mekata koheda bn echchara budget ekak yanne, uba ASUS eka repair karannath me gaana yanawa sure
8GB ram price nam danne ne, 240 SSD ekata 6 k yawi. mama used 120 gahala tiyenne normal lap set ekatama, ewala PS mokuth run karanne nethi hinda. ikman eke ad ekak dakala SSD tika gena gaththe maharagama paththe shop ekakin. 120GB SSD eka une 4500

1050ti card ekak ubata aluthinma 30 ta wage ganna puluwan. used ewa tiyenawa fb eke group wala warranty ekkama. poddak balapan 20 ta wage hoyaganna bari wenne ne.
aduma tarame mulin SSD ekai, ram ekai hari gahapan. 8GB madi sirawatama bn PS walata dan

uba LOGO karannanam hadanna me wele budget ekath ekka hodama option eka mata hithenne SSD ekai, Ram ekai gahana eka.