ජනරජ පෙරහැර හරි අභිමානවත්ව තිබුනා නේද ?

Amew

Well-known member
  • Jan 21, 2023
    2,730
    3,623
    113
    Screenshot_20230220_095903_Gallery.jpg
     

    ruchira55

    Well-known member
  • Mar 23, 2012
    39,994
    40,898
    113
    රනිල්ගෙ බෞද්ධකම එක්ක තියෙන තරහව රාජ්‍ය ලාංචනේ පිටින් අරින්න එපා
     

    Amew

    Well-known member
  • Jan 21, 2023
    2,730
    3,623
    113
    මම දැක්ක ඊයේ නිව්ස් වලට, දියවඩන නිලමේ කාරයත් කින්ඩියට වගේ හිනාවක් දදා පාරේ ඇවිදන් යනවා
     

    gnilukshi

    Well-known member
  • Oct 9, 2008
    25,056
    48,440
    113
    රනිල්ගෙ බෞද්ධකම එක්ක තියෙන තරහව රාජ්‍ය ලාංචනේ පිටින් අරින්න එපා
    රනිල්ගෙ හීනමානෙට අපේ ටැක්ස් සල්ලි ගාව ගන්නත් එපා
     

    Amew

    Well-known member
  • Jan 21, 2023
    2,730
    3,623
    113
    රනිල්ගෙ හීනමානෙට අපේ ටැක්ස් සල්ලි ගාව ගන්නත් එපා
    පොරට ශුවර් නෑ තව කොච්චර කාලයක්ද ඉන්න පුලුවන් කියලා. ඔක්කොම arrears cover කරගන්න ගමන් ඉන්නේ.
    ධර්ම සන්ගායනාවක් වගේ එකකුත් කරයිද දන්නේ නෑ
     
    • Like
    Reactions: gnilukshi

    kolavari

    Well-known member
  • Aug 11, 2012
    33,743
    1
    25,640
    113
    කැළෑ පොජ්ජේ
    uta one podi dictatorship athal ekak ganna...:yes:

    minissu kanna nathuwa amaruwen rim eken duwanawa...

    thawa tikak minissunwa hira karala, bill wadi karala..uta one welawata current eka denawa, beheth denawa, petrol denawa wage scene ekak karala..ubala duk widinawa.

    mama raja scene eke innawa kiyala podi mental choon ekak e ponnaya ganne..

    minissun ekka patta hate ekak thiyenne uta...A/L exam period ekema current eka nodee,,exam iwara wena dawase current dunne ai ??

    hithaganinko...

    facism, dictatorship wage nemei,,minissu owata return denna gatthama...

    benito musolini wa minissu paare ellala maruwe...mutath lagadima kanna wenawa puken duma danna...balapan nadda kiyala..gota nam panala hari diwaa :yes: gotata laksha 69k minissu hari hitiya...bus aran galle face enna u wenuwen...me ponnayata kawuda inne :lol:
     

    avjayarathne

    Well-known member
  • Sep 13, 2021
    9,765
    29,993
    113
    Kandy
    uta one podi dictatorship athal ekak ganna...:yes:

    minissu kanna nathuwa amaruwen rim eken duwanawa...

    thawa tikak minissunwa hira karala, bill wadi karala..uta one welawata current eka denawa, beheth denawa, petrol denawa wage scene ekak karala..ubala duk widinawa.

    mama raja scene eke innawa kiyala podi mental choon ekak e ponnaya ganne..

    minissun ekka patta hate ekak thiyenne uta...A/L exam period ekema current eka nodee,,exam iwara wena dawase current dunne ai ??

    hithaganinko...

    facism, dictatorship wage nemei,,minissu owata return denna gatthama...

    benito musolini wa minissu paare ellala maruwe...mutath lagadima kanna wenawa puken duma danna...balapan nadda kiyala..gota nam panala hari diwaa :yes: gotata laksha 69k minissu hari hitiya...bus aran galle face enna u wenuwen...me ponnayata kawuda inne :lol:
    ඕකාගේ Gay ARMY එක ආවාම තමයි අරගල කාරයොන්ට චූ යන්නේ
     

    himal2000

    Well-known member
  • Jun 27, 2021
    614
    751
    93
    ජන රජ පෙරහැරක ඉතින් කරඬුවක් වඩම්මන්න බැරි හින්දා මෙහෙම අරන් යන්න ඇති.
     

    helplesser

    Well-known member
  • Nov 20, 2017
    18,231
    27,942
    113
    36
    Mirihana
    alis.alberta.ca
    බදු මුදල් නාස්ති කරනවා කියල දැනන් හිටියා.
    එත් මෙහෙම කරයි කියල හිතුවේ නෑ