siraawataබිස්නස් එකකට බඩු අරන් යන්න ඇත්තේ ? ඕකුන් කරන යුද්ධ![]()
mun yuddekata giypth kanawa kudu wenna hamaas kaarayoth munta vada gahanwa XD
siraawataබිස්නස් එකකට බඩු අරන් යන්න ඇත්තේ ? ඕකුන් කරන යුද්ධ![]()
SLNS Sindurala
View attachment 217463
siraawata
mun yuddekata giypth kanawa kudu wenna hamaas kaarayoth munta vada gahanwa XD
owmade in india neda meka
ape 90% withara warships US coast guard service eke thibuna eva.
Akath cricket wage case 1k thama. Api mechchara podi ratak welath cricket sahenna hodaine. (Dan team 1 ahema nathi 1 wenama kathawak). A api awrudu ganak 1 digata cricket gahala thiyana nisane.මන් අහන්නේ එහෙම කියන්න හේතුව. මොකක් හරි හේතුවක් තියෙන්න ඕනේ නේ. එක්කෝ source එකක්? නිකං හීනෙන් china වලට යුද්ධ කරන්න බැ කියලා දැකල ඒක මෙතන කියලා වැඩක් නැ නේ.![]()
luAkath cricket wage case 1k thama. Api mechchara podi ratak welath cricket sahenna hodaine. (Dan team 1 ahema nathi 1 wenama kathawak). A api awrudu ganak 1 digata cricket gahala thiyana nisane.
Aththtama china awnta ahema experiance 1k nane lagadi yudda karala. USA awnge wadema yudda karana 1ne.
Anika balapanko Navy SEAL awnta normal soldiersla 20 kage damage 1 karanna pulwanlu.
api aththatama dakala nane ban.Habai unta supiri traning 1k denawane.
බයිඩා තමා ක්ලැප් එක දෙන්නෙතාම සැරසෙන් විතරද ක්ලැපර් එක ගහන්න එකෙක් නැද්ද