Ethakota Elakiriye interface eka ehema wenas wela thiyey neda ban...![]()
2022/2023 wenkota next president awith weadilawawth gota unot meke inna eun dapu tread bump wei etkora ubala natta passe hangagena inna hati balanna asaiii balamu ea kaleta ubala moko kiyanne kiyala







2022/2023 wenkota next president awith weadilawawth gota unot meke inna eun dapu tread bump wei etkora ubala natta passe hangagena inna hati balanna asaiii balamu ea kaleta ubala moko kiyanne kiyala




මොන ජාතියෙ ජිවිතද බන් උබල ගත කරන්නෙ??? 
Balamu Balamu... Ubata Chande Thiyenawada kiyapan issaralama...
2020 neda 18 perenne...![]()

Lakanwe minusjunge IQ level eke godak pallehalu tiynne anit ratawalath ekka. India walata wada pallaha. Eka hodata thawath clear wenawa me wage thread dakkama.dan adanne epa law IQ kuwa kiyala ubata eka ting aluth deyak neme desapaluwanta kade yana okkoma ekai hena appiriyakwa enawa minussunge moda mole dakkama
2022/2023 wenkota next president awith weadilawawth gota unot meke inna eun dapu tread bump wei etkora ubala natta passe hangagena inna hati balanna asaiii balamu ea kaleta ubala moko kiyanne kiyala







Ube nam godak ihala IQ level ekak thiyenawa....... Ponilatama hariyanwa

පට්ට ඕයි, උගෙ මොකක්ද Q එක සෑහෙනට ඉහලයි, උබල අපි වගේ නෙමේ..

අපෝ තව කොච්චර තියෙනවද
ෆ්රී වයිපයි දෙනවා කියල දුරකථන ගාස්තු, ඉන්ටර්නෙට් බිල් වැඩි කළා
ජාතික ගීය කොටින්ට ඕන විදියට දෙමලෙන් කිව්වා
උතුරේ හමුදා කදවුරු, හමුදා ස්මාරක ඉවත් කරලා කොටින්ට ඉඩම් දුන්න
කොටින්ව හිරෙන් නිදහස් කළා
වොක්සාවැගන්, ටයර් ෆැක්ටරි දෙනවා කියල මිනිස්සු ඇන්දුවා
විල්පත්තුව බදුර්දින්ට ඕන විදියකට කපාගන්න කියල දුන්න
පල් හොරුන්ට ඇමති කම් දුන්න (එනකොට කිව්වේ ඇමති මණ්ඩලේ 25යි කියල දැන් 100 ට වැඩි)
තව ඕනෙද?


