ලංකාවේ UNP ජේවීපී මෝඩ හරකුන් ට ඔය වැක්සින් වැඩක් නැහැ . උන්ට ඕනේ බඩ පැල්ලෙන කළා ඌරෙක් වගේ රැට නිදා ගන්නපිස්සුද ඕයි? මේ එන්නතක් නිපදවන්න යන කතාවක් නේ ත්රෙඩ් එකේ තියෙන්නේ? සැමන් නැති එක වෙනම කතාවක්නේ..
ලංකාවේ UNP ජේවීපී මෝඩ හරකුන් ට ඔය වැක්සින් වැඩක් නැහැ . උන්ට ඕනේ බඩ පැල්ලෙන කළා ඌරෙක් වගේ රැට නිදා ගන්නපිස්සුද ඕයි? මේ එන්නතක් නිපදවන්න යන කතාවක් නේ ත්රෙඩ් එකේ තියෙන්නේ? සැමන් නැති එක වෙනම කතාවක්නේ..
පල යන්න,නුවර හදනවනම් අපිට ඉස්සරලා දීපල්ලා
හැමදාම කොලබට කිරි අපිට කැකිරි![]()
![]()
මැරෙන හින්දද වැක්සීන් ගේන්න පරක්කු කරේ. අන්තිමට වැක්සීනුත් නෑ, සැමනුත් නෑමම කිව්වේ මෙහෙ මිනිස්සු මැරෙනවා සභාජයෝ සැමන් හොයනවා![]()
හය හත් ගුනයක් වැඩිපුර ගෙවලා අඩු කොලිටි චීන ජරාවක් ණයට ගෙනල්ලා කෙලඋනාම ගූ යයි. තොපිටත් එක්ක තමා ගූ යන්නෙ. මෝඩ උට්ටාඅනෙ අම්මේ, ඕකෙ වක්සීන් එක හදපු දවසට ගු ඇන් පි කාරයන්ට කුහකමට බඩ යයි...![]()
නුවර හදනවනම් අපිට ඉස්සරලා දීපල්ලා
හැමදාම කොලබට කිරි අපිට කැකිරි![]()
![]()
ගූඑන්පී කාරයොන්ට බඩ යන්නෙම නැතිවෙයිද?අනෙ අම්මේ, ඕකෙ වක්සීන් එක හදපු දවසට ගු ඇන් පි කාරයන්ට කුහකමට බඩ යයි...![]()
අනෙ අම්මේ, ඕකෙ වක්සීන් එක හදපු දවසට ගු ඇන් පි කාරයන්ට කුහකමට බඩ යයි...![]()
අනෙ අම්මේ, ඕකෙ වක්සීන් එක හදපු දවසට ගු ඇන් පි කාරයන්ට කුහකමට බඩ යයි...![]()
ohoma inna sir dan thama salli tika ganan karala iwara une... dan sutus gala right click karala rename karannam LB eka SLT kiyala........mekat lanka bell eka vikunanawa wagee scene ekakda bro![]()
![]()