Jobs wala lay off walata human right danna ba, but lanakwe labor law stricteth awulak ne ban mam kiyanne..1 year newei eta wadi unath kmak ne.. ekko wandiya salli walin natuwa wena widiyakin denawa..mam hitanne e wage plan ekak natuwa layoff krna eka nam krann bari wadak..aniwa human rights case dai
Human right lay off walata danawa nam USA, Canada left machan
Canada wala ude wadata gihilla hawasa log wenakota log wenna ba lay off karala, ehama set wenne western ratawala
ape oya lay off eka karanna lesi na Union ekka, oka therum karanna hari aduma TV channel walain balanna ona
Mulu horakam tika 1970-2025 wenakam gattath ekan wecha haniyata wadaa haniyak wenawa 2,3 months Government servant salaries walata yana cost ekan
Minissunta okee numbers penawanna ona aduma TV walin hari owage deyak karanna kalin
Horakam witharka nawathala meka karanna ba kiyana eka minissunge oluwata danna ona
