ගොඩක් උන් ටිපර් වෙලා තියෙනවා මේක දැකලා

kasun_kbp

Well-known member
  • May 12, 2015
    18,304
    1
    59,402
    113
    Kaduwela
    සම්මා සික්ස් ටු එයිට්

    alawwa-2.gif
     

    tharakaf

    Well-known member
  • Oct 19, 2020
    36,670
    75,736
    113




    ඉන්න ටික කාලේ ආතල් එකක් දාල ඉන්න ඕන :love:







    Mage opinion eka oya pawidi kiyana unta bandinna denna ona. Paul hadanna denna ona. job karanna denna ona. etakota oa tiyena okkoma pukey amaru hariyanawa.

    Dan balapan cristian un, bandinneth ne habai pukawal palanawa podi unge. Eka unge aagamey hatiyatth loku pawa (gay scene eka).
    Haamaduruwo balapan, unuth karanne gaanu gena ekai pukawal palana ekaine.
    Muslim ungeth owa ati (mama danne ne)

    munta banala wadakuth ne mokada unuth minissune. Anduma wenas kara kiyala unge hangeem daneem wenas wenawada? nane.

    mama kiyanne onama agamak nuthana kaalaya hatiyata wenas wenna ona. Habai haraya rakagena karanna ona.
     

    neo7x

    Well-known member
  • Aug 11, 2009
    3,262
    3,349
    113
    Mage opinion eka oya pawidi kiyana unta bandinna denna ona. Paul hadanna denna ona. job karanna denna ona. etakota oa tiyena okkoma pukey amaru hariyanawa.

    Dan balapan cristian un, bandinneth ne habai pukawal palanawa podi unge. Eka unge aagamey hatiyatth loku pawa (gay scene eka).
    Haamaduruwo balapan, unuth karanne gaanu gena ekai pukawal palana ekaine.
    Muslim ungeth owa ati (mama danne ne)

    munta banala wadakuth ne mokada unuth minissune. Anduma wenas kara kiyala unge hangeem daneem wenas wenawada? nane.

    mama kiyanne onama agamak nuthana kaalaya hatiyata wenas wenna ona. Habai haraya rakagena karanna ona.
    oya tika gihiyanuth karanawane . ehenam mokatada mahana wenne ? Bikshuwak ohama karanawanm koheda haraya rekila thiyenne? Mokadda rekaganna ona haraya ? budda bashithaya noothana kaalayata kiyala wenam galapaganna deyak ne . eka akalika dahamak . kaalayata galapann kiyala vinaya kadapu gaman ethana budu dahamak ne . vikurthiyak thiyenne. galapanna gihin mahayanayata une oka.
     

    manදman

    Well-known member
  • Aug 4, 2012
    2,444
    521
    113
    Religion kiyana concept eka thawa aurudu 50 kin evarai, religion ekak bihiwenne yamkisi question ekkta hariyata answer ekak dennda bari unama,

    Danata a wage qusetion 3 thiyanwa
    1) after death mokda wenne??? Ipadenwada? Heaven yanwada? apayata yanwada? Hariyata answer ekak dennda be.

    2) loke athi une kohomda????
    3) loke awasanaya mokkda???
    (Oya kiyapu questions 3 ta hariyata science walin answer ekak dunnot religion kiyana eva evarai, ei etin minissu hariyatama dannwane mokkda wenne kiyala)

    Api hithamu night and day wena vidiha api danne ne, dan mekata hariyata answer ekak dennda be, ethakota mokkda kiyanne god thamai day and night athi karanne kiyla

