tikak eka wage) unaata o)ka neme)... mage skriin eke) thiyana kaad nambars vAda karanawaa... mama free reload danawa dan![]()
උබ කියන්නේ මචන් මෙකේ backgound color තියන කොල පාටට මට හොදට පේනකොට . මෙක paint එකෙන් edit කරලා එලකිරි එකේ උන්ව රවට්ටන්න දාපු එකක් නෙමේ කියලද ?

