ගෝඨාභය රාජපක්ෂ දිවුරුම් දීමේ සජීවී විකාශ

NEMISIS

Well-known member
  • Nov 13, 2013
    11,409
    19,583
    113
    Colombo
    මං එක සැරේම දැක්කෙ මේක sarcasm වලට දාපු ත්‍රෙඩ් එකක් කියලා, මුල් ටිකේ රිප්ලයි ටික එහෙම හෙනම ආතල්
    පස්සෙ තමයි දැක්කෙ මේක ඇත්තටම ඒ කාලෙ දාපු ත්‍රෙඩ් එකක් කියලා, මුල් පේජ් ටිකේ බොක්කෙන්ම දාපු රිප්ලයි තියෙන්නෙ 😂 😂 😂
     
    • Haha
    Reactions: Oli_Vili

    SLK_sri

    Well-known member
  • Oct 27, 2018
    61,114
    56,678
    113
    මං එක සැරේම දැක්කෙ මේක sarcasm වලට දාපු ත්‍රෙඩ් එකක් කියලා, මුල් ටිකේ රිප්ලයි ටික එහෙම හෙනම ආතල්
    පස්සෙ තමයි දැක්කෙ මේක ඇත්තටම ඒ කාලෙ දාපු ත්‍රෙඩ් එකක් කියලා, මුල් පේජ් ටිකේ බොක්කෙන්ම දාපු රිප්ලයි තියෙන්නෙ 😂 😂 😂

    thread eka dapu @nicjosh83 ponnayath bokkenma salli walata gothabayata puka dunna ekek thamai
     

    lovethebomb

    Well-known member
  • Apr 18, 2015
    4,785
    9,158
    113
    පළවෙනි කතාවෙන්ම සිංහලයා උඩින්ම උස්සලා තිබ්බා. ආඩම්බරයි :love::love:


    amme denawa ati halenna.. MR ta wath ba ohoma konda kelin thiyan katha karanna

    බලාපොරොත්තු වෙච්ච තරම් සුළුජාතික සහය හම්බුණේ නෑ කියල කිව්ව නේහ් හෙණ ගහන්න වගේ.

    දුන්න නේද ඇඬෙන්න. කීයටවත් මෙහෙම කතාවක් expect කරේ නෑ. පට්ට.
    :love::love:

    පලවෙනි කතාවෙන් තේරෙනව අපේ චන්ද අහක ගිහින් නෑ කියල.

    දෙමල තම්බින්ට රෙවිල ඇති දැන්

    සිoහලයෙක් වශයෙන් ආඩම්බර වෙන්ඩ පුලුවන් ගෝඨාභය රාජපක්ශ මැතිතුමාව ජනාධිපති කිරීමට චන්දය ලබා දීමට හැකිවුන එක ගැන...ඒක පලවෙනි කතාවෙන්ම ඔප්පු උනා.. ආඩම්බරයි..

    katha karala vedak na ban mulin burqa ban karanna ona

    :yes::yes::yes: kiyalawadak na bn mara sathutui ruwanwali maha saya langa diurum dunth ekai sinhalunta nam honda kalayak yai aniwa.

    End of thambi

    Only good muslim is a dead muslim

    සිංහල ජන්දය ඇති කියලා කිව්වා මට දිනන්න එතනම සිංහලයා දිනුම්..

    ශ්‍රී ලංකා ද්විපයත් සම්බුද්ධ ශාසනයත් සිංහල ජාතියත් රකින්න පොරොන්දු උනා රුවන්වැලි මාහා සෑ රදුන් ඉදිරිපිට.. කාලෙකට පස්සේ සිංහල මනුස්සයට අපේ එකෙක් කියල පෙන්නන්න පුළුවන් මනුස්සයෙක් පත් උනේ.

    හරි නම් අපි දෙමළ මුස්ලිම් උන්ට කලෙක්ෂන් දාල මාස්පතා කීයක් හරි දෙන්න ඕනෙ කියන්නෙ ඔන්න ඔය නිසා.


