චීන්නුටත් ඉන්දියානුවන් ඕන වෙයි - tech වීසා ලබා දෙයි

Adalwolf Alpin

Active member
  • Sep 21, 2022
    227
    139
    43
    උබ කුණුහරුප කියව කියව අතේ ගහන මානසික රෝගියනේ පකෝ :ROFLMAO:


    ලැජ්ජ නැද්ද බං ගෑණියෙක් වගේ උඹේ රෙදි ගලවපු Thread එක හොරෙන් කියව කියව ඉන්නේ. කොන්ද කෙලින් තියාගෙන උඹේ Facts ඔප්පු කරන්න කථා කරපන්කෝ නියම පිරියෙක් වගේ. :ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:
     
    • Haha
    Reactions: Sexy Somapala

    AllGood

    Well-known member
  • Dec 22, 2023
    1,058
    1,621
    113


    ලැජ්ජ නැද්ද බං ගෑණියෙක් වගේ උඹේ රෙදි ගලවපු Thread එක හොරෙන් කියව කියව ඉන්නේ. කොන්ද කෙලින් තියාගෙන උඹේ Facts ඔප්පු කරන්න කථා කරපන්කෝ නියම පිරියෙක් වගේ. :ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:
    ඔය ත්‍රෙඩ් එක බැලුව තමයි උබේ මානසික රෝගී කමෙන්ට් දෙක ආපහු කොපි කරලා මේකේ දාන්න :ROFLMAO:
    මොකටද හුත්තිගේ පුතෝ උබ වගේ මානසික රෝගී පොන්නයෙක්ට facts ඔප්පු කරන්නේ
    ඊයා ලජ්ජා නැද්ද පොන්නයෝ එක එකා බලන ත්‍රෙඩ් හොයා හොයා ඉන්න :ROFLMAO:
    තනි පොන්නයෙක්නේ පකෝ උබ
     

    Adalwolf Alpin

    Active member
  • Sep 21, 2022
    227
    139
    43
    ඔය ත්‍රෙඩ් එක බැලුව තමයි උබේ මානසික රෝගී කමෙන්ට් දෙක ආපහු කොපි කරලා මේකේ දාන්න :ROFLMAO:
    මොකටද හුත්තිගේ පුතෝ උබ වගේ මානසික රෝගී පොන්නයෙක්ට facts ඔප්පු කරන්නේ
    ඊයා ලජ්ජා නැද්ද පොන්නයෝ එක එකා බලන ත්‍රෙඩ් හොයා හොයා ඉන්න :ROFLMAO:
    තනි පොන්නයෙක්නේ පකෝ උබ
    හුත්තෝ මගේ පරණ Thread ඇද්දා කියලා ගාණක්වත් නෑ හුත්තෝ...! මාව EK එකේ එවුන් දන්නේ නෑ. ඒක නෙවේ උඹේ රෙදි ගැලෙව්ව Thread එකට රිප්ලයි දාපන්. බලපන් හුත්තෝ ඒ Thread එකට Heart Reactions කීයක් තියේද කියලා. දැන් කියපන් ඒවත් මගේ Fake Accounts කියලා.
    :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO:

     

    AllGood

    Well-known member
  • Dec 22, 2023
    1,058
    1,621
    113
    හුත්තෝ මගේ පරණ Thread ඇද්දා කියලා ගාණක්වත් නෑ හුත්තෝ...! මාව EK එකේ එවුන් දන්නේ නෑ. ඒක නෙවේ උඹේ රෙදි ගැලෙව්ව Thread එකට රිප්ලයි දාපන්. බලපන් හුත්තෝ ඒ Thread එකට Heart Reactions කීයක් තියේද කියලා. දැන් කියපන් ඒවත් මගේ Fake Accounts කියලා.
    :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO:

    කුණුහරුප කියවල අතේ ගහන ගමන් මගේ ත්‍රෙඩ් තව ටිකක් බම්ප් කරපන් වේසිගෙ පුතෝ :ROFLMAO:
     

