ගොඩක් දවසකින් හොද ඩොකියුමන්ටරියක් බැලුව&

D_Mad

Well-known member
  • Jun 11, 2013
    25,606
    42,097
    113
    Deniyaya
    uda links seedr eken load wenne na machan,,,

    ai bro a ? wenna ba.. torrent down kranna seedr denne nathnam.. meke commnet krala thi dinesh ki member kenek, poragen ahaganin.. mam danneth na wadiya seedr gena nam
     

    0Dinesh0

    Banned
    Jul 28, 2018
    1,296
    70
    0
    4ma ekapaara banna pluwan nam patta lesi. mam dekka4ma ekata thi links torrent but no seeds ...........

    mchn seedr,cc daala adinna pluwan max size1 2gb neda ? ethakota me4ma ekapaara adinna ba neda ? :confused:
    සමහර ටොරන්ට් සීදර් එකේ වෙන කවුරුහරි බාලා තියෙනවනම් කශේ මෙමරි වගේ උන්ගේ තියනවා. එතකොට කෙලින්ම ඒ ෆෝල්ඩරේ කොපි වෙනවා. ඒ නිසා අවුලක් නැහැ සිදර්ල අඩු උනත්.. උබ එකක් ඩිරෙක්ට් ඩවුන්ලෝඩ් කරන්න දාලා ටොරන්ට් එක ඩිලීට් කරලා අනික දාපන්. එහෙම අවුලක් නැහැ. 2GB උනාට උබ ඩිරෙක්ට් ලින්ක් එක ඩවුන්ලෝඩ් වෙනකොට ෆයිල් එක ඩිලීට් කළා කියලා ඩවුන්ලෝඩ් එක නවතින්නේ නැහැ.
     

    Flix

    Junior member
  • Jul 12, 2018
    75
    3
    8
    From-Russia-to-Iran-Crossing-the-Wild-Frontier-Cover.jpg





    https://files.fm/u/p8j7tc42




    මේකේ තියනවා ඔය ටොරන්ට් ෆයිල් 4ම එකට.. seedr.cc එකට දාලා ඩවුන්ලෝඩ් කරගන්න ස්ලෝව් නම්.

    කොලිටි එක නම් 720p


    ත්‍රෙඩ් එක දාපු කෙනා සමාවෙන්න ඕනා මැද්දට පැන්නාට
    meeka seedr ekata daganne kohomada ban
     

    D_Mad

    Well-known member
  • Jun 11, 2013
    25,606
    42,097
    113
    Deniyaya
    සමහර ටොරන්ට් සීදර් එකේ වෙන කවුරුහරි බාලා තියෙනවනම් කශේ මෙමරි වගේ උන්ගේ තියනවා. එතකොට කෙලින්ම ඒ ෆෝල්ඩරේ කොපි වෙනවා. ඒ නිසා අවුලක් නැහැ සිදර්ල අඩු උනත්.. උබ එකක් ඩිරෙක්ට් ඩවුන්ලෝඩ් කරන්න දාලා ටොරන්ට් එක ඩිලීට් කරලා අනික දාපන්. එහෙම අවුලක් නැහැ. 2GB උනාට උබ ඩිරෙක්ට් ලින්ක් එක ඩවුන්ලෝඩ් වෙනකොට ෆයිල් එක ඩිලීට් කළා කියලා ඩවුන්ලෝඩ් එක නවතින්නේ නැහැ.

    hari mcho ela thanks again :love:
     

    0Dinesh0

    Banned
    Jul 28, 2018
    1,296
    70
    0
    meeka seedr ekata daganne kohomada ban
    ඔය උඩ තියන ෆයිල් එක zip ෆයිල් එකක්. එක ඩවුන්ලෝඩ් කරලා unzip කරපන්. ඊට පස්සේ පාර්ට් 4 ක, වෙනම ටොරන්ට් ෆයිල් 4ක් ඔකේ තියෙන්නේ. ඒවා වෙන වෙනම සීඩර් එකට දාපන්. සීඩර් එකට ටොරන්ට් එකක් අප්ලෝඩ් කරන්නේ මෙහෙමයි.




    Screenshot-2018-11-04-Seedr.png






    ඔය උඩ රතුවට පෙන්නලා තියන එක ඇතුලේ තියන උඩට යන ඊතලේ ක්ලික් කරලා අප්ලෝඩ් කරන්න ටොරන්ට් ෆයිල් එක.
     

    Flix

    Junior member
  • Jul 12, 2018
    75
    3
    8
    ඔය උඩ තියන ෆයිල් එක zip ෆයිල් එකක්. එක ඩවුන්ලෝඩ් කරලා unzip කරපන්. ඊට පස්සේ පාර්ට් 4 ක, වෙනම ටොරන්ට් ෆයිල් 4ක් ඔකේ තියෙන්නේ. ඒවා වෙන වෙනම සීඩර් එකට දාපන්. සීඩර් එකට ටොරන්ට් එකක් අප්ලෝඩ් කරන්නේ මෙහෙමයි.




    Screenshot-2018-11-04-Seedr.png






    ඔය උඩ රතුවට පෙන්නලා තියන එක ඇතුලේ තියන උඩට යන ඊතලේ ක්ලික් කරලා අප්ලෝඩ් කරන්න ටොරන්ට් ෆයිල් එක.
    load wenna sahenna wela yanwane machoo,,,,
     

    0Dinesh0

    Banned
    Jul 28, 2018
    1,296
    70
    0
    load wenna sahenna wela yanwane machoo,,,,
    සිඩර්ලා අඩු ඇති. උබ ඕක බලාගෙන ඉන්න එපා. ටයිම්බේස් පැකේජ් එකක් නම් දාලා තියෙන්නේ ඩිස්කනෙක්ට් කරලා නිකන් ඉදපන්. කම්ප්ලිට් උනාම ආයේ කනෙක්ට් කරලා බාපන්. මොබිටෙල් 70 පැකේජ් එකෙන් පුළුවන් ඔය ඔක්කොම බාගන්න.. සීඩර් එක ලෝඩ් වෙනකන් කනෙක්ෂන් එක ඇක්ටිව් තියන් ඉන්න එපා බොරුවට.
     

    Flix

    Junior member
  • Jul 12, 2018
    75
    3
    8
    සිඩර්ලා අඩු ඇති. උබ ඕක බලාගෙන ඉන්න එපා. ටයිම්බේස් පැකේජ් එකක් නම් දාලා තියෙන්නේ ඩිස්කනෙක්ට් කරලා නිකන් ඉදපන්. කම්ප්ලිට් උනාම ආයේ කනෙක්ට් කරලා බාපන්. මොබිටෙල් 70 පැකේජ් එකෙන් පුළුවන් ඔය ඔක්කොම බාගන්න.. සීඩර් එක ලෝඩ් වෙනකන් කනෙක්ෂන් එක ඇක්ටිව් තියන් ඉන්න එපා බොරුවට.
    data nam prashanayak namcn
     

    0Dinesh0

    Banned
    Jul 28, 2018
    1,296
    70
    0
    data nam prashanayak namcn
    එහෙනම් සීඩර් එකට දාන්න එපා. නිකන් යුටෝරන්ට් වගේ එකකින් බාපන්.. උබ දවල්ට බත්ටිකක් එහෙම කාලා වොෂ් එකක් දාගෙන එනකොට ඕක ඩවුන්ලෝඩ් වෙලා තියේවි.. ;););)
     

    Flix

    Junior member
  • Jul 12, 2018
    75
    3
    8
    එහෙනම් සීඩර් එකට දාන්න එපා. නිකන් යුටෝරන්ට් වගේ එකකින් බාපන්.. උබ දවල්ට බත්ටිකක් එහෙම කාලා වොෂ් එකක් දාගෙන එනකොට ඕක ඩවුන්ලෝඩ් වෙලා තියේවි.. ;););)

    elaaaa
     

    D_Mad

    Well-known member
  • Jun 11, 2013
    25,606
    42,097
    113
    Deniyaya
    සිඩර්ලා අඩු ඇති. උබ ඕක බලාගෙන ඉන්න එපා. ටයිම්බේස් පැකේජ් එකක් නම් දාලා තියෙන්නේ ඩිස්කනෙක්ට් කරලා නිකන් ඉදපන්. කම්ප්ලිට් උනාම ආයේ කනෙක්ට් කරලා බාපන්. මොබිටෙල් 70 පැකේජ් එකෙන් පුළුවන් ඔය ඔක්කොම බාගන්න.. සීඩර් එක ලෝඩ් වෙනකන් කනෙක්ෂන් එක ඇක්ටිව් තියන් ඉන්න එපා බොරුවට.

    :D:Ddhuka dhanna kollek