ගෝටාගේ වැඩ නිසා අපි ජාත්‍යන්තරයේ නෝන්ඩි වෙනවනේ.

riduna pm

Well-known member
  • Jun 22, 2018
    5,918
    3,421
    113
    Lpl ගහන ටීම් නැවතිලා ඉන්නේ සැන්ගිරී ලා එකේ ලූ ඒයි.
    ඔන්න දුප්පතුන් ගැන හිතන ආණ්ඩුව
    කට ඇරියොත් හෝම් ස්ටේ
    සව් බාගේ රෙද්ද පල්ලේ
     

    malakadss

    Well-known member
  • Mar 8, 2009
    22,865
    1
    36,597
    113
    xxx
    ඒ ඒ පක්ෂ, ඒ ඒ කණ්ඩායම් නියෝජනය කරමින් හෝ නොකරමින් වහල් කම් කරන නොකරන සියලුම දෙනාට උපහාරයක්ම වේවා !!!!!! දර්ශන ට හෝ වික්ටර් අයිවන්ට චරිත සහතික නොදී, (මොකද ඔවුනුත් තමන් දැනුවත්ව හෝ නොදැනුවත්ව කාටහරි කඩේ යන බැවින් ) වෙලා තියන, තවමත් සිදුවෙන කතාව අහන්න .



    ඌ මොනවා කිව්වත් රටේ සල්ලි හොරකම් කරලා නෑති මිනිහෙක්. රන්ජන් වගේ නෙමේ උසාවිය දූෂිතයි කියලා ඔප්පු කරපු මිනිහෙක්. පීඩිතයාගේ පෑත්ත අරන් සටන් කරපු කෙනෙක්. මිනිහා 100% හොදයි කියනවා නෙමේ. ඒත් පාර්ලිමේන්තුවේ ඉන්නේ ඕනෙම එකෙක්ට වෑඩිය අයිවන් කාරයා හොදයි

    මුස්ලිම් අය මේ රටෙන් යවන එක පව් බන්.දුක නැද්ද උඹලට ඔය වගේ වැඩ කරන්න
    ගෑණු යන එකක් නෑනේ
     

    Supun2k

    Active member
  • Aug 30, 2020
    142
    237
    43
    For f*ck's sake. You are so narrow-minded. What I meant was In some cases WHO can make mistakes too.So, we Don't need to blindly follow their footsteps.

    if we were so smart why we have a such a spread in the short run ? how come the countries who dond mind burial or cremation has better control than us , simply because we are mind fucked bro thats it
     

    R O B U S T A

    Well-known member
  • Dec 13, 2020
    2,396
    6,276
    113
    දැන් බලපන් මුස්ලිම් හැම එකාම fb pics මාරු කරගෙන මැරිලා වැලලෙන්න හෙන ගේමක් දෙනවා
    එක මුස්ලිම් කැරියෙක් කියලා තිබුනේ නැහැ රටේ නීතියට ගරු කරලා අනිත් මිනිස්සු ගැන හිතලා මේ අවස්ථාවේ විතරක් වත් ආදාහනය වෙමු කියලා
    හැම එකාම petition ගහනවා, වෙන රටවලට රිපෝර්ට් කරනවා, රටට මඩ ගහනවා
    සින්හලුන්ව මිනී මරුවෝ ගානට දාල තියෙන්නේ
    මෙච්චර කල් අරාබියට කඩේ ගිය හම්බයෝ දැන් මේක උන්ගේ මව් රටලු, මේකෙම වැලලෙන්න ඕනලු
    පාස්කු ප්‍රහාරය උන වෙලාවේ එක මුස්ලිම් එකෙක් කිව්වේ නැහැ අන්තවාදී මුස්ලිම් සංවිධාන තහනම් කරන්න, මුදල් ආධාර දෙන්න එපා කියලා