    Adalwolf Alpin

    Active member
  • Sep 21, 2022
    227
    139
    43
    කුණුහරුප කියවල අතේ ගහන ගමන් මගේ ත්‍රෙඩ් තව ටිකක් බම්ප් කරපන් වේසිගෙ පුතෝ :ROFLMAO:
    අඩෝ Google Scholar එකේ දැන් ඉන්න Institute එක දාන්නේ හීනමානෙටද බං :ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO: ?
    උබ හිතුවද හැම එකාම GoogleScholar එකේ ඩිග්රි කරපු යුනිවසිටි දාගෙන ඉන්නවා කියලා :ROFLMAO:
    උබට වගේ හීන මානයක් අනිත් මිනිස්සුන්ට නැහැ
     

    AllGood

    Well-known member
  • Dec 22, 2023
    1,058
    1,621
    113
    අඩෝ Google Scholar එකේ දැන් ඉන්න Institute එක දාන්නේ හීනමානෙටද බං :ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO: ?
    උබට හීන මානේ තමයි බැල්ලිගෙ පුතෝ :ROFLMAO:
    එදත් මම කිව්වේ ඕක තමයි හුත්තිගේ පුතෝ උබට
     

    Adalwolf Alpin

    Active member
  • Sep 21, 2022
    227
    139
    43
    USA h1b visa eken එලවන un වෙන රටවල් වලින් ගනීවි.

    උන්ගෙන් කරගන්න ඕනේ ටික කරගෙන ආයේ ෂොට් එක දේවී.

    යන උනුත් game eka ගහගෙන යමක් කරගන්න තරමට ඇගට හොඳයි.
    මූ USA h1b visa ගැන දන්නේ නෑ බං. GRE Score එක බලලා USA වල PhD Select වෙනවා කියපු එකානෙහ් :ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:

    උබට හීන මානේ තමයි බැල්ලිගෙ පුතෝ :ROFLMAO:
    අඩෝ MSc එකේ Results බලලද USA වල PhD වලට Select කරගන්නේ. කැරි ආතල් ඕයි :ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:
    ------ Post added on Oct 6, 2025 at 2:56 PM
     
    • Haha
    Reactions: AllGood

    AllGood

    Well-known member
  • Dec 22, 2023
    1,058
    1,621
    113
    මූ USA h1b visa ගැන දන්නේ නෑ බං. GRE Score එක බලලා USA වල PhD Select වෙනවා කියපු එකානෙහ් :ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:


    අඩෝ MSc එකේ Results බලලද USA වල PhD වලට Select කරගන්නේ. කැරි ආතල් ඕයි :ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:
    ------ Post added on Oct 6, 2025 at 2:56 PM
    පොන්නය බම්ප් :ROFLMAO:
    උබට මොන MSc ද හුත්තිගේ පුතෝ
    උබ කැරි මානසික ලෙඩෙක්නේ :ROFLMAO:
    මම උබ වටේ යවලා උබ වගේ පොන්නයෝන්ගෙන් ආතල් ගන්න එකනේ කරන්නේ :ROFLMAO:
     

    Adalwolf Alpin

    Active member
  • Sep 21, 2022
    227
    139
    43
    කවුද උබට කිව්වේ මුන්ට MSc කරන්න ඕන නැහැ කියලා :ROFLMAO:
    PhD එකට සිලෙක්ට් කරන්නේ MSc එකේ රිසල්ට් අනුව USA වල ගොඩක් කැම්පස් එහෙමයි...වයිවා එකකුත් තියෙනවා
    හුත්තෝ අන්තරේ එකෙක්වත් මෙහෙම ගොන් කථා කියන්නේ නෑ :ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:
     

    AllGood

    Well-known member
  • Dec 22, 2023
    1,058
    1,621
    113
    හුත්තෝ අන්තරේ එකෙක්වත් මෙහෙම ගොන් කථා කියන්නේ නෑ :ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:
    ඔහොම තමයි උබ වගේ පොන්නයෝන්ගෙන් අපි ආතල් ගන්නේ :ROFLMAO:
     

    AllGood

    Well-known member
  • Dec 22, 2023
    1,058
    1,621
    113

    Adalwolf Alpin

    Active member
  • Sep 21, 2022
    227
    139
    43
    උබ වගේ පොන්නයෝන්ගේ පුක පලන එක තමයි පොන්නයෝ ඉතින් අපේ ආතල් එක :ROFLMAO:
    ඕකට ඔච්චර අඩන්න දෙයක් නැහැ :ROFLMAO:
    රෙදි ගලවපු නිසා, Thread එකට Comments නොදා හොරෙන් ත්‍රෙඩ් එක බලනවා :ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:. චාටර් හුත්තෝ.

