uta one podi dictatorship athal ekak ganna...
minissu kanna nathuwa amaruwen rim eken duwanawa...
thawa tikak minissunwa hira karala, bill wadi karala..uta one welawata current eka denawa, beheth denawa, petrol denawa wage scene ekak karala..ubala duk widinawa.
mama raja scene eke innawa kiyala podi mental choon ekak e ponnaya ganne..
minissun ekka patta hate ekak thiyenne uta...A/L exam period ekema current eka nodee,,exam iwara wena dawase current dunne ai ??
hithaganinko...
facism, dictatorship wage nemei,,minissu owata return denna gatthama...
benito musolini wa minissu paare ellala maruwe...mutath lagadima kanna wenawa puken duma danna...balapan nadda kiyala..gota nam panala hari diwaa

gotata laksha 69k minissu hari hitiya...bus aran galle face enna u wenuwen...me ponnayata kawuda inne