    පලි:

    මන් මේ කල්පනා කලේ අපි දෙගොල්ලො කොයිතරම් වෙනස් යථාර්තවලද ඒ වෙලාවෙ හිටියෙ කියල. එදා සි/බෞ අධිපතිවාදයෙ වැදගත් (වැදගත් කිව්වෙ සිංහල අපිට විතරක් වැදගත්) ලෑන්ඩ්මාක් එකක් ඉස්සරහට වෙලා සිංහල ස්වෝත්තමවාදය ඈඳගත්ත විදිහ අපිට නම් සැරටම ක්‍රින්ජ්වර්ති සහ තරමක් කණගාටුදායක, අපුලක් දනවන දෙයක් උනා. වගකිවයුතු නායකයෙක් කවදාවත් ඔය තරම් පෝලරයිස් වෙන තැනකින් තමන්ගෙ වැඩ පටන් ගන්නෙ නෑ. ඒත් පේනවිදිහට මෙයාලට ඒක ආත්මාභිමානය වැඩි කරපු සිංහලයෙක් වීම ගැන ආඩම්බර හිතෙන දෙයක් වෙලා. මචං එක්කො උඹල මේ රටින් යන්න ඕනෙ නැත්තන් අපි යන්න ඕනෙ.
     
    Last edited:

    Hyaenidae

    Well-known member
  • Apr 8, 2015
    53,022
    2
    54,799
    113
    හරි නම් අපි දෙමළ මුස්ලිම් උන්ට කලෙක්ෂන් දාල මාස්පතා කීයක් හරි දෙන්න ඕනෙ කියන්නෙ ඔන්න ඔය නිසා.
    ඇයි ඒගොල්ලො දුරදිග බලල සජිත්ට ඡන්දෙ දුන්න නිසා ද :lol: ඒගොල්ලන්ගෙත් බහුතරේ TNA එක කිව්ව පක්ෂෙට තමයි ඡන්දෙ පාවිච්චි කෙරුවෙ ( TNA = සිංහල දෙමළ පෝලරයිසේෂන් එක උඩම දුවන පක්ෂයක් )
     

    SLK_sri

    Well-known member
  • Oct 27, 2018
    61,114
    56,678
    113
    ඇයි ඒගොල්ලො දුරදිග බලල සජිත්ට ඡන්දෙ දුන්න නිසා ද :lol: ඒගොල්ලන්ගෙත් බහුතරේ TNA එක කිව්ව පක්ෂෙට තමයි ඡන්දෙ පාවිච්චි කෙරුවෙ ( TNA = සිංහල දෙමළ පෝලරයිසේෂන් එක උඩම දුවන පක්ෂයක් )

    sitha niwana katha. awulak neha. dan ubala hadila ethi. nethnan thawama madamulana gu gilinawada??
     

    Hyaenidae

    Well-known member
  • Apr 8, 2015
    53,022
    2
    54,799
    113
    sitha niwana katha. awulak neha. dan ubala hadila ethi. nethnan thawama madamulana gu gilinawada??

    මැදමුලන ඔය කිව්ව පෝලරයිසේෂන් එකෙන් උපරිම ප්‍රයෝජනේ ගත්ත සිංහල පක්ෂෙ නෙ.

    මං මේ කිව්වෙ මැදමුලන පොහොට්ටු ගූ කෑ සිංහලු වගේම TNA ගූ කෑ දෙමළ, SLMC ගූ කෑ මුස්ලිම් අයත් හිටිය කියල
     

    SLK_sri

    Well-known member
  • Oct 27, 2018
    61,114
    56,678
    113
    මැදමුලන ඔය කිව්ව පෝලරයිසේෂන් එකෙන් උපරිම ප්‍රයෝජනේ ගත්ත සිංහල පක්ෂෙ නෙ.

    මං මේ කිව්වෙ මැදමුලන පොහොට්ටු ගූ කෑ සිංහලු වගේම TNA ගූ කෑ දෙමළ, SLMC ගූ කෑ මුස්ලිම් අයත් හිටිය කියල

    a hitiyata madamulana sakkili puke eriye sinhalunta witharai
     

    Hyaenidae

    Well-known member
  • Apr 8, 2015
    53,022
    2
    54,799
    113
    a hitiyata madamulana sakkili puke eriye sinhalunta witharai

    සජිත්ට ඡන්දෙ දුන්න හින්ද දෙමළ මුස්ලිම් අය නම් බේරුණා නේහ් :yes:
     

