චීන්නුටත් ඉන්දියානුවන් ඕන වෙයි - tech වීසා ලබා දෙයි

AllGood

Well-known member
  • Dec 22, 2023
    1,058
    1,621
    113
    උඹේම ත්‍රෙඩ් එකක මගේම එකක් දාන්න තරම් රිදුණද හුත්තෝ! :ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO: උඹට කොහොමත් ඉස්සරහට උඹ දාන ත්‍රෙඩ් වලට කමෙන්ට් වලට මගේ ඒවම කොපි කර කර තමයි ඉන්න වෙන්නේ. මම අන්තරේනෙහ් හුත්තෝ ඉන්නේ. මට වෙන කරන්න වැඩක් නැහැනේ. :ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:
    අනේ එහෙම කරන්න එපා හුත්තිගේ පුතේ මට හරියට රිදෙනවා :ROFLMAO:
     

    Adalwolf Alpin

    Active member
  • Sep 21, 2022
    227
    139
    43
    අනේ එහෙම කරන්න එපා හුත්තිගේ පුතේ මට හරියට රිදෙනවා :ROFLMAO:
    හොදටම රිදිලා කියලනම් තේරෙනෙවා :ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:, රෙදි ගලවපු ත්‍රෙඩ් එකේ Reply නොදා ගෑණි වගේ හොරෙන් Thread එක බල බල ඉන්නවා ඊයා හුත්තෝ...! ගෑණු හොදයි.

     

    AllGood

    Well-known member
  • Dec 22, 2023
    1,058
    1,621
    113
    හොදටම රිදිලා කියලනම් තේරෙනෙවා :ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:, රෙදි ගලවපු ත්‍රෙඩ් එකේ Reply නොදා ගෑණි වගේ හොරෙන් Thread එක බල බල ඉන්නවා ඊයා හුත්තෝ...! ගෑණු හොදයි.

    ගෑනුත් රබර් පයියක් දාල උබට පුකේ ඇරලා ගිහිපු එකනේ වැඩේ හුත්තෝ :ROFLMAO:
     

    Adalwolf Alpin

    Active member
  • Sep 21, 2022
    227
    139
    43
    ගෑනුත් රබර් පයියක් දාල උබට පුකේ ඇරලා ගිහිපු එකනේ වැඩේ හුත්තෝ :ROFLMAO:
    බලපන් මම වගේ අන්තරේ එකෙක් මැදින් පැනලා ඔය වගේ ත්‍රෙඩ් එක හෑවම :ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:, උඹේ වැදගත් Thread කවුරුත් ගණන් ගන්නේ නෑ. ඉස්සරහට මට පේන්නේ නැතිවෙන්න Thread එකක් දාලා පෙන්නපන්. :ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:
     
    • Haha
    Reactions: AllGood

    AllGood

    Well-known member
  • Dec 22, 2023
    1,058
    1,621
    113
    බලපන් මම වගේ අන්තරේ එකෙක් මැදින් පැනලා ඔය වගේ ත්‍රෙඩ් එක හෑවම :ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:, උඹේ වැදගත් Thread කවුරුත් ගණන් ගන්නේ නෑ. ඉස්සරහට මට පේන්නේ නැතිවෙන්න Thread එකක් දාලා පෙන්නපන්. :ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:
    අම්මෝ මට ඉස්සරහට හරියට රිදෙයි එහෙනම් පොන්නයෝ :ROFLMAO:
    උබට මේ ත්‍රෙඩ් එක වැදගත් විදියට පේනවද පොන්නයෝ ? බෙහෙත් ගනින් දැන්ම :ROFLMAO:

    උබ සිරාම පට්ට ලාමක බොලද ඩයල් එකක් නේ. වයස කීයද තොගේ ?
     

    Adalwolf Alpin

    Active member
  • Sep 21, 2022
    227
    139
    43
    අම්මෝ මට ඉස්සරහට හරියට රිදෙයි එහෙනම් පොන්නයෝ :ROFLMAO:
    උබට මේ ත්‍රෙඩ් එක වැදගත් විදියට පේනවද පොන්නයෝ ? බෙහෙත් ගනින් දැන්ම :ROFLMAO:

    උබ සිරාම පට්ට ලාමක බොලද ඩයල් එකක් නේ. වයස කීයද තොගේ ?
    GRE Score එකකින් PhD එකකට Select කරගන්නවා කියලා හිතන්න තරම් ලාමක නෑ බං. :ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:
     

    AllGood

    Well-known member
  • Dec 22, 2023
    1,058
    1,621
    113
    GRE Score එකකින් PhD එකකට Select කරගන්නවා කියලා හිතන්න තරම් ලාමක නෑ බං. :ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:
    ඒ උනාට ගෑනියෙක්ට මුණ දෙන්න බැරි තරමට ලාමකයි නේ පොන්නයෝ :ROFLMAO:
     

    Adalwolf Alpin

    Active member
  • Sep 21, 2022
    227
    139
    43
    ගොඩක් රිදුනා පොන්නයෝ
    උබ හිතුවද හැම එකාම GoogleScholar එකේ ඩිග්රි කරපු යුනිවසිටි දාගෙන ඉන්නවා කියලා :ROFLMAO:
    උබට වගේ හීන මානයක් අනිත් මිනිස්සුන්ට නැහැ
    adoooo uba meka sirada kiwwe athal ektd kiwwe?
     

