ගේමින් ලැප් එක හදාගන්නවද, තියෙන මැසිමට RAM, VGA ගහනවද?

reddit

Well-known member
  • Aug 18, 2016
    9,046
    8,303
    113
    Chilaw
    එච්චර බජට් එකක් තියේ නම් අලුතෙන්ම එකක් අසේම්බල් කරනවනේ යකෝ. :dull:

    maximum 10,000 budget :(

    එහෙනම් VGA එකකට තමයි යන්න තියෙන්නේ. :confused:

    mekata koheda bn echchara budget ekak yanne, uba ASUS eka repair karannath me gaana yanawa sure :lol:

    8GB ram price nam danne ne, 240 SSD ekata 6 k yawi. mama used 120 gahala tiyenne normal lap set ekatama, ewala PS mokuth run karanne nethi hinda. ikman eke ad ekak dakala SSD tika gena gaththe maharagama paththe shop ekakin. 120GB SSD eka une 4500 :baffled: 1050ti card ekak ubata aluthinma 30 ta wage ganna puluwan. used ewa tiyenawa fb eke group wala warranty ekkama. poddak balapan 20 ta wage hoyaganna bari wenne ne.

    aduma tarame mulin SSD ekai, ram ekai hari gahapan. 8GB madi sirawatama bn PS walata dan :( uba LOGO karannanam hadanna me wele budget ekath ekka hodama option eka mata hithenne SSD ekai, Ram ekai gahana eka.
     

    Heshan Daminda

    Well-known member
  • Mar 13, 2009
    46,332
    1
    101,189
    113
    34
    Kalutara
    mekata koheda bn echchara budget ekak yanne, uba ASUS eka repair karannath me gaana yanawa sure :lol:

    8GB ram price nam danne ne, 240 SSD ekata 6 k yawi. mama used 120 gahala tiyenne normal lap set ekatama, ewala PS mokuth run karanne nethi hinda. ikman eke ad ekak dakala SSD tika gena gaththe maharagama paththe shop ekakin. 120GB SSD eka une 4500 :baffled: 1050ti card ekak ubata aluthinma 30 ta wage ganna puluwan. used ewa tiyenawa fb eke group wala warranty ekkama. poddak balapan 20 ta wage hoyaganna bari wenne ne.

    aduma tarame mulin SSD ekai, ram ekai hari gahapan. 8GB madi sirawatama bn PS walata dan :( uba LOGO karannanam hadanna me wele budget ekath ekka hodama option eka mata hithenne SSD ekai, Ram ekai gahana eka.
    ලෝගෝ විතරක් නෙමෙයි ඉමේජ් එකක බැක්ග්‍රවුන්ඩ් එකක් ‍‍රිමූව් කරද්දිත් ස්ටක් වෙනව බන්.
     

    dilshangwn

    Active member
  • Mar 31, 2019
    509
    125
    43
    Umbe desktop eke ona game ekak gahanna puluwan.
    AMD 16,000 wage tiyenawa RX570 ekak dapan 2nd hand, RAM eka 16GB karapan slot dekaka 8Gb dala dual channel widiyata