     

    AllGood

    Well-known member
  • Dec 22, 2023
    1,058
    1,621
    113
    රෙදි ගලවපු නිසා, Thread එකට Comments නොදා හොරෙන් ත්‍රෙඩ් එක බලනවා :ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:. චාටර් හුත්තෝ.

    මචන් මම කොච්චර ලොකු අවුලක ඉන්නවද කියනවනම් මට මේක කාටවත් කියාගන්න විදිහක් හැතුව ඉන්නේ. ඒ නිසා මට හරි හමන් උපදෙසක් ගන්න බැරි තත්වයක් තියෙනවා. මම Fake එකක් හදාගෙනම මේ ප්‍රශ්නේ අහන්නේ, මම මානසිකව ලොකුවටම විදවන නිසා.

    මම අවුරුදු 4ක විතර ඉදන් කෙල්ලෙක්ට කැමැත්තෙන් හිටියා. අපි දෙන්න අතර ලොකු Fit එකක් නොතිබුණත්, ඒ Girl මට කැමැත්තෙන් ඉන්නේ කියන ඒ Girl ගේ යාළුවෙක්ගෙන් ආපු ආරංචියත් එක්කම ටික කාලෙකට පස්සේ මම Askout කරා. මම Askout කරේ ටිකක් ගොන් විදිහට. මම මූණටම Askout කරා. මට ඒක දැන් මතක් වෙද්දිත් පට්ට Cringe. ඒ කෙල්ල මාව හොදට අදුරන නිසා එකපාරටම මගේ හිත රිදෙයි කියලා, ඒ කෙල්ල ටිකක් වචනයක් දෙන එක පස්ස ගැහුවා. මට ඕක තේරුණා. මම සිද්ධිය තේරුම් ගෙන Shape එකේ අයින් වුණා. අකමැති වුණා කියලා මම බොළද විදිහට හැසිරුණේ නෑ. වෙනද විදිහට දැක්කොත් හොදට කථා බහ කරා. ඒත් සෝෂල් මීඩියා වලින් Communicate කරන එක සම්පූර්‌ණයෙන්ම වගේ නැවැත්තුවා. මොකද ඒ කෙල්ලට ආයෙ ම‌ගේ හිතේ පොඩි හරි අදහසක් හරි තියෙනවා කියලා හිතෙයි කියලා මට හිතුන නිසා.

    මම Askout කරලා දැන් අවුරුදු 2ක් විතර වෙනවා. ප්‍රශ්නේ කියන්නේ මේ කෙල්ල මට නිතර හම්බෙන නිසා මට Askout කරපු Incident එක මතක් වෙනවා. ඒක පට්ට Cringe මචන්. ලොකුම අවුල තමා මේ කෙල්ල මට කිසිම වෙනසක් දක්වන්නේ නැති එක. යාලුකම ගත්තත් අපි දෙන්න අතර පට්ට ලොකු Bond එකක් නෑ. ඒ නිසා මම Askout කරාට පස්සේ මම හිතුවෙත් මම ගැන තියෙන Attitude එක වෙනස් කරයි කියලා. ඒත් ඒ කෙල්ල එහෙම වෙනස් කරෙත් නෑ ඒක. මට දැන් හැමදාම මේ කෙල්ලව හම්බෙද්දි පරණ සිදුවීම් වලට යනවා. මම ගොඩක් වෙලාවට දවසම හිතන්නේ මේ ගැන. මට දැන් මෙහෙම හිතන එක නතර කරලා Move on වෙන්න ඕන. ඒත් ඒක පට්ට අමාරුයි.

    මට ලොකු Circle එකක් තියෙන කෙනෙක්. ඒක හැමෝම වගේ දන්නවා. හැමෝම වගේ මාත් එක්ක හෙනට Fit. අර කෙල්ලගේ යාළුවොත් ගොඩක් අය මාත් එක්ක Fit. ඒත් මම දැන් ඉන්න තත්වේ මට කාටවත් කියන්න බෑ. මම දන්න මිනිස්සුන්ට මගේ ප්‍රශ්න කියන්න කැමති නෑ. කාටවත් මාව එළියෙන් දැක්කට මම මෙච්චර ප්‍රහ්නෙක ඉන්නවා කියලා කියන්න බෑ කොහොමත්. දැන් මට ඕන මේ ප්‍රශ්නේ අතීතේ වෙච්ච එක සිදුවීමක් විතරයි කියලා හිතෙන තැනට හිත හදාගන්න. පරණ සිද්ධිත් එක්ක Attachment තියාගන්න ඕන නෑ. උඹලාට පුලුවන්නම් මම උඹලගේම සහෝදරයෙක් කියලා හිතලා මට උත්තරයක් දීපන්, ඒක මේ වෙලාවේ හැටියට ගොඩක් වටිනවා මචංලා!!!

