~~~~ ගෙ රී-ලෝඩ් දන්සැලේ රහස හෙළිවේ

May 26, 2010
278
9
0
~~~~ ගෙ රී-ලෝඩ් දන්සැලේ රහස හෙළිවේ

මූ වැඩ කරන්නෙ මොබිටෙල් නෙමේ.. මූ ටූල් එකකින් තමා රී-ලෝඩ් දාන්නෙ... මෙන්න තියනවා බාන්ඩෙ

st22copy2.jpg
 
May 26, 2010
278
9
0
DwnlD karanna place ekak kiyanna barida ??? :)

ade elane!kohomada ban ehemakaranne?

අනෙ අපිටත් දියන්කො

oken oya system eka hack karanna puluwanda
try karala baluwada?

yes mn, he was cheating.. I also knew some one who did that.. its not his money...


මේක විකුණන්න බැහැ බන්.. මම ගත්තෙත් සල්ලි දීලා.. මොබිටෙල් එකේ එකෙක් ගෙන් අහපන්
 

Chooty malli

Well-known member
  • Mar 17, 2010
    11,438
    854
    113
    ඉන්න තැනක් හොයනව
    සොරි මචං මේක හැදුවෙ මම නෙමේ... මටත් හරියටම කියන්න බැහැ.. ඒත් මේක වැඩ


    එහෙනම් උබ අද ඉදන් දන්සල පටන් ගනින්
    :lol::lol::lol::lol:
    එක නෙමේ උබ ඕක කොහෙන්ද ගත්තේ.
    මට PM කරපංකෝ
     

    Ethical_World

    Member
    Mar 15, 2009
    2,036
    90
    0
    #! /bin/sh
    ado machan oka Dos attacking tool ekak neda ? oke 1st version eke orginal c0der wa mama danna hackhound eke mage bokkakne

    ai ban boru deewal daala Elakiri eke unwa rawattanne ?

    st22.png


    meka 2nd free version eka "Server Attack " eke 1st version eka VIP tool ekak
     
    May 26, 2010
    278
    9
    0
    ado machan oka Dos attacking tool ekak neda ? oke 1st version eke orginal c0der wa mama danna hackhound eke mage bokkakne

    ai ban boru deewal daala Elakiri eke unwa rawattanne ?

    st22.png


    meka 2nd free version eka "Server Attack " eke 1st version eka VIP tool ekak

    tikak eka wage) unaata o)ka neme)... mage skriin eke) thiyana kaad nambars vAda karanawaa... mama free reload danawa dan:)