    Adalwolf Alpin

    Active member
  • Sep 21, 2022
    227
    139
    43
    උබ හිතුවද හැම එකාම GoogleScholar එකේ ඩිග්රි කරපු යුනිවසිටි දාගෙන ඉන්නවා කියලා :ROFLMAO:
    Huttooooo Google Scholar kiyanne Linkedin newe karapu degree hama reddama danna :ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:
     
    • Haha
    Reactions: AllGood

    Max_r

    Well-known member
  • May 10, 2007
    13,217
    1
    16,086
    113
    ඕකුන් කම්පැනි වල CEOලා වෙලා තමයි නවතින්නේ අන්තිමට :LOL:
    CEO වෙන්න පුළුවන්, usa ගොඩක් ceo la indian inno ne.
    Mid level එකට target eka.
     
    • Like
    Reactions: AllGood

    Bitter Truth

    Well-known member
  • Dec 19, 2015
    24,449
    47,504
    113
    මේකනම් ඇත්ත හැබැයි ඉන්දියන් කාරයෝ වැද්ද ගත්ත කියන්නේ ආපහු එලවනවා බොරු
    රටේ වැදගත්ම තැන්ටික අල්ලනවා

    පිස්සුද බං..උඹ හිතුවද චීන්නු මෝඩයෝ‍ කියලා..උන් වීසා දෙන්නේ උන්ට ඕන අවුරුදු ගාණට විතරයි..ඊට පස්සේ ගියේ නැත්නම් ගෙදරටම අැවිත් කුදලන්‍ යයි...ඔය හොංකොං ඵහෙම HSBC main branch ඵකේ වැඩ කරන ලංකාවේ උන්ගෙන් අහල බලපං..උන් දන්නවා වැඩේ...PR ගන්න ලේසියෙන් බෑ..🤣
     
    • Haha
    Reactions: Mr Bones

    Adalwolf Alpin

    Active member
  • Sep 21, 2022
    227
    139
    43
    උබ සිරාම පට්ට ලාමක බොලද ඩයල් එකක් නේ. වයස කීයද තොගේ ?
    උඹට වඩා නම් අවුරුදු 5-6ක් මම බාලයි. ලැජ්ජ නැද්ද හුත්තෝ, අවුරුදු 5-6ක් එකෙක් නිසා EK එකේ රෙදි ගලවගන්නේ. ඊයා හුත්තෝ. පොඩි එවුනුත් උඹට හුකලා යනවා.
    https://elakiri.com/threads/direct-phd-to-usa-සමාජයේ-තියෙන-වැරදි-මත.2226945/
     

    AllGood

    Well-known member
  • Dec 22, 2023
    1,058
    1,621
    113
    උඹට වඩා නම් අවුරුදු 5-6ක් මම බාලයි. ලැජ්ජ නැද්ද හුත්තෝ, අවුරුදු 5-6ක් එකෙක් නිසා EK එකේ රෙදි ගලවගන්නේ. ඊයා හුත්තෝ. පොඩි එවුනුත් උඹට හුකලා යනවා.
    https://elakiri.com/threads/direct-phd-to-usa-සමාජයේ-තියෙන-වැරදි-මත.2226945/
    උබට නම් ගෑනුත් හුකල යනවනේ වේසිගෙ පුතෝ :ROFLMAO:
    ඊටපස්සේ අඩාගෙන ඇවිල්ල පොන්නයා මේකේ ත්‍රෙඩ් දානව
    ඔන්න ඕක තමයි රියල් පොන්නකම :ROFLMAO:
     

    Al Baik

    Well-known member
  • Jan 5, 2011
    15,279
    12,336
    113
    Ohio, USA
    Mozzard Ekata China ekata Ringa Ganna bariwa hitiye Indian Laa nathi Nisa Ehe Oya Field eke... Dan Unta Lesiyenma China Athulata Ringai... Indian la wa thamai Mozzard eka Use Karana loophole eka.
     
    Last edited:

    Mr Bones

    Well-known member
  • Mar 13, 2023
    16,713
    1
    32,949
    113
    පිස්සුද බං..උඹ හිතුවද චීන්නු මෝඩයෝ‍ කියලා..උන් වීසා දෙන්නේ උන්ට ඕන අවුරුදු ගාණට විතරයි..ඊට පස්සේ ගියේ නැත්නම් ගෙදරටම අැවිත් කුදලන්‍ යයි...ඔය හොංකොං ඵහෙම HSBC main branch ඵකේ වැඩ කරන ලංකාවේ උන්ගෙන් අහල බලපං..උන් දන්නවා වැඩේ...PR ගන්න ලේසියෙන් බෑ..🤣


    ඩස්පයෝ ගහන ගේම් ගැන උබ දන්නේ නැහැ. ඕකුන් සල්ලි දීලත් ගැණු බඳිනවා
    ------ Post added on Oct 7, 2025 at 3:49 AM
     

    Adalwolf Alpin

    Active member
  • Sep 21, 2022
    227
    139
    43


    ඩස්පයෝ ගහන ගේම් ගැන උබ දන්නේ නැහැ. ඕකුන් සල්ලි දීලත් ගැණු බඳිනවා
    ------ Post added on Oct 7, 2025 at 3:49 AM

    GRE Score ekenda ban PhD ekata select karanne?
     

    Don GasCan

    Well-known member
  • Nov 3, 2010
    43,649
    50,021
    113
    සේදවත්ත
    චීනෙත් ඉවරයි එහෙනම්
    ඔය ජරාව නැතුව ගන්න වෙන එවුන් ඇත්තෙම නැද්ද 🤮
    නොකියා කියන්නේ අපිව ගන්න කියලා නේද ?
    චීනේ ෆැසිලිටි තිබ්බට බුල් කෙලින්න බෑ සෙවයලන්ස් වැඩී ඒ නිසා බටහිර උන් එන්නේ නම් නෑ . අපිට තමා චාන්ස් . චීන කෙල්ලොත් ආස වෙයි උන්ගෙ අගලේ එකට වඩා අඩුම අගල් 3 එකක් ලැබෙනවට
     
    • Haha
    Reactions: Mr Bones