    :ROFLMAO:
     

    Adalwolf Alpin

    Active member
  • Sep 21, 2022
    227
    139
    43
    මචන් මම කොච්චර ලොකු අවුලක ඉන්නවද කියනවනම් මට මේක කාටවත් කියාගන්න විදිහක් හැතුව ඉන්නේ. ඒ නිසා මට හරි හමන් උපදෙසක් ගන්න බැරි තත්වයක් තියෙනවා. මම Fake එකක් හදාගෙනම මේ ප්‍රශ්නේ අහන්නේ, මම මානසිකව ලොකුවටම විදවන නිසා.

    මම අවුරුදු 4ක විතර ඉදන් කෙල්ලෙක්ට කැමැත්තෙන් හිටියා. අපි දෙන්න අතර ලොකු Fit එකක් නොතිබුණත්, ඒ Girl මට කැමැත්තෙන් ඉන්නේ කියන ඒ Girl ගේ යාළුවෙක්ගෙන් ආපු ආරංචියත් එක්කම ටික කාලෙකට පස්සේ මම Askout කරා. මම Askout කරේ ටිකක් ගොන් විදිහට. මම මූණටම Askout කරා. මට ඒක දැන් මතක් වෙද්දිත් පට්ට Cringe. ඒ කෙල්ල මාව හොදට අදුරන නිසා එකපාරටම මගේ හිත රිදෙයි කියලා, ඒ කෙල්ල ටිකක් වචනයක් දෙන එක පස්ස ගැහුවා. මට ඕක තේරුණා. මම සිද්ධිය තේරුම් ගෙන Shape එකේ අයින් වුණා. අකමැති වුණා කියලා මම බොළද විදිහට හැසිරුණේ නෑ. වෙනද විදිහට දැක්කොත් හොදට කථා බහ කරා. ඒත් සෝෂල් මීඩියා වලින් Communicate කරන එක සම්පූර්‌ණයෙන්ම වගේ නැවැත්තුවා. මොකද ඒ කෙල්ලට ආයෙ ම‌ගේ හිතේ පොඩි හරි අදහසක් හරි තියෙනවා කියලා හිතෙයි කියලා මට හිතුන නිසා.

    මම Askout කරලා දැන් අවුරුදු 2ක් විතර වෙනවා. ප්‍රශ්නේ කියන්නේ මේ කෙල්ල මට නිතර හම්බෙන නිසා මට Askout කරපු Incident එක මතක් වෙනවා. ඒක පට්ට Cringe මචන්. ලොකුම අවුල තමා මේ කෙල්ල මට කිසිම වෙනසක් දක්වන්නේ නැති එක. යාලුකම ගත්තත් අපි දෙන්න අතර පට්ට ලොකු Bond එකක් නෑ. ඒ නිසා මම Askout කරාට පස්සේ මම හිතුවෙත් මම ගැන තියෙන Attitude එක වෙනස් කරයි කියලා. ඒත් ඒ කෙල්ල එහෙම වෙනස් කරෙත් නෑ ඒක. මට දැන් හැමදාම මේ කෙල්ලව හම්බෙද්දි පරණ සිදුවීම් වලට යනවා. මම ගොඩක් වෙලාවට දවසම හිතන්නේ මේ ගැන. මට දැන් මෙහෙම හිතන එක නතර කරලා Move on වෙන්න ඕන. ඒත් ඒක පට්ට අමාරුයි.

