චන්ද්‍රිකා_බලය අත්පත් කර ගැනීමේ සැලසුමක

Identity

Well-known member
  • Aug 15, 2016
    23,217
    18,863
    113
    අදාල නෑනේ
    UNP අාණ්ඩුවක් අැවිත් සජිත් ජනපති, රනිල් අගමැති වුනාම බලපන් රට දියුණු වෙන්නේ නැද්ද කියලා..ඵහෙම උනේ නැත්නම් මම ඵදාට UNP ඵකට සපෝර්ට් කරන ඵක නවත්තනවා..:yes:

    Palath palana chande peradunamath uba missing unane :rofl:
     

    nalin0001

    Well-known member
  • Jun 12, 2014
    20,275
    34,928
    113
    UNP අාණ්ඩුවක් අැවිත් සජිත් ජනපති, රනිල් අගමැති වුනාම බලපන් රට දියුණු වෙන්නේ නැද්ද කියලා..ඵහෙම උනේ නැත්නම් මම ඵදාට UNP ඵකට සපෝර්ට් කරන ඵක නවත්තනවා..:yes:

    සජිත් ජනපති රනිල් අගමැති වෙන්නේ නෑ ලොවෙත්. ඒ හින්දා උඹ ගූඇන්පී එකට සපෝටේ කරගෙන හාමුවට කක්කාපැත්ත පුදාගෙනම දිගටම හිටපං
     

    nicjosh83

    Well-known member
  • Oct 19, 2018
    30,635
    17,044
    113
    UNP අාණ්ඩුවක් අැවිත් සජිත් ජනපති, රනිල් අගමැති වුනාම බලපන් රට දියුණු වෙන්නේ නැද්ද කියලා..ඵහෙම උනේ නැත්නම් මම ඵදාට UNP ඵකට සපෝර්ට් කරන ඵක නවත්තනවා..:yes:

    ඇයි රනිල් අගමැති ...කරු මුදල් ඇමතිට රට දියුණු කරන්න බරිඋනාද??
     

    Sadun Buwa

    Well-known member
  • Oct 7, 2012
    18,422
    2,039
    113
    UNP BANK ROBBERY 2015
    ඇයි රනිල් අගමැති ...කරු මුදල් ඇමතිට රට දියුණු කරන්න බරිඋනාද??

    hethuwa giya dawas tike dakkane.ponna sirisena marata wahalkam karana nisa u rata diyunu wenawata kamathi naha.mokada ehema unoth lakunu watenne ranil ta nisa.kaapu pathe reepu sirisenaya:angry::angry::angry:
     

    upulpdn

    Well-known member
  • Mar 13, 2009
    34,672
    2,251
    113
    Kurunegala
    UNP අාණ්ඩුවක් අැවිත් සජිත් ජනපති, රනිල් අගමැති වුනාම බලපන් රට දියුණු වෙන්නේ නැද්ද කියලා..ඵහෙම උනේ නැත්නම් මම ඵදාට UNP ඵකට සපෝර්ට් කරන ඵක නවත්තනවා..:yes:


    රට්ටු හිනස්සන කතා මේවා :lol::lol::lol:
     

    Haramanis1

    Active member
  • Oct 26, 2017
    375
    60
    28
    sri lanka
    UNP අාණ්ඩුවක් අැවිත් සජිත් ජනපති, රනිල් අගමැති වුනාම බලපන් රට දියුණු වෙන්නේ නැද්ද කියලා..ඵහෙම උනේ නැත්නම් මම ඵදාට UNP ඵකට සපෝර්ට් කරන ඵක නවත්තනවා..:yes:

    sajith ge dayapana sudusukam monada danne?
     

    shadow1

    Well-known member
  • Jun 12, 2015
    6,769
    1,223
    113
    Earth
    hethuwa giya dawas tike dakkane.ponna sirisena marata wahalkam karana nisa u rata diyunu wenawata kamathi naha.mokada ehema unoth lakunu watenne ranil ta nisa.kaapu pathe reepu sirisenaya:angry::angry::angry:


    ඉතින් ඇයි බන් එහෙම එකෙක්ව උබල මහන්සි වෙලා ජනාධිපති කලේ බන්.. :P
     

    Lankaputhra16

    Well-known member
  • Oct 12, 2016
    4,178
    5,232
    113
    කහටගස්දිගිලිය
    kawuda danne u ehema pakayek kiyala..


    මචන් මම කිසි පක්ශෙකට නැහැ උබ දැක්කනේ.. ඒත් සජිත් වගේ නූගතෙක් ලන්කාවට හරියන්නේ නැහැ. මොනවද මිනිහගේ ආර්තික ප්‍රතිපත්ති? මොකක්ද එතුමාගේ 20/20 දර්ශනය ලන්කාව දියුණු කරන්න?

    කොහොමත් සජිත්ට කවදාවත් ජනාදිපතිවරණයකදී දිනන්න බැහැ.. පොඩ්ඩක් හරි චාන්ස් එකක් තියෙන්නේ නවීන් දිසානායකට හරි රුවන් ව්ජයවර්දනට. පුලුවන් නම් ගිහිම් කියපන් උබේ ලොක්කන්ට!
     

    Similar threads