Ela Ayya aniwa.
Gawrawayak athuwa karanna puluwan one deyak. Kunu suddha karana eka lajja wenna deyak newei - eth minissu balanne ehema ne.
Parana anduwen factories damme nathi tharamma ne. Rate economy eka hadanna hamoma ekathu wela daayaka wenna one.
හෙහෙහෙ... කුනු සුුද්ද කරන එක කැත වැඩක් ලු හැබැයි වෙන පැක්ටරියක වැඩ කරන එකට කමක් නැහැලු.




