Mercedes Benz C Class එකක් :
Total Cost(LKR)
57,498,140.12
https://cal.lk/vehicle-cost-calculator/
අපි හෙනම පවු බන්![]()

Mercedes Benz C Class එකක් :
Total Cost(LKR)
57,498,140.12
https://cal.lk/vehicle-cost-calculator/
අපි හෙනම පවු බන්![]()

Mun apiwa kanna apu naduwak .chnade dunna pakayalata ula thiyanna onaමුන්ගෙ කුනුකතා අහන් මාස 5ක් ඉදපන්කො
ගන්නත් බෑ, ඉන්නත් බෑ, යන්න දෙන්නෙත් නෑ
Apo ban uba wage campaign ponslage advice nam apita wadak ne..awulak ne 5000 aran kala bila adala athal eke idapanඅඩෝ මට මතකයි උඹ මට බැනලා තිබ්බා ලපයට බනිනවා පොලිටික්ස් කතා කරනවා අප්පිරියයි අරකයි මේකයි කියලා. ඒ නිසා ignore කලා කියලා.
මම හිතනව උඹේ ගොන් මොලේට දැනවත් තේරෙනවා ඇති කියලා ඇයි අපි ඕක ඉස්සර ඉඳන්ම කිව්වෙ කියලා. ඕවා වෙනවා කියලා ගව් ගානක් දුර තියලා දැක්ක නිසා තමා ඒද ඉඳන් කෑගහන්නෙ.![]()
![]()

Hondai ne utto 28 kata gatta wagon r eka den 90 unahama.. wikunala wena waahanayak rent ekata gaththath paadu nehe...thanks AKD$35 000 for a wagon R, me wage ponna ratakjust migrate thamai
![]()
yako $35 000 ta supiri benz S class ekak gattaki UK ehemaHondai ne utto 28 kata gatta wagon r eka den 90 unahama.. wikunala wena waahanayak rent ekata gaththath paadu nehe...thanks AKD
ගන්නවා නම් ගනිව් නැත්තන් ලිඳේ පැනපියව්!
- AKD
කොහොමත් සාමන්ය මනුස්සයෙක්ට වාහනයක් ගන්න වෙන්නෙ නෑ. මේවා තමයි මහ කැ# වැඩ.ඕකෙන් වෙන්නේ මිනිස්සු වාහන ගන්නේ වැඩිපුර... අණ්ණ්ඩුව අපේක්ෂා කරන tax ආදායම එන්නෙත් නෑ..
වෘත්තිකයෝ රට අතෑරලා යන එක නවතින්නේ නෑ
Politicians la dannawa bn lankawe minissuna ganata andannaජන්ද ඉවර වෙලා මාස 4-5 යනකොට හැමෝම කියන උදාර වාක්යය
මුන්ගෙ කුනුකතා අහන් මාස 5ක් ඉදපන්කො
ගන්නත් බෑ, ඉන්නත් බෑ, යන්න දෙන්නෙත් නෑ

Aniwaඔය ප්රයිස් ආයේ බහින් නෑ උබලගේ අදායම වැඩි කරගනින් . දැන් ලක්ශ 100 වත් හොයාගන්න ඕනේ තැනක ලංකාව ඉන්නේ අවුරුද්දකින්
ඉඳපල්ලකො, වාහන වලට පාලන මිලක් දාලා ලීසිං ගොවියන්ගෙන් කෙලින්ම සතොසට හරි ආර්ථික මධ්යස්ථාන වලට අතරමැදියො නැතුව එන ක්රමේ හදලා දෙන්න.
Ow mama kiwwa bn. Habai lapayata baninawa kiyala neweiඅඩෝ මට මතකයි උඹ මට බැනලා තිබ්බා ලපයට බනිනවා පොලිටික්ස් කතා කරනවා අප්පිරියයි අරකයි මේකයි කියලා. ඒ නිසා ignore කලා කියලා.
මම හිතනව උඹේ ගොන් මොලේට දැනවත් තේරෙනවා ඇති කියලා ඇයි අපි ඕක ඉස්සර ඉඳන්ම කිව්වෙ කියලා. ඕවා වෙනවා කියලා ගව් ගානක් දුර තියලා දැක්ක නිසා තමා ඒද ඉඳන් කෑගහන්නෙ.![]()
![]()
Balu wada nee bro mewaකෝටි හතරටත් වඩා ටැක්ස් හුත්තො!
![]()
Muu nm ranilta kade yana eka kiyala elakiri eke okkomala wage dannawa bn. 5000 kallak ne meeApo ban uba wage campaign ponslage advice nam apita wadak ne..awulak ne 5000 aran kala bila adala athal eke idapan
මුන්ගෙ කුනුකතා අහන් මාස 5ක් ඉදපන්කො
ගන්නත් බෑ, ඉන්නත් බෑ, යන්න දෙන්නෙත් නෑ
Balu wada nee bro mewa