Rfresh karanna epa e error message eka avahama eka cancel karala ayeth register button eka obanna.eka obanna one ethn vinady 15k witharaade refresh karama okkoma aye fill karanda epai?
same here. news eka awa gaman duwan gihin wade iwara kara passe sinhalu porakaddi oka kelawena bawa danna nisaMokuthma awulak nathuwa daapu gaman OTP ekath avilla 5min yaddi okkoma wada iwara une mage vitharada ethakota![]()
Mamath news eka labunu sanin reg unaasame here. news eka awa gaman duwan gihin wade iwara kara passe sinhalu porakaddi oka kelawena bawa danna nisa
වැඩේ හරිගියාද ???car eke thiyanawa.
van and bike eke na.
car eka register karaddi iri kalla ekka gahuwe.
ඔව් ඉරත් එක්ක ගැහුවේ. Retry කර කර හිටියා සහෙන්ට. sms එක ආවා. ඒත් ලොග් වෙද්දී error එනවාචැසි නම්බර් එකේ ඉරි කෑල්ල ගැහුවද බං
මගේ එකේ මැද ඉරි කෑල්ලක් තියනවා
same here. news eka awa gaman duwan gihin wade iwara kara passe sinhalu porakaddi oka kelawena bawa danna nisa
Mamath news eka labunu sanin reg unaaEthakota elakiri eke thread eka watilath naha.


මොකුත් නොකියම ඉන්නම්....ඉරි කෑල්ල එක්ක ගහන්නචැසි නම්බර් එකේ ඉරි කෑල්ල ගැහුවද බං
මගේ එකේ මැද ඉරි කෑල්ලක් තියනවා
ow bn, eka dawasin be owa, testing hariyata nitiwa denna atte. ena load eka ganata bedanna. MVP ekak hetiyata super awulk naසයිට් එක එහෙම්ම තියල ටික වෙලාවකින් Refresh කරන්න...මගේ දැන් ඔක්කොම හරියට ආවා...හැබැයි එලිජිබල් කෝටා එක නම් තාම 0 පෙන්නන්නේ....
පොඩ්ඩ පොඩ්ඩ හරියනවා බන්..හදිස්සි වෙන්න එපා...මට ඉස්සෙල්ලා OTP එකවත් ආවේ නැහැ...දවස ඉවරවෙද්දී තමා මේ තත්වෙට ආවේ...හෙට අනිද්දා වෙද්දී හරියයි කියලා හිතනවා...
ඔව් එහෙම අව ආයේ දියන් එහෙම්මම.
8:30 පටන් ගත්තා 10 වෙනකොට යන්තං ඉවර කර
Computer ekath dannawa ubage gender ekaME ERROR EKA TA MOKADA KARANNE?
View attachment 178349
Ow tikakin hari eka enava.අඩෝ හරි
QR කෝඩ් එක undefined කියලා වැටිලා තියන්නේ. හරි එක එන්නේ පස්සෙද බං.
------ Post added on Jul 16, 2022 at 11:04 PM