ගෝඨාභය රාජපක්ෂ දිවුරුම් දීමේ සජීවී විකාශ
Link -
මං එක සැරේම දැක්කෙ මේක sarcasm වලට දාපු ත්රෙඩ් එකක් කියලා, මුල් ටිකේ රිප්ලයි ටික එහෙම හෙනම ආතල්
පස්සෙ තමයි දැක්කෙ මේක ඇත්තටම ඒ කාලෙ දාපු ත්රෙඩ් එකක් කියලා, මුල් පේජ් ටිකේ බොක්කෙන්ම දාපු රිප්ලයි තියෙන්නෙ![]()
![]()
![]()
පළවෙනි කතාවෙන්ම සිංහලයා උඩින්ම උස්සලා තිබ්බා. ආඩම්බරයි![]()
amme denawa ati halenna.. MR ta wath ba ohoma konda kelin thiyan katha karanna
බලාපොරොත්තු වෙච්ච තරම් සුළුජාතික සහය හම්බුණේ නෑ කියල කිව්ව නේහ් හෙණ ගහන්න වගේ.
දුන්න නේද ඇඬෙන්න. කීයටවත් මෙහෙම කතාවක් expect කරේ නෑ. පට්ට.
![]()
පලවෙනි කතාවෙන් තේරෙනව අපේ චන්ද අහක ගිහින් නෑ කියල.
දෙමල තම්බින්ට රෙවිල ඇති දැන්
සිoහලයෙක් වශයෙන් ආඩම්බර වෙන්ඩ පුලුවන් ගෝඨාභය රාජපක්ශ මැතිතුමාව ජනාධිපති කිරීමට චන්දය ලබා දීමට හැකිවුන එක ගැන...ඒක පලවෙනි කතාවෙන්ම ඔප්පු උනා.. ආඩම්බරයි..
katha karala vedak na ban mulin burqa ban karanna ona
kiyalawadak na bn mara sathutui ruwanwali maha saya langa diurum dunth ekai sinhalunta nam honda kalayak yai aniwa.
End of thambi
Only good muslim is a dead muslim
සිංහල ජන්දය ඇති කියලා කිව්වා මට දිනන්න එතනම සිංහලයා දිනුම්..
ශ්රී ලංකා ද්විපයත් සම්බුද්ධ ශාසනයත් සිංහල ජාතියත් රකින්න පොරොන්දු උනා රුවන්වැලි මාහා සෑ රදුන් ඉදිරිපිට.. කාලෙකට පස්සේ සිංහල මනුස්සයට අපේ එකෙක් කියල පෙන්නන්න පුළුවන් මනුස්සයෙක් පත් උනේ.
දෙමල තම්බින්ට රෙවිල ඇති දැන්
ඇයි ඒගොල්ලො දුරදිග බලල සජිත්ට ඡන්දෙ දුන්න නිසා දහරි නම් අපි දෙමළ මුස්ලිම් උන්ට කලෙක්ෂන් දාල මාස්පතා කීයක් හරි දෙන්න ඕනෙ කියන්නෙ ඔන්න ඔය නිසා.
ඒගොල්ලන්ගෙත් බහුතරේ TNA එක කිව්ව පක්ෂෙට තමයි ඡන්දෙ පාවිච්චි කෙරුවෙ ( TNA = සිංහල දෙමළ පෝලරයිසේෂන් එක උඩම දුවන පක්ෂයක් )ඇයි ඒගොල්ලො දුරදිග බලල සජිත්ට ඡන්දෙ දුන්න නිසා දඒගොල්ලන්ගෙත් බහුතරේ TNA එක කිව්ව පක්ෂෙට තමයි ඡන්දෙ පාවිච්චි කෙරුවෙ ( TNA = සිංහල දෙමළ පෝලරයිසේෂන් එක උඩම දුවන පක්ෂයක් )
sitha niwana katha. awulak neha. dan ubala hadila ethi. nethnan thawama madamulana gu gilinawada??
මැදමුලන ඔය කිව්ව පෝලරයිසේෂන් එකෙන් උපරිම ප්රයෝජනේ ගත්ත සිංහල පක්ෂෙ නෙ.
මං මේ කිව්වෙ මැදමුලන පොහොට්ටු ගූ කෑ සිංහලු වගේම TNA ගූ කෑ දෙමළ, SLMC ගූ කෑ මුස්ලිම් අයත් හිටිය කියල
a hitiyata madamulana sakkili puke eriye sinhalunta witharai

සජිත්ට ඡන්දෙ දුන්න හින්ද දෙමළ මුස්ලිම් අය නම් බේරුණා නේහ්![]()
a kiyanne uba pili gannawa madamulana sakkili sinhalunta puke eriya kiyala. eth uba mattu wela kiyala penne neha
කවුරු ඇරියෙ කාටද කියන එක නෙමෙයි ප්රශ්නෙ සිංහල දෙමළ පෝලරයිසේෂන් එකෙන් ප්රයෝජන ගත්ත පක්ෂෙකට අහු වුණේ සිංහළු විතරයි ඒක නිසා සිංහළු කලෙක්ෂන් දාල අනිත් ජාතීන්ට වන්දි දෙන්න ඕන කියන එක
ඇයි ඒගොල්ලො දුරදිග බලල සජිත්ට ඡන්දෙ දුන්න නිසා දඒගොල්ලන්ගෙත් බහුතරේ TNA එක කිව්ව පක්ෂෙට තමයි ඡන්දෙ පාවිච්චි කෙරුවෙ ( TNA = සිංහල දෙමළ පෝලරයිසේෂන් එක උඩම දුවන පක්ෂයක් )

අගිස්සට පැණි බින්දු දෙකකුත් ඉනුවා නේද ඒ කතාව අහන් ඉද්දිබලාපොරොත්තු වෙච්ච තරම් සුළුජාතික සහය හම්බුණේ නෑ කියල කිව්ව නේහ් හෙණ ගහන්න වගේ.