    Next 100 years minissu thama god la
     
    Last edited:

    tharakaf

    Well-known member
  • Oct 19, 2020
    36,670
    75,736
    113
    oya tika gihiyanuth karanawane . ehenam mokatada mahana wenne ? Bikshuwak ohama karanawanm koheda haraya rekila thiyenne? Mokadda rekaganna ona haraya ? budda bashithaya noothana kaalayata kiyala wenam galapaganna deyak ne . eka akalika dahamak . kaalayata galapann kiyala vinaya kadapu gaman ethana budu dahamak ne . vikurthiyak thiyenne. galapanna gihin mahayanayata une oka.
    Mage beliefe eka tama onama aagamaka tiyenne kaatawath anayak nowi shape ekey inna kaaley hardha sakshiyata ekangawa jeewath wela marena eka kiyala. Minisunwa hari paarey tiyanna use karana ekak tama aagama kiyanne. Ehema hitala deepu answer ekak tama oya. Anyway umbata ekata agree nowi inna puluwan :-)
     

    hasithayad

    Well-known member
  • Sep 28, 2011
    30,792
    1
    44,999
    113
    නිවන් දකින්න හිතාගෙන මහණ වෙච්ච සිල්වත් හාමුදුරු කෙනෙක් ඇරෙන්න ඔය වගේ මිනිස්සුන්ට වැඳ වැටිලා, දානෙ දීලා, උන්ගෙ කයිවාරු අහලා, වැඩි සැලකිලි දෙන්න ඕනෙ නෑ. සාමාන්‍ය මිනිස්සු ගානටම දාලා හැසිරුනාම ඉවරයි.
     

    EdNygma

    Well-known member
  • Nov 20, 2016
    5,603
    13,443
    113
    මහණ වෙන්න පුළුවන් අවම වයසක් නියම කරලා මොකක්හරි social status එකක් හෝ achivement එකකින් උඩ ඉන්න මනුස්සයෙක් හෝ මොකක්හරි සුදුසුකමක් ගත්ත කෙනෙක් කියන criteria එක පදනම් කරගෙන ඕන ආගමකට කෙනෙක් පැවිදි කරගන්න ඕන. පොඩි කාලෙම කන්න නෑ කියලා මහණ කරවලා හරියන්නේ නෑ. job එකකට වුණත් මනුස්සයෙක්ව hire කරන්නේ interview කරලා නේ. ඒ වාගේ හරිහමන් interview process එකක් තියෙන්න ඕන ඕවටත්.

    නැතිවුණාම වෙන්නේ මිනිස්සුන්ගේ arrears කවර් කරන අයයි, එක එක දේසපාලුවොන්ට කඩේ යන money laundering සාදුලයි, ත්‍රිපිටකේ edit කරලා cult හදන සිවුරු මහත්තුරුයි බිහිවෙන එක.

    ----

    සිදුහත් කුමාරයා වුණත් ඔක්කොම සැප භුක්ති විදලා ඒවා සෙට් නෑ මේක දුකක් කියන point එක උඩ තමයි තමන්ගේ දිශානතිය වෙනස් කරගත්තේ
     
    Last edited:

    hita makuna

    Well-known member
  • Nov 3, 2012
    3,071
    3,307
    113
    පිනට කාල ජෝගි දානව. ඊට වඩා ආතල් එකක් තියේද බං
     
    • Haha
    Reactions: Ryan08

    nalin0001

    Well-known member
  • Jun 12, 2014
    20,286
    34,939
    113
    ඕකට එකම හේතුව පොඩි කාලේ කන්න බොන්න දෙන්න නැතිවුණාම ළමයින්ව පන්සලට බාර දෙන එක.
     
    • Like
    Reactions: NRTG and Ryan08

    Solo Rider

    Well-known member
  • Sep 4, 2020
    35,922
    1
    157,341
    113
    98
    හෝමාගම
    oya tika gihiyanuth karanawane . ehenam mokatada mahana wenne ? Bikshuwak ohama karanawanm koheda haraya rekila thiyenne? Mokadda rekaganna ona haraya ? budda bashithaya noothana kaalayata kiyala wenam galapaganna deyak ne . eka akalika dahamak . kaalayata galapann kiyala vinaya kadapu gaman ethana budu dahamak ne . vikurthiyak thiyenne. galapanna gihin mahayanayata une oka.


    මහන වෙන හැම එකාම නිවන් දකින්න නෙවෙ මහන වෙන්නෙ.

    වෙන වෙන හේතුත් තියනව, ඒකයි මෙ