    සිංහලු දෙකට තුනට බෙදිලා මේකේ මරාගන්නවා
     

    malakadss

    Well-known member
  • Mar 8, 2009
    22,865
    1
    36,597
    113
    xxx
    දැන් බලපන් මුස්ලිම් හැම එකාම fb pics මාරු කරගෙන මැරිලා වැලලෙන්න හෙන ගේමක් දෙනවා
    එක මුස්ලිම් කැරියෙක් කියලා තිබුනේ නැහැ රටේ නීතියට ගරු කරලා අනිත් මිනිස්සු ගැන හිතලා මේ අවස්ථාවේ විතරක් වත් ආදාහනය වෙමු කියලා
    හැම එකාම petition ගහනවා, වෙන රටවලට රිපෝර්ට් කරනවා, රටට මඩ ගහනවා
    සින්හලුන්ව මිනී මරුවෝ ගානට දාල තියෙන්නේ
    මෙච්චර කල් අරාබියට කඩේ ගිය හම්බයෝ දැන් මේක උන්ගේ මව් රටලු, මේකෙම වැලලෙන්න ඕනලු
    පාස්කු ප්‍රහාරය උන වෙලාවේ එක මුස්ලිම් එකෙක් කිව්වේ නැහැ අන්තවාදී මුස්ලිම් සංවිධාන තහනම් කරන්න, මුදල් ආධාර දෙන්න එපා කියලා

    සිංහලු දෙකට තුනට බෙදිලා මේකේ මරාගන්නවා
    ආන්න ඒක තමා යතාර්තය. ඔය පාහරයන්ට මස් රාත්තලම ඕනේ. උන් එක්ක මොන සන්හිදියාවක්ද? ඕකුන්ගේ ජනගහණය තව ටිකක් වෑඩි වුනාම තමා අපිට රිදෙන්න ලෑබෙන්නේ. දෑනටත් උන් රටේ මර්මස්තාන අල්ලලා තියෙන්නේ, අධිකරණ අමාත්‍යාන්සය එක්කම
     

    thinking_guy

    Well-known member
  • Apr 16, 2011
    4,718
    2,737
    113
    ජාත්‍යන්තරෙත් සර්ට සපෝර්ට් කරනව වගේ. මේ වීඩියෝ එකේ කොමෙන්ට්ස් බලපන්.



    1608125479051.png


    1608125522516.png
     
    • Like
    Reactions: R O B U S T A

    Supun2k

    Active member
  • Aug 30, 2020
    142
    237
    43
    anyway, safest method is cremation. thats it. no need to take a risk.. its not worth.

    leading srilankan virologists are saying both the methods are fine, and u think we should listen to you lol, what qualification you possess by the way ?lol
     

    malakadss

    Well-known member
  • Mar 8, 2009
    22,865
    1
    36,597
    113
    xxx
    leading srilankan virologists are saying both the methods are fine, and u think we should listen to you lol, what qualification you possess by the way ?lol
    No qualification in that area. But why you need a burial? lol? who said its a must? you dont need a certificate or higher education to understand that cremation is the safest.
     

    thinking_guy

    Well-known member
  • Apr 16, 2011
    4,718
    2,737
    113
    අනිවාර්යෙන් මා පිලිගන්නවා , නමුත් කතාව අහන්න
    මිනිහ කියනව සුද්ද 1815 ලංකාව අල්ල ගන්නකොට ගොඩක් පහත තැනක තිබුනෙ කියල. ළමයින්ට හිටන් මරණ දඬුවම දුන්න කියල. ඒත් මෑන් දන්නෙ නෑ චාල්ස් ඩිකන්ස් 1838 ඔලිවර් ටුවිස්ට් ලිව්වෙ සමකාලීන සමාජය ගැන කියල.
     

    malakadss

    Well-known member
  • Mar 8, 2009
    22,865
    1
    36,597
    113
    xxx
    seems like you have a very good knowledge than rest of the nations lol keep it up looser
    lol.... its a simple fact mate. cremation is the safest method.. no one can argue against that. and there is no valid reason to go against it. who cares about religious beliefs .... looser 😂 😂 😂
     
    • Like
    Reactions: R O B U S T A

    amazsin

    Well-known member
  • May 6, 2019
    2,047
    1,411
    113
    මුස්ලිම් කෙල්ලො ගොඩක් මම ආශ්‍රය කරලා තියෙනවා..ලංකාවේ මුස්ලිම් කෙල්ලො ලේසියෙන් යාලු කරගන්න පුලුවන්.මම කලින් ලංකාවේ පෞද්ගලික හොස්පිටල් එකක් වැඩ කරා.ඒකි අලුතෙන් රුසියාවේ ඉගෙන ගත්ත දොස්ත්‍ර කෙල්ලෙක්.මාර ලස්ස්න මුස්ලිම් කෙල්ලෙක්.මගෙත් එක්ක මාර ‍ෆිට්.නිතරම මම වැඩ කරන තැනට ඇවිල්ලා කතා කර කර ඉන්නවා.ඔය අස්සේ මොකෙක්ද බල්ලෙක් ගිහින් හොස්පිටල් එකේ අයිතිකාරය කීවා අර අලුතෙන් ආපු ලස්සන මුස්ලිම් ඩොක්ටර් මාත් එක්කම නිතරම ඉන්නේ කියලා.පස්සේ බොසා මේ කෙල්ලට එන්න කියලා විස්තර අහලා.හොඳ පවුලක කෙල්ලෙක්.පස්සේ මූ උගේ බාල පුත ඩිවෝස් වෙලා හිටියේ.ඌටත් හොස්පිටල් එකක් කරන නිසා උගේ පවුලට දොස්තරල ඕන වෙලා හිටියේ.එයාගේ අම්මට කතා කරලා බාලපුතාට මේකිව බන්දලා දුන්නා.ඊට පස්සෙත් මේකි මගෙත් එක්ක ඇවිල්ල කතා කරනවා.පස්සේ බාල පුතා දවසක ෂර්ට් එකේ බොත්තම් ගලවගෙන මගේ ගවාට ඇවිල්ල ඩොක්ටර් මෙය දැන් මගේ වයිෆ්.ඒක නිසා කට කතා හැදෙන්න පුලුවන් කියලා ගියා.පස්සේ මාත් ඌ කියන එක ඇත්ත නිසා ආය එයත් එක්ක වැඩිය කතවට ගියේ නෑ.මෝක්ද බොසා මගෙත් එක්ක මාර ‍ෆිට්.මිනිහා නිතරම කියනව ඔයත් අපේ පවුලේ එක්කෙනෙක් වගේ තමයි කියලා
     

    madmax2016

    Well-known member
  • Nov 16, 2016
    1,384
    642
    113
    Lankawe inne moda guuu hattak ... ona pupakata political adagannawa... mehen muslim un fuketh ara ara hinawenawa... bala pallako... Middle East thopi ula tiyanne budupilamayak tiyen hitiyoth .
     

    Dr.Sheldon_Suprakata

    Well-known member
  • Feb 7, 2018
    5,710
    1
    14,277
    113
    ඉන්න බැරි උන් පලයල්ලා මාලදිවයිනට. ඉන්න උන්ට පාඩුවේ ඉන්න දීලා. 😂

    මැරුණට පස්සේ මොන කැටයම්ද. පුපේ අමාරුව තියෙන උන් පහල ආටිකල් එක කියවපන්. තොපිට කඩ්ඩ බෑ කියලා අපිට ක‍රන්න දෙයක් නෑ.


    Buried mink may have contaminated groundwater in Denmark
    https://nypost.com/2020/12/11/buried-mink-may-have-contaminated-ground-water-in-denmark/

    https://www.theguardian.com/world/2020/nov/25/culled-mink-rise-from-the-dead-denmark-coronavirus