    මට ලොකු Circle එකක් තියෙන කෙනෙක්. ඒක හැමෝම වගේ දන්නවා. හැමෝම වගේ මාත් එක්ක හෙනට Fit. අර කෙල්ලගේ යාළුවොත් ගොඩක් අය මාත් එක්ක Fit. ඒත් මම දැන් ඉන්න තත්වේ මට කාටවත් කියන්න බෑ. මම දන්න මිනිස්සුන්ට මගේ ප්‍රශ්න කියන්න කැමති නෑ. කාටවත් මාව එළියෙන් දැක්කට මම මෙච්චර ප්‍රහ්නෙක ඉන්නවා කියලා කියන්න බෑ කොහොමත්. දැන් මට ඕන මේ ප්‍රශ්නේ අතීතේ වෙච්ච එක සිදුවීමක් විතරයි කියලා හිතෙන තැනට හිත හදාගන්න. පරණ සිද්ධිත් එක්ක Attachment තියාගන්න ඕන නෑ. උඹලාට පුලුවන්නම් මම උඹලගේම සහෝදරයෙක් කියලා හිතලා මට උත්තරයක් දීපන්, ඒක මේ වෙලාවේ හැටියට ගොඩක් වටිනවා මචංලා!!!

    :ROFLMAO:
    හුත්තෝ...! ආතල් හොදේ.... :ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO: උඹේ Thread එකේම මම දාපු ඒවම දාන්න උඹට රිදිලද ඉන්නේ. :ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:
     

    AllGood

    Well-known member
  • Dec 22, 2023
    1,058
    1,621
    113
    හුත්තෝ...! ආතල් හොදේ.... :ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO: උඹේ Thread එකේම මම දාපු ඒවම දාන්න උඹට රිදිලද ඉන්නේ. :ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:
    මචන් මම කොච්චර ලොකු අවුලක ඉන්නවද කියනවනම් මට මේක කාටවත් කියාගන්න විදිහක් හැතුව ඉන්නේ. ඒ නිසා මට හරි හමන් උපදෙසක් ගන්න බැරි තත්වයක් තියෙනවා. මම Fake එකක් හදාගෙනම මේ ප්‍රශ්නේ අහන්නේ, මම මානසිකව ලොකුවටම විදවන නිසා.

    මම අවුරුදු 4ක විතර ඉදන් කෙල්ලෙක්ට කැමැත්තෙන් හිටියා. අපි දෙන්න අතර ලොකු Fit එකක් නොතිබුණත්, ඒ Girl මට කැමැත්තෙන් ඉන්නේ කියන ඒ Girl ගේ යාළුවෙක්ගෙන් ආපු ආරංචියත් එක්කම ටික කාලෙකට පස්සේ මම Askout කරා. මම Askout කරේ ටිකක් ගොන් විදිහට. මම මූණටම Askout කරා. මට ඒක දැන් මතක් වෙද්දිත් පට්ට Cringe. ඒ කෙල්ල මාව හොදට අදුරන නිසා එකපාරටම මගේ හිත රිදෙයි කියලා, ඒ කෙල්ල ටිකක් වචනයක් දෙන එක පස්ස ගැහුවා. මට ඕක තේරුණා. මම සිද්ධිය තේරුම් ගෙන Shape එකේ අයින් වුණා. අකමැති වුණා කියලා මම බොළද විදිහට හැසිරුණේ නෑ. වෙනද විදිහට දැක්කොත් හොදට කථා බහ කරා. ඒත් සෝෂල් මීඩියා වලින් Communicate කරන එක සම්පූර්‌ණයෙන්ම වගේ නැවැත්තුවා. මොකද ඒ කෙල්ලට ආයෙ ම‌ගේ හිතේ පොඩි හරි අදහසක් හරි තියෙනවා කියලා හිතෙයි කියලා මට හිතුන නිසා.

    මම Askout කරලා දැන් අවුරුදු 2ක් විතර වෙනවා. ප්‍රශ්නේ කියන්නේ මේ කෙල්ල මට නිතර හම්බෙන නිසා මට Askout කරපු Incident එක මතක් වෙනවා. ඒක පට්ට Cringe මචන්. ලොකුම අවුල තමා මේ කෙල්ල මට කිසිම වෙනසක් දක්වන්නේ නැති එක. යාලුකම ගත්තත් අපි දෙන්න අතර පට්ට ලොකු Bond එකක් නෑ. ඒ නිසා මම Askout කරාට පස්සේ මම හිතුවෙත් මම ගැන තියෙන Attitude එක වෙනස් කරයි කියලා. ඒත් ඒ කෙල්ල එහෙම වෙනස් කරෙත් නෑ ඒක. මට දැන් හැමදාම මේ කෙල්ලව හම්බෙද්දි පරණ සිදුවීම් වලට යනවා. මම ගොඩක් වෙලාවට දවසම හිතන්නේ මේ ගැන. මට දැන් මෙහෙම හිතන එක නතර කරලා Move on වෙන්න ඕන. ඒත් ඒක පට්ට අමාරුයි.