    SLK_sri

    Well-known member
  • Oct 27, 2018
    61,114
    56,678
    113
    සජිත්ට ඡන්දෙ දුන්න හින්ද දෙමළ මුස්ලිම් අය නම් බේරුණා නේහ් :yes:

    a kiyanne uba pili gannawa madamulana sakkili sinhalunta puke eriya kiyala. eth uba mattu wela kiyala penne neha
     

    Hyaenidae

    Well-known member
  • Apr 8, 2015
    53,022
    2
    54,799
    113
    a kiyanne uba pili gannawa madamulana sakkili sinhalunta puke eriya kiyala. eth uba mattu wela kiyala penne neha

    කවුරු ඇරියෙ කාටද කියන එක නෙමෙයි ප්‍රශ්නෙ සිංහල දෙමළ පෝලරයිසේෂන් එකෙන් ප්‍රයෝජන ගත්ත පක්ෂෙකට අහු වුණේ සිංහළු විතරයි ඒක නිසා සිංහළු කලෙක්ෂන් දාල අනිත් ජාතීන්ට වන්දි දෙන්න ඕන කියන එක
     

    SLK_sri

    Well-known member
  • Oct 27, 2018
    61,114
    56,678
    113
    කවුරු ඇරියෙ කාටද කියන එක නෙමෙයි ප්‍රශ්නෙ සිංහල දෙමළ පෝලරයිසේෂන් එකෙන් ප්‍රයෝජන ගත්ත පක්ෂෙකට අහු වුණේ සිංහළු විතරයි ඒක නිසා සිංහළු කලෙක්ෂන් දාල අනිත් ජාතීන්ට වන්දි දෙන්න ඕන කියන එක

    thawama mattu wela nethi seen ekak thiyenne.
    ubala wage baiyo hadenne neha kohomath
     
    • Haha
    Reactions: ruchira55

    lovethebomb

    Well-known member
  • Apr 18, 2015
    4,785
    9,158
    113
    ඇයි ඒගොල්ලො දුරදිග බලල සජිත්ට ඡන්දෙ දුන්න නිසා ද :lol: ඒගොල්ලන්ගෙත් බහුතරේ TNA එක කිව්ව පක්ෂෙට තමයි ඡන්දෙ පාවිච්චි කෙරුවෙ ( TNA = සිංහල දෙමළ පෝලරයිසේෂන් එක උඩම දුවන පක්ෂයක් )

    ඇත්ත කතා කරමුකො. කලින් බලය තිබ්බ කාලෙ තමන්ගෙ කමියුනිටි එකට ලොකු හානියක් කරපු මනුස්සයෙක්ව ජනාධිපති කරවල චන්දෙ දෙන්න දෙමළ මිනිස්සුන්ට කොයිල්ද බන්. පටන් ගද්දිම ගෝඨ දන්නවනෙ එයාට උතුරෙ සපෝර්ට් එක නෑ කියල. සජිතෙක්ට කැමති නිසා නෙවේ they despise Gota, and rightfully so. ආයෙ අමුතුවෙන් ටීන්ඒ එකක් කියන්න ඕනෙ නෑ.
     
    • Like
    Reactions: SLK_sri

    Xi Jinping

    Well-known member
  • Jan 26, 2022
    17,632
    1
    35,121
    113
    Erozan's Mom's room
    කොහොම හරි කමක් නෑ. දෙමල මුස්ලිම් කියල බෙදිලා රටේ ප්‍රශ්න විසඳන්න බෑ. හැමදාම කලේ පොහොට්ටුවට ඕන ඕන විදියට දෙමල මුස්ලිම් සිංහලු එක්ක ගැටුම් ඇති කරලා ජාතිවාදේ මතින් චන්ද ගරපු එක ඒකට මේ සැරේ පාඩම උගන්නන ඕන මුන්ට :yes:
     

    TonyMontana83

    Well-known member
  • Apr 9, 2022
    9,112
    19,693
    113
    Miami
    බලාපොරොත්තු වෙච්ච තරම් සුළුජාතික සහය හම්බුණේ නෑ කියල කිව්ව නේහ් හෙණ ගහන්න වගේ.
    අගිස්සට පැණි බින්දු දෙකකුත් ඉනුවා නේද ඒ කතාව අහන් ඉද්දි :lol: