ගෙවන ගානට හොදම පිට්සා එක වෝට් කරන්න මහතුනේ

ගෙවන ගානට හොදම පිට්සා එක ?????

  • Pizza Hut

  • Dominos

  • Arthur's Pizza

  • Giovanni's


Results are only viewable after voting.

kasunkaru

Well-known member
  • Jan 25, 2018
    7,558
    5,824
    113
    මට අප්පිරියයි බන්.large එකක් තනියෙන් කන්න ගිහින් උනේ.වටේ සොසේජස් එකට තමා ගොඩක්ම අවුල් ගියේ:(
    puke pizzahut mala jarawak yaku. US review videos baluwat Dominos tamai leading lankaawe harak banis kanna purudu hinda pizzahut hondai kiyanne. balapn meket godak un pizza hut voting mona harakda manda. pizzahut thani amu piti goakne thel loriyak ekka
     

    Darkseid

    Well-known member
  • Apr 30, 2018
    3,765
    3,546
    113
    pizza dominos නම් ස්ටෝර් එක අනුව එන ක්‍රවුඩ් එක අනුව රහ වෙනස් වෙනවා ටුවරිස්ට් ඒරියා වල කාපන් රස නම් වෙනස්
     

    usa_nihaal

    Well-known member
  • Aug 24, 2021
    4,717
    9,001
    113
    උස්සන්ගොඩ
    puke pizzahut mala jarawak yaku. US review videos baluwat Dominos tamai leading lankaawe harak banis kanna purudu hinda pizzahut hondai kiyanne. balapn meket godak un pizza hut voting mona harakda manda. pizzahut thani amu piti goakne thel loriyak ekka
    thin crust1 ganne api nam.. union plc.... loku aulak wela nam ne hebeyi.. me para arthur's ynwda ki beluwe.. dominos hodai neda
     

    kasunkaru

    Well-known member
  • Jan 25, 2018
    7,558
    5,824
    113
    thin crust1 ganne api nam.. union plc.... loku aulak wela nam ne hebeyi.. me para arthur's ynwda ki beluwe.. dominos hodai neda
    union place pizza hondama unge. Anit branch wadak naa. average dominos hondai. dominos unge bbq pizza ekanm supiri. calzone and garlic breadut supiri dominos unge.
     
    • Like
    Reactions: usa_nihaal