකක් විතර පොලව මට්ටමෙන් උඩට ගහන්න කියල හිතුවේ . 10 X 15 වගේ සයිස් . ඔක්කොම company එකකට දෙන එකද නැත්තන් engineer කෙනෙක් hire කරලා කරන එකද ලාබ ? ideas ටිකක් දීගෙන පලයල්ලකෝ. හොදට කරපු උන් ඉන්නවනම් පොඩ්ඩක් රෙකමෙන්ඩ් කරපල්ලා.
මේ වගේ
Last edited:
good luck