අනේ එහෙම කරන්න එපා හුත්තිගේ පුතේ මට හරියට රිදෙනවාඋඹේම ත්රෙඩ් එකක මගේම එකක් දාන්න තරම් රිදුණද හුත්තෝ!උඹට කොහොමත් ඉස්සරහට උඹ දාන ත්රෙඩ් වලට කමෙන්ට් වලට මගේ ඒවම කොපි කර කර තමයි ඉන්න වෙන්නේ. මම අන්තරේනෙහ් හුත්තෝ ඉන්නේ. මට වෙන කරන්න වැඩක් නැහැනේ.
![]()
අනේ එහෙම කරන්න එපා හුත්තිගේ පුතේ මට හරියට රිදෙනවාඋඹේම ත්රෙඩ් එකක මගේම එකක් දාන්න තරම් රිදුණද හුත්තෝ!උඹට කොහොමත් ඉස්සරහට උඹ දාන ත්රෙඩ් වලට කමෙන්ට් වලට මගේ ඒවම කොපි කර කර තමයි ඉන්න වෙන්නේ. මම අන්තරේනෙහ් හුත්තෝ ඉන්නේ. මට වෙන කරන්න වැඩක් නැහැනේ.
![]()
බලපන් මම වගේ අන්තරේ එකෙක් මැදින් පැනලා ඔය වගේ ත්රෙඩ් එක හෑවමගෑනුත් රබර් පයියක් දාල උබට පුකේ ඇරලා ගිහිපු එකනේ වැඩේ හුත්තෝ![]()
අම්මෝ මට ඉස්සරහට හරියට රිදෙයි එහෙනම් පොන්නයෝබලපන් මම වගේ අන්තරේ එකෙක් මැදින් පැනලා ඔය වගේ ත්රෙඩ් එක හෑවම, උඹේ වැදගත් Thread කවුරුත් ගණන් ගන්නේ නෑ. ඉස්සරහට මට පේන්නේ නැතිවෙන්න Thread එකක් දාලා පෙන්නපන්.
![]()
GRE Score එකකින් PhD එකකට Select කරගන්නවා කියලා හිතන්න තරම් ලාමක නෑ බං.අම්මෝ මට ඉස්සරහට හරියට රිදෙයි එහෙනම් පොන්නයෝ
උබට මේ ත්රෙඩ් එක වැදගත් විදියට පේනවද පොන්නයෝ ? බෙහෙත් ගනින් දැන්ම
උබ සිරාම පට්ට ලාමක බොලද ඩයල් එකක් නේ. වයස කීයද තොගේ ?
ඒ උනාට ගෑනියෙක්ට මුණ දෙන්න බැරි තරමට ලාමකයි නේ පොන්නයෝGRE Score එකකින් PhD එකකට Select කරගන්නවා කියලා හිතන්න තරම් ලාමක නෑ බං.![]()
ගොඩක් රිදුනා පොන්නයෝ
adoooo uba meka sirada kiwwe athal ektd kiwwe?උබ හිතුවද හැම එකාම GoogleScholar එකේ ඩිග්රි කරපු යුනිවසිටි දාගෙන ඉන්නවා කියලා
උබට වගේ හීන මානයක් අනිත් මිනිස්සුන්ට නැහැ
තොට හීනමානේ තමයි පොන්නයෝ නැත්නම් මේ වගේ පොන්න විදියට හැසිරෙයිදadoooo uba meka sirada kiwwe athal ektd kiwwe?
Huttooooo Google Scholar kiyanne Linkedin newe karapu degree hama reddama dannaඋබ හිතුවද හැම එකාම GoogleScholar එකේ ඩිග්රි කරපු යුනිවසිටි දාගෙන ඉන්නවා කියලා![]()
CEO වෙන්න පුළුවන්, usa ගොඩක් ceo la indian inno ne.ඕකුන් කම්පැනි වල CEOලා වෙලා තමයි නවතින්නේ අන්තිමට![]()
මේකනම් ඇත්ත හැබැයි ඉන්දියන් කාරයෝ වැද්ද ගත්ත කියන්නේ ආපහු එලවනවා බොරු
රටේ වැදගත්ම තැන්ටික අල්ලනවා
උඹට වඩා නම් අවුරුදු 5-6ක් මම බාලයි. ලැජ්ජ නැද්ද හුත්තෝ, අවුරුදු 5-6ක් එකෙක් නිසා EK එකේ රෙදි ගලවගන්නේ. ඊයා හුත්තෝ. පොඩි එවුනුත් උඹට හුකලා යනවා.උබ සිරාම පට්ට ලාමක බොලද ඩයල් එකක් නේ. වයස කීයද තොගේ ?
උබට නම් ගෑනුත් හුකල යනවනේ වේසිගෙ පුතෝඋඹට වඩා නම් අවුරුදු 5-6ක් මම බාලයි. ලැජ්ජ නැද්ද හුත්තෝ, අවුරුදු 5-6ක් එකෙක් නිසා EK එකේ රෙදි ගලවගන්නේ. ඊයා හුත්තෝ. පොඩි එවුනුත් උඹට හුකලා යනවා.
https://elakiri.com/threads/direct-phd-to-usa-සමාජයේ-තියෙන-වැරදි-මත.2226945/
පිස්සුද බං..උඹ හිතුවද චීන්නු මෝඩයෝ කියලා..උන් වීසා දෙන්නේ උන්ට ඕන අවුරුදු ගාණට විතරයි..ඊට පස්සේ ගියේ නැත්නම් ගෙදරටම අැවිත් කුදලන් යයි...ඔය හොංකොං ඵහෙම HSBC main branch ඵකේ වැඩ කරන ලංකාවේ උන්ගෙන් අහල බලපං..උන් දන්නවා වැඩේ...PR ගන්න ලේසියෙන් බෑ..![]()
ඩස්පයෝ ගහන ගේම් ගැන උබ දන්නේ නැහැ. ඕකුන් සල්ලි දීලත් ගැණු බඳිනවා
------ Post added on Oct 7, 2025 at 3:49 AM
නොකියා කියන්නේ අපිව ගන්න කියලා නේද ?චීනෙත් ඉවරයි එහෙනම්
ඔය ජරාව නැතුව ගන්න වෙන එවුන් ඇත්තෙම නැද්ද![]()