තව වෙලා තියනවනේ අන්තිම මොහෝතේ ගිහින් මිනිස්සු චන්දෙ දානවා අන්තිමට තමයි බලන්න වෙන්නේ.
Rasika212 Well-known member Jun 18, 2010 3,967 3,291 113 Sep 21, 2024 #21 තව වෙලා තියනවනේ අන්තිම මොහෝතේ ගිහින් මිනිස්සු චන්දෙ දානවා අන්තිමට තමයි බලන්න වෙන්නේ.
hapriyankara Well-known member May 6, 2008 5,381 4,719 113 නොපෙනෙන මානයේ Sep 21, 2024 #22 Rasika212 said: තව වෙලා තියනවනේ අන්තිම මොහෝතේ ගිහින් මිනිස්සු චන්දෙ දානවා අන්තිමට තමයි බලන්න වෙන්නේ. Click to expand... 4ta iwarai Reactions: Rasika212
Rasika212 said: තව වෙලා තියනවනේ අන්තිම මොහෝතේ ගිහින් මිනිස්සු චන්දෙ දානවා අන්තිමට තමයි බලන්න වෙන්නේ. Click to expand... 4ta iwarai
INCORRECT Well-known member Jun 13, 2016 4,344 3,880 113 EARTH Sep 21, 2024 #23 hapriyankara said: 4ta iwarai Click to expand... 80% යි Reactions: Tricle_Buwa
S sahan50 Well-known member Apr 15, 2024 7,099 6,434 113 kandy Sep 21, 2024 #24 2.00 p.m. update: 60% +
DJLEOx78 Well-known member Jun 10, 2012 7,324 2,614 113 Colombo Sep 21, 2024 #25 ude athal iwarai neda 80% lan karala Reactions: Tricle_Buwa
Rasika212 Well-known member Jun 18, 2010 3,967 3,291 113 Sep 21, 2024 #26 hapriyankara said: 4ta iwarai Click to expand... ඔව් බන් හැබයි අන්තීමට චන්දෙ දාන අය ඉන්නවා 3.50 ට විතර ගිහින් දැන් ඒවි හරි % එක ලේට්ස් සී.
hapriyankara said: 4ta iwarai Click to expand... ඔව් බන් හැබයි අන්තීමට චන්දෙ දාන අය ඉන්නවා 3.50 ට විතර ගිහින් දැන් ඒවි හරි % එක ලේට්ස් සී.
S sahan50 Well-known member Apr 15, 2024 7,099 6,434 113 kandy Sep 21, 2024 #27 owwww. Passe awilla minissu
iworld Well-known member Sep 8, 2007 17,803 23,363 113 චී ලංකාව Sep 21, 2024 #28 INCORRECT said: කොහොමද බන් හිත හදාගෙන හොරුන්ට ජන්දෙ දෙන්නෙ.. කියලා හිතලා ගෙදරම ඉන්නවා ඇති මිනිස්සු Click to expand... Reactions: Dr.Sheldon_Suprakata and INCORRECT
INCORRECT said: කොහොමද බන් හිත හදාගෙන හොරුන්ට ජන්දෙ දෙන්නෙ.. කියලා හිතලා ගෙදරම ඉන්නවා ඇති මිනිස්සු Click to expand...
kinkon Well-known member Aug 5, 2007 115,990 2 116,138 113 Kandy ♕ පතිරූප දේස වාසෝ Sep 21, 2024 #29 ඔව් ගිය පාර හැම පැත්තකම වගේ තිබ්බ 80%+ මේ පාර නෑ Reactions: LINDA_ADERSON_22
azedvio Junior member Sep 12, 2021 65 53 18 Sep 21, 2024 #30 Migrate wela athi ithuru ungen godak ewun
A Alexb Well-known member Jan 22, 2016 6,361 4,638 113 Sep 21, 2024 #31 Newly migrated most cannot come as per their Service Agreements. They are almost Malimaavans
psenarath Well-known member Dec 31, 2007 1,277 377 83 Sep 21, 2024 #32 UNP ewun nannaththara wuna, Raniyada Sajiyada kiyala thoraganna bariwa, ithin katwath nodi inna meka hethuwak wenna puluwan
UNP ewun nannaththara wuna, Raniyada Sajiyada kiyala thoraganna bariwa, ithin katwath nodi inna meka hethuwak wenna puluwan