චතූ & රූමාගෙන් දවසකට මිලියන 1.7 ක් හොයන්න විදියක්

Hankook

Well-known member
  • Apr 4, 2022
    5,287
    8,187
    113
    Munge refrel link wallin sudu gahana platform walata join un unama loss wena ewagan gank munta yanwa

    Salli walat ganith wikunay mu
    ගොන්නු අන්දලා නිකන් සල්ලි හොයනවා
    Screenshot_20230220_214449_com.huawei.browser.jpg


    Screenshot_20230220_214517_com.huawei.browser.jpg

    ------ Post added on Feb 20, 2023 at 9:47 PM
     
    Last edited:

    BanX

    Well-known member
  • Oct 6, 2010
    2,663
    1,157
    113
    Kottawa
    referral eka ganata denawa neh lol.. mun wagey kalakanninwa ban kalla dannone ban YouTube eken.... හැබැයි ඉතින් මේ වගේ ගොන් උට්ටලව ඔලුව උඩ තියන් ඉන්න උන්ට ඔහොම කෙල වෙන්නත් ඕනේ
     

    Dr.Sheldon_Suprakata

    Well-known member
  • Feb 7, 2018
    5,710
    1
    14,277
    113
    කොරියාවේ ගියපු එවුන් තමයි ලොකුම සාපේ උන් හින්දා තමයි වාහන, ඉඩම් price manipulate වෙන්නේ හරක් වගේ ගන්නවා

    අඩෝ, මේක නම් සිරා . මේ ගම් වල ඉඩම් කෝටි ගණන් කියන්නේ. පොඩ්ඩක් හොයලා බැලුවම කොරියන් ඉදන් ආපු පොරක් ගිනි ගණන් දීලා අහල පහල තියෙන ඉඩමක් අරගෙන. කිසිම හෙවිල්ලක් බැලිල්ලක් නෑ , valuation එකක් නෑ , තනිකර manipulate වෙනවා :baffled:
     

    beam_tech

    Well-known member
  • Oct 13, 2017
    8,039
    14,425
    113
    වැලිවේරිය
    ගෑනි විකුණන් කන පිම්පියා 1 - මූ
    ගෑනි විකුණන් කන පිම්පියා 2 - ට්‍රැවල් විත් වයිෆ්
    .
    .
    .
    ලිස්ට් එක continue කරන් යමල්ලා….
    2nam shape..its seems normal.muu thanikara cam show kala neh gani ge
     

    HAneo

    Well-known member
  • Jan 30, 2007
    12,969
    29,168
    113
    Homagama
    ගෑනි විකුණන් කන පිම්පියා 1 - මූ
    ගෑනි විකුණන් කන පිම්පියා 2 - ට්‍රැවල් විත් වයිෆ්
    .
    .
    .
    ලිස්ට් එක continue කරන් යමල්ලා….

    ඔය අංක දෙක නම පෙන්න බැ පුතා. මම දවසක් දැම්මා කමෙන්ට් එකක් අම්මා පට්ට දායක සැබෑවක් එහෙම ඉන්නවා හොදේ
    ට්‍රැවලින් බලනවා නම් සෙලරයා ගේ එකයි
    මන්සරන්නා මල්ලි ගේ
    දිනේෂ් ලොක්කා ගේ
     
    • Like
    Reactions: KrishanL89

    kasun_kbp

    Well-known member
  • May 12, 2015
    18,306
    1
    59,411
    113
    Kaduwela
    ගෑනි විකුණන් කන පිම්පියා 1 - මූ
    ගෑනි විකුණන් කන පිම්පියා 2 - ට්‍රැවල් විත් වයිෆ්
    .
    .
    .
    ලිස්ට් එක continue කරන් යමල්ලා….
    ගෑනි විකුණන් කන පිම්පියා 1 - මූ
    ගෑනි විකුණන් කන පිම්පියා 2 - ට්‍රැවල් විත් වයිෆ්
    ගෑනිගේ පුක විකුණන් කන පිම්පියා 3 - දිනිගේ සතරේ
    ගෑණු ගොඩක් විකුණන් කන පිම්පියා 4 - කංචුක
    ගෑණිගෙන් හම්බ වුන ලමයව විකුණන් කන පිම්පියා - සාරංග
    බයියොන්ගේ පිම්පියා - රනිල්
    බල්ලොන්ගේ මළකුණ විකුණන් කන පිම්පියා - @2osama
     

    2osama

    Well-known member
  • Oct 25, 2010
    81,643
    72,854
    113
    මාලඹේ
    ගෑනි විකුණන් කන පිම්පියා 1 - මූ
    ගෑනි විකුණන් කන පිම්පියා 2 - ට්‍රැවල් විත් වයිෆ්
    ගෑනිගේ පුක විකුණන් කන පිම්පියා 3 - දිනිගේ සතරේ
    ගෑණු ගොඩක් විකුණන් කන පිම්පියා 4 - කංචුක
    ගෑණිගෙන් හම්බ වුන ලමයව විකුණන් කන පිම්පියා - සාරංග
    බයියොන්ගේ පිම්පියා - රනිල්
    බල්ලොන්ගේ මළකුණ විකුණන් කන පිම්පියා - @2osama
    පුකේ ඇරගෙන පැනලා ගියා නේද පොන්නයා 🤣🤣
    මෙන්න Thread බයද එන්න 🤭
    https://elakiri.com/threads/කොටුවක්-පැනලා-අහු-උනාම-🤣.2093173/
     

    super077

    Well-known member
  • Jun 10, 2008
    1,841
    2,470
    113
    Matara
    දෙදාස් පහේ විතර ඕවට අහු උන එවුන් නම් පව් නොදන්නාකම. දෙදාස් දහයේ වගේ උනත් ටිකක් පව් තොරතුරු වැඩියම නොතිබුන කාලයක් නිසා.

    දැන් නම් අහුවෙන කැ.වේ.පු කොහොමත් පවක් නෑ, එපා කියන උන්ටත් බැන බැන ඉක්මනින් සල්ලි හොයන්න යන පර හැත්තට ඔහොම වෙලා මදි. (22456)
     

    shameera89

    Well-known member
  • Jun 26, 2013
    16,385
    12,663
    113
    Piliyandala
    IQ option karala podi gaanak kelogaththa echcharamai app ekath ekka ayin karala denma trading one naha kiyala..

    Proffesional widihata oka karanna bari nam hodama de ayin welaa payin yana eka thamai