    මට ලොකු Circle එකක් තියෙන කෙනෙක්. ඒක හැමෝම වගේ දන්නවා. හැමෝම වගේ මාත් එක්ක හෙනට Fit. අර කෙල්ලගේ යාළුවොත් ගොඩක් අය මාත් එක්ක Fit. ඒත් මම දැන් ඉන්න තත්වේ මට කාටවත් කියන්න බෑ. මම දන්න මිනිස්සුන්ට මගේ ප්‍රශ්න කියන්න කැමති නෑ. කාටවත් මාව එළියෙන් දැක්කට මම මෙච්චර ප්‍රහ්නෙක ඉන්නවා කියලා කියන්න බෑ කොහොමත්. දැන් මට ඕන මේ ප්‍රශ්නේ අතීතේ වෙච්ච එක සිදුවීමක් විතරයි කියලා හිතෙන තැනට හිත හදාගන්න. පරණ සිද්ධිත් එක්ක Attachment තියාගන්න ඕන නෑ. උඹලාට පුලුවන්නම් මම උඹලගේම සහෝදරයෙක් කියලා හිතලා මට උත්තරයක් දීපන්, ඒක මේ වෙලාවේ හැටියට ගොඩක් වටිනවා මචංලා!!!

    :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO:
     

    danne na

    Well-known member
  • Apr 9, 2021
    223
    330
    63
    Sri Lanka
    උදේ 9 - රෑ 9 වැඩ ඉන්දියන් එවුන්. පඩි නැතත් තැන අල්ලගන්න ඕනෙම ගේමක් ගහනව
    China වැඩ කරන එක හරිම අමාරුයි.
    9 9 6 policy.(උදේ 9- රෑ 9, සතියට දවස් 6)
     
    • Wow
    Reactions: AllGood

    Adalwolf Alpin

    Active member
  • Sep 21, 2022
    227
    139
    43
    මචන් මම කොච්චර ලොකු අවුලක ඉන්නවද කියනවනම් මට මේක කාටවත් කියාගන්න විදිහක් හැතුව ඉන්නේ. ඒ නිසා මට හරි හමන් උපදෙසක් ගන්න බැරි තත්වයක් තියෙනවා. මම Fake එකක් හදාගෙනම මේ ප්‍රශ්නේ අහන්නේ, මම මානසිකව ලොකුවටම විදවන නිසා.

    මම අවුරුදු 4ක විතර ඉදන් කෙල්ලෙක්ට කැමැත්තෙන් හිටියා. අපි දෙන්න අතර ලොකු Fit එකක් නොතිබුණත්, ඒ Girl මට කැමැත්තෙන් ඉන්නේ කියන ඒ Girl ගේ යාළුවෙක්ගෙන් ආපු ආරංචියත් එක්කම ටික කාලෙකට පස්සේ මම Askout කරා. මම Askout කරේ ටිකක් ගොන් විදිහට. මම මූණටම Askout කරා. මට ඒක දැන් මතක් වෙද්දිත් පට්ට Cringe. ඒ කෙල්ල මාව හොදට අදුරන නිසා එකපාරටම මගේ හිත රිදෙයි කියලා, ඒ කෙල්ල ටිකක් වචනයක් දෙන එක පස්ස ගැහුවා. මට ඕක තේරුණා. මම සිද්ධිය තේරුම් ගෙන Shape එකේ අයින් වුණා. අකමැති වුණා කියලා මම බොළද විදිහට හැසිරුණේ නෑ. වෙනද විදිහට දැක්කොත් හොදට කථා බහ කරා. ඒත් සෝෂල් මීඩියා වලින් Communicate කරන එක සම්පූර්‌ණයෙන්ම වගේ නැවැත්තුවා. මොකද ඒ කෙල්ලට ආයෙ ම‌ගේ හිතේ පොඩි හරි අදහසක් හරි තියෙනවා කියලා හිතෙයි කියලා මට හිතුන නිසා.

