ජිවන අත්දැකීම් එක්ක තියන සල්ලි ඉතිරි කරමු.

offbeat

Well-known member
  • Feb 27, 2021
    366
    650
    93
    ඉතිරි කරන එක හොදයි, එත් ලොකු ගානක් මෙහෙම ඉතිරි කරන්න බෑනේ. අනික එහෙම ඉතිරි කරන්නත් අපි ලොකු effort එකක් දෙන්න ඔනෙනේ. ඔලුවේ නිදහසකුත් නැතුව.
    මන් හිතන්නේ, ඒ time එක අරගෙන තව ටිකක් earning වැඩි කරගන්න දැම්මොත් හොදයි කියලා. නැත්තම් අන්තිමට ඔක්කොම පිරිමහගන්න ගිහිල්ලා, earning කරන mindset අමතක වෙලා යයි.
     
    • Like
    Reactions: elakiriaddict