ජාතික ආරක්ෂාව වෙනුවෙන් ස්කයිප් ටැප් කරයි

Mr Dilshan

Well-known member
  • Jun 16, 2007
    5,439
    759
    113
    ජාතික ආරක්ෂාව වෙනුවෙන් ස්කයිප් ටැප් කරයි

    skype.jpg


    :shocked::shocked::shocked::shocked::shocked::shocked:
    :shocked::shocked::shocked::shocked::shocked::shocked:
    :shocked::shocked::shocked::shocked::shocked::shocked::shocked::shocked:

    අන්තර්ජාලය හරහා සිදුවන ජනප්‍රිය සන්නිවේදන ක්‍රමයක් වන ස්කයිප් සේවාවට රහසේ කන්දීම සඳහා අවශ්‍ය කටයුතු සිදුකිරීමට රාජ්‍ය ආරක්ෂක අමාත්‍යංශය තීරණයකොට තිබේ.

    මේ සඳහා ඊශ්‍රායලය බුද්ධි අංශයට සම්බන්ධ ආයතනයක ප්‍රධානින් සහ ආරක්ෂක ප්‍රධානින් අතර විශේෂ සාකච්චාවක් පසුගියදා කොළොඹ පැවැත්විණි.ජාතික ආරක්ෂාවට හානියක් සිදුවිය හැකි කරුණු පිළිබඳව ස්කයිප් හරහා සිදු කරන කතාබහට සවන්දීම හා නිතිය ක්‍රියාත්මක කිරීම මෙහි අරමුණ වී තිබේ.

    කෙසේ වෙතත් ස්කයිප් ටැප් කිරීමට ඇති හැකියාව පිලිබඳ කරුණු මෙතෙක් වාර්තා වන්නේ නැත.

    source

    මේක කරන්න පුලුවන්න්ද.
    skype කියන්නේ VOIP(Voice Over Internet Protocol) තාක්ෂනය භාවිතා කරන සේවාවක් නේ .
    දැන් එතකොට මෙයාල මේ IP data encapsulation කොහොමද decapsulate කරන්නේ.
    එළකිරියේ ඉන්න networking වැඩකාරයෝ තව CCNA කට්ටිය එහෙම උත්තර දියල්ලකෝ.
    මමනම් මේක ගැන ටිකයි දන්නේ
     
    Last edited:

    Mr Dilshan

    Well-known member
  • Jun 16, 2007
    5,439
    759
    113
    skype weda koranne data packet SSL encrypt karalaa , ethakota skype ekata kathaa korala private key eka gaththa nam gemak nathuwa skype call ahagena inna puluwan , hebeyi eka wenna thiyena sambhavithavaya nam harima aduyi.

    :yes::yes::yes::yes:
     

    Mr Dilshan

    Well-known member
  • Jun 16, 2007
    5,439
    759
    113
    ඉතින් skype එක උදවු කරයිද රජයට.
    උදවු නොකරොත් ලංකාවේ එක තහනම් කරයි.
    එතකොට එයාලට මහලොකු පාඩුවක් වෙයිද.
     

    lkdood

    Member
    Apr 7, 2008
    56,856
    1,798
    0
    Washington, D.C. / London, U.K.
    ඉතින් skype එක උදවු කරයිද රජයට.
    උදවු නොකරොත් ලංකාවේ එක තහනම් කරයි.
    එතකොට එයාලට මහලොකු පාඩුවක් වෙයිද.
    this is just the start

    facebook case dala thiyen ne

    everything will be banned

    ජාතික ආරක්ෂාව kiyala thamai janathawage nidahasa nathi karan ne :lol:

    SL is a small market for skype, so nothing big for them
     

    dagayaa

    Well-known member
  • Sep 7, 2010
    4,056
    732
    113
    oka nikan karanna be... skype trasfers goverment ekata skype smagamen data ewanna oni decript karapuwa.. skype smagama egollange encryption methods dena ekak ne... hack karala karanna bari weyi...
     
    Feb 2, 2011
    86
    7
    0
    අපේ ඉන්ටර්නෙට් එකත් ලගදිම චීනෙ වගේ වෙයි නේද :D

    මහින්දයා කියලා ටයිප් කරපු ගමන් සුදු වෑන් එක පිඹ ගෙන ඇවිත් ගෙ' ඉස්සරහා බ්‍රේක් කරයි:shocked::lol:
     

    Mathupala.

    Junior member
  • Dec 28, 2010
    393
    21
    18
    Its not possible becouse skype use https of man in the middle attacks will not be easily possible , and no use .... skype is not the only VoIP service ? what about google voice and etc ?
     

    Tom Riddle

    Member
    Aug 31, 2007
    1,833
    196
    0
    skype weda koranne data packet SSL encrypt karalaa , ethakota skype ekata kathaa korala private key eka gaththa nam gemak nathuwa skype call ahagena inna puluwan , hebeyi eka wenna thiyena sambhavithavaya nam harima aduyi.


    Skype calls are purely peer to peer. Keys for encryption of Skype calls are generated by the calling party computer. Skype does not have the keys used in calls, and cannot hand them over to the government.
     

    Mathupala.

    Junior member
  • Dec 28, 2010
    393
    21
    18
    Skype calls are purely peer to peer. Keys for encryption of Skype calls are generated by the calling party computer. Skype does not have the keys used in calls, and cannot hand them over to the government.

    :yes: looks like this is just a another rumor !