
weekend yanna beluwe... pizzahut tama yanne wedipura... unge nam portion1 denawane tikak ati wenna.munge poddada denne? arthur's hodai kiyala nam ahala tiynawa... large1k dagattama 2kata ati wennama katha heki neda? thanks mchoarthur's tikak ganan, gewana gaanata bada purwaganna amarui habai itin quality eka uparima nisa hitha pirenawa![]()

y?pizzahut එකට පින් සිද්ද වෙන්න pizza කියන නම ඇහුනත් වමනෙට වගේ![]()
මට අප්පිරියයි බන්.large එකක් තනියෙන් කන්න ගිහින් උනේ.වටේ සොසේජස් එකට තමා ගොඩක්ම අවුල් ගියේ

puke pizzahut mala jarawak yaku. US review videos baluwat Dominos tamai leading lankaawe harak banis kanna purudu hinda pizzahut hondai kiyanne. balapn meket godak un pizza hut voting mona harakda manda. pizzahut thani amu piti goakne thel loriyak ekkaමට අප්පිරියයි බන්.large එකක් තනියෙන් කන්න ගිහින් උනේ.වටේ සොසේජස් එකට තමා ගොඩක්ම අවුල් ගියේ![]()
thin crust1 ganne api nam.. union plc.... loku aulak wela nam ne hebeyi.. me para arthur's ynwda ki beluwe.. dominos hodai nedapuke pizzahut mala jarawak yaku. US review videos baluwat Dominos tamai leading lankaawe harak banis kanna purudu hinda pizzahut hondai kiyanne. balapn meket godak un pizza hut voting mona harakda manda. pizzahut thani amu piti goakne thel loriyak ekka
union place pizza hondama unge. Anit branch wadak naa. average dominos hondai. dominos unge bbq pizza ekanm supiri. calzone and garlic breadut supiri dominos unge.thin crust1 ganne api nam.. union plc.... loku aulak wela nam ne hebeyi.. me para arthur's ynwda ki beluwe.. dominos hodai neda
pisuda oii mona overpriced da nikan prices balapn. pizzahut tamai over pirced boruwata cyber savings magula unge.Pizza Hut thama lankawe successful ma
Anith ewa over priced