ජපන් ඉන්න හෝ ජපන් වීසා ගැන දන්න කිරිවාසීනš

sumudusp2005

Well-known member
  • May 17, 2013
    1,113
    110
    63
    ජපන් ඉන්න හෝ ජපන් වීසා ගැන දන්න කිරිවාසීනš

    Macahann laa....

    ජපානේ අලුත් නීතියක් ඇවිල්ලද refugee (සරණාගත) විදිහට එන අයට වීසා දෙන්නෙ නෑ කියලා.....

    හරියටම තොරතුරක් දැනගන්න පුලුවන් කාගෙන්ද.....?

    ජොබ් එකක් කරල සල්ලි ටිකක් හොයාගෙන එන බලපොරොත්තුවෙන් විතරක් යන කෙනෙකුට
    (Student කෙනෙක් විදිහට නැතුව )
    විසා ගන්න ලේසි හොදම ක්‍රමය මොකක්ද.....?

    Please help.


     
    Last edited:

    TISSA1

    Well-known member
  • Jun 24, 2017
    410
    262
    63
    Macahann laa....

    ජපානේ අලුත් නීතියක් ඇවිල්ලද refugee (සරණාගත) විදිහට එන අයට වීසා දෙන්නෙ නෑ කියලා.....

    හරියටම තොරතුරක් දැනගන්න පුලුවන් කාගෙන්ද.....?

    Please help.

    ඇයි බන් සරණාගත විදියට යන්නද හදන්නේ ?
     

    sumudusp2005

    Well-known member
  • May 17, 2013
    1,113
    110
    63
    ඇයි බන් සරණාගත විදියට යන්නද හදන්නේ ?

    mata nemeyi malli kenekta....

    eeke awulak thiyanawadha...?

    student widhihata yanawata wadaa wadi working time ekak thiyanawa needha
     
    Last edited:

    tsomeone

    Well-known member
  • Jul 29, 2012
    4,028
    620
    113
    Uu language class gihin thiyenawaa. gAtaghaganna puluwan weyi.

    saranagatha gana nam danne na ithin, student nam dan kattiya wadiyen yanawa, oya yana tharamata job thiyenawada kiyana ekai prashne:baffled: japannu ekka ape unta harennawat baha kiyala godak ewun kiyanawa. So all the best!
     

    sumudusp2005

    Well-known member
  • May 17, 2013
    1,113
    110
    63
    saranagatha gana nam danne na ithin, student nam dan kattiya wadiyen yanawa, oya yana tharamata job thiyenawada kiyana ekai prashne:baffled: japannu ekka ape unta harennawat baha kiyala godak ewun kiyanawa. So all the best!

    thanks machan. will see.
     

    Demon1

    Well-known member
  • May 10, 2011
    1,387
    119
    63
    Wellington, New Zealand
    refugee visa දෙන්නෙ නෑ දැන්. යන්න තියන එකම විදිහ student තමා. එහෙම නැත්නම් එහෙ company එකකින් sponsor කරන්න ඕනෙ.
     

    sumudusp2005

    Well-known member
  • May 17, 2013
    1,113
    110
    63
    refugee visa දෙන්නෙ නෑ දැන්. යන්න තියන එකම විදිහ student තමා. එහෙම නැත්නම් එහෙ company එකකින් sponsor කරන්න ඕනෙ.


    කොහොමද මචන් sure කරලම දැනගන්නෙ. embassy එකෙන් ඇහුවොත් කියයිද....? එහෙම අහන එක අවුල් නැද්ද....?
     

    nishanraiden

    Junior member
  • Jul 16, 2010
    109
    7
    18
    Poland
    මම දන්න කපල් එකකුත් Japan ගිහින් ඉන්නවා student visa වලින්. එහෙ අමාරුයි ඉන්න කියනවා. Restaurant වල part-time වැඩ කරනවා. එත් දැන් අමාරුයි කියලා එන්න හදන්නෙ.