ගෙන්නපු බඩු ටික custom එකෙන් තියාගෙන

menaka60

Well-known member
  • Dec 17, 2012
    2,891
    1,001
    113
    ගෙන්නපු බඩු ටික custom එකෙන් තියාගෙන

    ....................................................................................................................................................................................................................................................................
    මචං මන් order කරපු parcel එකක් custom එකෙන් තියාගෙන කියල දැන් document එකක් ආව.
    UPS එක හරහ තමා shipment එක ආවෙ. UPS එකෙ උන්ට call කරහම උන් කියනව උන්ට clear කරල දෙන්න පුළුවන්ලු එහෙම කරොත් මන් උන්ට 2500kui තව where house charges + custom charges ගෙවන්න ඕනෙ. එතකොට උන් කියන විදිහට මට සේරටම යනවා 10ක් වගෙ..
    එහෙම නැතුව clear කරගන්න වෙන ක්‍රමයක් හරි මේ scene එක ගැන වැඩි විස්තරයක් හරි උබල දන්නවනං හෙල්ප් එකක් දියන්කො බං...:(:(
     
    Last edited:

    cedric1986

    Member
    Apr 9, 2012
    29,703
    941
    0
    192.168.1.1
    එහෙම නැතුව clear කරගන්න
    avatar559784_7.gif
     

    jayadewa100

    Active member
  • Aug 10, 2008
    190
    57
    28
    37
    Egodauyana
    Custom eken item detain karama normally Service provider (UPS/DHL) ewanawa documents set ekak. eke eka paper ekaka ati clear karaganna uba denna one documents monada kiyana eka. godak welawata illanne Bank endorse karapu TT ekai Invoice ekai. samahara items walata eka eka government institution wala approval one wenawa. eg: Mobile phones - TRCSL.

    uba documents tika lasti karagena UPS call karapan. un awit aran yay. nattam ubata place ekak kiyai genat denna kiyala.

    eta passe un custom declaration eka process karala ubata kiyay Duty mechcharak yanawa kiyala. eka gewwama clear karala dey. mama danna taramin dawas gaanata charge karanne warehouse eke.
     

    menaka60

    Well-known member
  • Dec 17, 2012
    2,891
    1,001
    113
    Custom eken item detain karama normally Service provider (UPS/DHL) ewanawa documents set ekak. eke eka paper ekaka ati clear karaganna uba denna one documents monada kiyana eka. godak welawata illanne Bank endorse karapu TT ekai Invoice ekai. samahara items walata eka eka government institution wala approval one wenawa. eg: Mobile phones - TRCSL.

    uba documents tika lasti karagena UPS call karapan. un awit aran yay. nattam ubata place ekak kiyai genat denna kiyala.

    eta passe un custom declaration eka process karala ubata kiyay Duty mechcharak yanawa kiyala. eka gewwama clear karala dey. mama danna taramin dawas gaanata charge karanne warehouse eke.

    ela machan mn balannan
     
    10 ගියාට ඔය විදිහ ලාබයි බඩු වල වටිනා කම වැඩි නම්. මොකද නැත්තම් උබට කස්ටම් ඔෆිසර්ටත් 5ක් වත් දෙන්න වෙන්වා වැලිවේශන් එක අඩුවෙන් දාන්න.