    මම Askout කරලා දැන් අවුරුදු 2ක් විතර වෙනවා. ප්‍රශ්නේ කියන්නේ මේ කෙල්ල මට නිතර හම්බෙන නිසා මට Askout කරපු Incident එක මතක් වෙනවා. ඒක පට්ට Cringe මචන්. ලොකුම අවුල තමා මේ කෙල්ල මට කිසිම වෙනසක් දක්වන්නේ නැති එක. යාලුකම ගත්තත් අපි දෙන්න අතර පට්ට ලොකු Bond එකක් නෑ. ඒ නිසා මම Askout කරාට පස්සේ මම හිතුවෙත් මම ගැන තියෙන Attitude එක වෙනස් කරයි කියලා. ඒත් ඒ කෙල්ල එහෙම වෙනස් කරෙත් නෑ ඒක. මට දැන් හැමදාම මේ කෙල්ලව හම්බෙද්දි පරණ සිදුවීම් වලට යනවා. මම ගොඩක් වෙලාවට දවසම හිතන්නේ මේ ගැන. මට දැන් මෙහෙම හිතන එක නතර කරලා Move on වෙන්න ඕන. ඒත් ඒක පට්ට අමාරුයි.

    මට ලොකු Circle එකක් තියෙන කෙනෙක්. ඒක හැමෝම වගේ දන්නවා. හැමෝම වගේ මාත් එක්ක හෙනට Fit. අර කෙල්ලගේ යාළුවොත් ගොඩක් අය මාත් එක්ක Fit. ඒත් මම දැන් ඉන්න තත්වේ මට කාටවත් කියන්න බෑ. මම දන්න මිනිස්සුන්ට මගේ ප්‍රශ්න කියන්න කැමති නෑ. කාටවත් මාව එළියෙන් දැක්කට මම මෙච්චර ප්‍රහ්නෙක ඉන්නවා කියලා කියන්න බෑ කොහොමත්. දැන් මට ඕන මේ ප්‍රශ්නේ අතීතේ වෙච්ච එක සිදුවීමක් විතරයි කියලා හිතෙන තැනට හිත හදාගන්න. පරණ සිද්ධිත් එක්ක Attachment තියාගන්න ඕන නෑ. උඹලාට පුලුවන්නම් මම උඹලගේම සහෝදරයෙක් කියලා හිතලා මට උත්තරයක් දීපන්, ඒක මේ වෙලාවේ හැටියට ගොඩක් වටිනවා මචංලා!!!

    :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO:
    උඹේ Thread එකක මම දාපු එකක් දාන්න තරම් උඹට රිදුණද හුත්තෝ...! තව දාපන්...! මම බම්ප් කරනවා ලොවෙත්. :ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:
     

    AllGood

    Well-known member
  • Dec 22, 2023
    1,058
    1,621
    113
    උඹේ Thread එකක මම දාපු එකක් දාන්න තරම් උඹට රිදුණද හුත්තෝ...! තව දාපන්...! මම බම්ප් කරනවා ලොවෙත්. :ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:
    උඹලාට පුලුවන්නම් මම උඹලගේම සහෝදරයෙක් කියලා හිතලා මට උත්තරයක් දීපන් :ROFLMAO:

    ponnayage talak balapanko ithin :ROFLMAO: :ROFLMAO:
    digatama bump karapan uba wage ponnayo form karala ganne ekata thamai api :ROFLMAO:
     

    Adalwolf Alpin

    Active member
  • Sep 21, 2022
    227
    139
    43
    උඹලාට පුලුවන්නම් මම උඹලගේම සහෝදරයෙක් කියලා හිතලා මට උත්තරයක් දීපන් :ROFLMAO:

    ponnayage talak balapanko ithin :ROFLMAO: :ROFLMAO:
    digatama bump karapan uba wage ponnayo form karala ganne ekata thamai api :ROFLMAO:
    උඹේම ත්‍රෙඩ් එකක මගේම එකක් දාන්න තරම් රිදුණද හුත්තෝ! :ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO: උඹට කොහොමත් ඉස්සරහට උඹ දාන ත්‍රෙඩ් වලට කමෙන්ට් වලට මගේ ඒවම කොපි කර කර තමයි ඉන්න වෙන්නේ. මම අන්තරේනෙහ් හුත්තෝ ඉන්නේ. මට වෙන කරන්න වැඩක් නැහැනේ. :ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO: