ගෝටාගේ වැඩ නිසා අපි ජාත්‍යන්තරයේ නෝන්ඩි වෙනවනේ.

akunad

Well-known member
  • Jan 28, 2010
    1,382
    1,199
    113
    Non of your business
    muslim un kiyanne kawadawath adopt wena jathiyak nemei inna thenata. e nisa thama un inna hema thenama awul wenne. unta wenama marriage law ekak one, wenama kama bima one, wenama banking system ekak one. saralawama kiyanawanam unta one wenama inne misak ekathu wenna nemei. ethana thawa duratath sahajeewanayak ne. catholic unwath oya wagema pichchuwa un mukuth kiwwada. Buddhist unwa pansakule denne nethuwa pichchuwa kawruth bennada. hema issue ekak ma muslim ekak gewunoth enawa

    puduma karumayak un me loketa
     
    • Like
    Reactions: malakadss

    malakadss

    Well-known member
  • Mar 8, 2009
    22,865
    1
    36,597
    113
    xxx
    එලකිරි වාසී ජෙප්පෝ ටොයියෝ බයියෝ ඔක්කොම එක මතේකට ආපු දෙයක් තමා මේ ආදාහනය.. කලින් වතාවෙත් අලි සබ්‍රියා වලලන්න අවසර ගත්තා කියාගෙන එනකොට මේකේ ඉන්න හෑමෝම ඒකට විරුද්ධ වුනා. ඒ කියන්නේ අති බහුතරයක් විරුද්ධයි වලලනවට. එච්චරයි
     

    erozan

    Well-known member
  • Mar 18, 2011
    75,075
    18,284
    113
    Malabe
    ලොල් තොපේ ගු රනිල, සහරානයගෙ ලොවල බෝම්බත් කෑව වගේ කරැනම්ද ජාත්යන්තරට ජය ගන්ඩ පුලුවන් වෙන්නෙ.. මුන් වගේ නරි ඉන්න පක්ශ වලට චන්දය නොදෙන්න සිoහලු ප්‍රවේශම් වෙන්ඩම ඕන..

    එලකිරි වාසී ජෙප්පෝ ටොයියෝ බයියෝ ඔක්කොම එක මතේකට ආපු දෙයක් තමා මේ ආදාහනය.. කලින් වතාවෙත් අලි සබ්‍රියා වලලන්න අවසර ගත්තා කියාගෙන එනකොට මේකේ ඉන්න හෑමෝම ඒකට විරුද්ධ වුනා. ඒ කියන්නේ අති බහුතරයක් විරුද්ධයි වලලනවට. එච්චරයි
    නැ වැරදියි ජෙප්පො සහ ටොයියො වළන්ඩ එපා කීවෙ වැළලුවොත් ඒකෙ වාසිය ගන්ඩ බලාගෙන එහෙම නැතුව වෙන දේකට නෙමේ..මේ ජාතියෙ තෙර්ඩ් දාන්නෙ කවුද ෆේක් බස්සල ගු ඇන් පි ගොන් බඩු ..
     

    Supun2k

    Active member
  • Aug 30, 2020
    142
    237
    43
    නිව්සීලන්ඩ් වගේ රටවල් වල තියෙන රිසොස්ර්ස් එක්ක ලංකාව වගේ රටවල් සංසන්දනය කරන්න බෑ. වලලන්නයි පුච්චන්නයි ක්‍රම දෙකකට ගියොත් ඒවට වෙන වෙනම ගයිඩ්ලයින් හදල වෙන වෙනම බලන්න වෙනව. මානුශීය අතින් බැලුවොත් පව් තමයි. ඒත් ආරක්ෂාවයි කරන්න පහසුවයි බැලුවම පුච්චන එක තමයි ආරක්‍ෂිත.
    ලොකු talks දුන්නට දැන් දැක්කනේ ලංකාවේ තත්වේ covid එක්ක , අපි අලුතෙන් දෙයක් හොයන්න ඔනෙ නැහැ , simply WHO කියන දේ කරොත් හරි අනිත් රටවල් වගේ
     

    LazyLizard

    Well-known member
  • Aug 27, 2015
    59,445
    14,448
    113
    11
    කටුකරෝලගම
    පුරවැසි සුහද මාරු ක්‍රමයක් අඳුන්වල දෙන්න බැරිවෙයිද මෙහෙ ඉන්න බැරි එකෙක්ට වෙන රටකට යන්න :baffled: බන්ගලිදෙසේ එහෙම බෞද්ධ අය ඉන්නව උන්ව මෙහෙ ගෙන්නාගෙන මෙහෙ ඉන්න බැරි උන් එහෙට යවන්න පුළුවන්
     

    Sen-lu

    Well-known member
  • ලොකු talks දුන්නට දැන් දැක්කනේ ලංකාවේ තත්වේ covid එක්ක , අපි අලුතෙන් දෙයක් හොයන්න ඔනෙ නැහැ , simply WHO කියන දේ කරොත් හරි අනිත් රටවල් වගේ
    Remind me again wasn't this the same WHO that said no need to wear masks and the virus doesn't spread through humans? :P
     
    • Haha
    Reactions: malakadss

    Supun2k

    Active member
  • Aug 30, 2020
    142
    237
    43
    Remind me again wasn't this the same WHO that said no need to wear masks and the virus doesn't spread through humans? :P
    so if that's the logic then we should completely ignore everything that WHO says right? why cherry-pick ?
     

    windows_ubuntu

    Well-known member
  • Jun 2, 2018
    17,364
    25,894
    113
    Fantasy
    View attachment 106186

    ශ්‍රී ලංකාවේ සිටින මුස්ලිම් ජාතිකයන්ට මාලදිවයිනේ පදිංචියට එන්නැයි ආරාධනා කළ යුතු බව මාලදිවයිනේ හිටපු විදේශ ඇමති දුන්යා මවුමූන් මහත්මිය සඳහන් කරයි.

    තම සමාජ ජාල ගිණුමේ සටහනක් තබමින් ඇය පෙන්වා දෙන්නේ තම රජය එසේ නොකිරීම ගැන තමන් පුදුම වන බවයි.

    කොරෝනා රෝගයෙන් මිය යන ඉස්ලාම් ආගමිකයන්ගේ අවසන් කටයුතු එම ආගමිකයන්ගේ කැමැත්තට අනුව සිදු කරන ලෙස ශ්‍රී ලංකා රජයෙන් ඉල්ලා සිටින බවද එහි සදහන්ය.

    මාලදිවයින් විදේශ ඇමතිවරයා මෑතකදී සඳහන් කර තිබුණේ ජනාධිපති ගෝඨාභය රාජපක්ෂ මහතාගේ ඉල්ලීමක් මත ශ‍්‍රී ලංකාවේ කොරෝනා මුස්ලිම් මෘත දේහයන් තම රටේ ආදාහනය කිරීමට සලකා බලමින් සිටින බවය.
    මුහුදු මට්ටම ඉහල ගිහින් රට යට උනාම ලන්කාවට එන්න ඉන්න උන් දෙන ටෝක්ස් තමා ඉවසන්නේ නැත්තේ
     

    Supun2k

    Active member
  • Aug 30, 2020
    142
    237
    43
    දන්නේ නැති හින්ද අහන්නේ , එහෙනම් covid positiv උන් බෝකක් / මුහුණ කට හේදුවොත් , shower එකක් ගත්තොත් එහෙම ඒ වතුර case නැද්ද mix වුනොත් ?
     

    2osama

    Well-known member
  • Oct 25, 2010
    81,633
    72,846
    113
    මාලඹේ
    ඉතින් හම්බයෝ ටික පටවමුකෝ මාලදිවයිනට . මෙහෙ තියන් හිටියා කියලා මොකෝ පට්ටි ගස්සන්න ද🤩🤩
    කෝ මේ තවුහිද ජාමත් කොල්ල @89mora මෙන්න හඹයන් බේරා ගන්න එන්න
     
    • Haha
    Reactions: R O B U S T A

    navinnuwan

    Well-known member
  • Sep 19, 2006
    7,837
    3,862
    113
    USA
    මචන් NEW ZEALAND එකත් island එකක් තමා, අනිත් එක WHO guide එකේ හැම එකක්ම එහෙම් පිටින්ම පිලිගන්නවනම් මෙකත් පිළිගන්න ඕනේ නේද , මටනම් 100% sure ඕක political game එකක් !
    WHO එකේ උන් කියන ඒවා 100%ක් හරි නැ නේ බන්, උන් ඉස්සෙල්ලම කිව්වේ මේක මිනිස්සුන්ගෙන් බෝවෙන් නැ කියලා.
    ඒ වගේ ඔය මිනි වල වෛරස් එක තිබිලා වතුරට මිශ්‍ර උනොත් එහෙම? ඉස්සර කිව්වා මිනි වල වෛරස් නැ කියලා දැන් කියනවා දවස් 35ක් යනකම් තියනවා කියලා.නිකන් බොරු විශ්වාස හින්දා නිකන් රිසක් එකෙක් ගන්ඩ ඕන නැ නේ.
    ලංකාව කියන්නේ තුන්වන ලොකේ දුප්පත්ම රටක්, ඔය දියුණු රටවල් වගේ නෙවෙයි පොඩි වැරද්දකින් මිනිස් ජීවිත ගොඩක් නැති වෙනඩ පුළුවන්.

    මිනිස්සු වෙච්චහම පොඩ්ඩක් තේරුම් ගන්ඩ ඕන ඒ වෙලාවට හැසිරෙන විදිහ, දැන් බෞද්ද අය ඉල්ලුවේ නැ නේ පාන්සකූලේ දෙන්ඩ ඕන කියලා.
    අනිත් ආගම් වල අයත් ඒ අයගේ ආගම වලට අනුව කරන දේවල් ඉල්ලුවේ නැ නේ. මොකද ඒ මිනිස්සු කවුරුවත් ඕවල අන්තෙට ගිහින් නැ.
     

    Pinkbc

    Well-known member
  • Nov 14, 2017
    1,072
    960
    113
    Government should come up with a mechanism to ensure that funeral rites of the Sri Lankan people of all religions including the rights of the Buddhists to perform the rite of offering ‘Pansakula’, an Opposition MP said yesterday.

    SJB MP Nalin Bandara Jayamaha said the issue today was that Sri Lanka’s failure to come up with a mechanism to ensure that funeral traditions of people belonging to all religions when they succumbed to COVID-19 pandemic.

    “Family members of Buddhists who succumb to COVID-19 are saddened as they are unable to perform the tradition of‘ pansakula’ just like the Muslims who are not allowed to cremate the dead,”the MP said.

    MP Bandara came out with this remark in relation to the media reports which said that the Maldives was ready to allow the Sri Lankan Muslims who succumbed to COVID-19,TO bury their dead in that country.

    Meanwhile former Minister Mangala Samaraweera also said that Government should allow the people of all religions in Sri Lanka to perform their traditions when performing the last rites of those who die of Covid-19.

    “cremation is not an issue but government should allow funeral traditions to be performed by people belonging to different traditions,” he said. Mr.samaraweera noted that WHO had stated that burying those who succumbed to COVID-19 was not a health hazard. (YOHAN PERERA)

    http://www.dailymirror.lk/breaking_...s-of-the-dead-of-all-faiths-SJB-MP/108-201899
     

    Supun2k

    Active member
  • Aug 30, 2020
    142
    237
    43
    WHO එකේ උන් කියන ඒවා 100%ක් හරි නැ නේ බන්, උන් ඉස්සෙල්ලම කිව්වේ මේක මිනිස්සුන්ගෙන් බෝවෙන් නැ කියලා.
    ඒ වගේ ඔය මිනි වල වෛරස් එක තිබිලා වතුරට මිශ්‍ර උනොත් එහෙම? ඉස්සර කිව්වා මිනි වල වෛරස් නැ කියලා දැන් කියනවා දවස් 35ක් යනකම් තියනවා කියලා.නිකන් බොරු විශ්වාස හින්දා නිකන් රිසක් එකෙක් ගන්ඩ ඕන නැ නේ.
    ලංකාව කියන්නේ තුන්වන ලොකේ දුප්පත්ම රටක්, ඔය දියුණු රටවල් වගේ නෙවෙයි පොඩි වැරද්දකින් මිනිස් ජීවිත ගොඩක් නැති වෙනඩ පුළුවන්.

    මිනිස්සු වෙච්චහම පොඩ්ඩක් තේරුම් ගන්ඩ ඕන ඒ වෙලාවට හැසිරෙන විදිහ, දැන් බෞද්ද අය ඉල්ලුවේ නැ නේ පාන්සකූලේ දෙන්ඩ ඕන කියලා.
    අනිත් ආගම් වල අයත් ඒ අයගේ ආගම වලට අනුව කරන දේවල් ඉල්ලුවේ නැ නේ. මොකද ඒ මිනිස්සු කවුරුවත් ඕවල අන්තෙට ගිහින් නැ.

    එහෙනම් y බන් අපි උන් කියන ඒවා ඔක්කොම අහන්නේ , කෙලින්ම කියන්න පුළුවන්නේ උබල sure නැ කියලා , අපි අල්ලගෙන ගෙන ඉන්නේ politically වාසි point එකක් විතරනේ !

    බොරුනම් බලපන් , අද හෙටම මහින්ද /"ස" ඔය scene එකට එකග වුන ගමන් මෙතැන ඔක්කොම උන් අයෙත් හරි කියාවි කරපු දේ

    දන්නේ නැති හින්ද අහන්නේ , එහෙනම් covid positiv උන් බෝකක් / මුහුණ කට හේදුවොත් , shower එකක් ගත්තොත්
    එහෙම ඒ වතුර case නැද්ද mix වුනොත් ?
     
    • Like
    Reactions: navinnuwan

    navinnuwan

    Well-known member
  • Sep 19, 2006
    7,837
    3,862
    113
    USA
    එහෙනම් y බන් අපි උන් කියන ඒවා ඔක්කොම අහන්නේ , කෙලින්ම කියන්න පුළුවන්නේ උබල sure නැ කියලා , අපි අල්ලගෙන ගෙන ඉන්නේ politically වාසි point එකක් විතරනේ !

    බොරුනම් බලපන් , අද හෙටම මහින්ද /"ස" ඔය scene එකට එකග වුන ගමන් මෙතැන ඔක්කොම උන් අයෙත් හරි කියාවි කරපු දේ

    දන්නේ නැති හින්ද අහන්නේ , එහෙනම් covid positiv උන් බෝකක් / මුහුණ කට හේදුවොත් , shower එකක් ගත්තොත්
    එහෙම ඒ වතුර case නැද්ද mix වුනොත් ?
    එහෙම බෝ වෙනඩ බන් චාන්ස් එකක් ඇති හරියටම කියන්ඩ බැ
    එකක් නම් සුවර් ඉක්මනටම බොඩි වලලන්ඩ අවසර දෙනවා කියලා