ජිවිතේ නොලැබෙන දෙයක් නිසා දුක් විඳින අයට ...

mastersir

Well-known member
  • Sep 27, 2015
    1,346
    59
    48
    dukai bn memories

    ow attetama ada wage dawasaka danenawa. huulla huulla hitiya e kale. anduwath ekka ban mama dawas ganan. Rs. 100,000 witara arakku beela athi masa dekak. hamadama office arila eddi bonawa maai yaluwekui bill eka 5000 aniwaa.
     

    DAMER

    Member
    Aug 14, 2008
    16,090
    1,008
    0
    35
    Ҝingdom oғ Ðragonzland
    11.gif
     

    Nice_guy

    Well-known member
  • Nov 14, 2017
    2,632
    301
    83
    මටත් ඔය scene එක තව ටික කාලෙකින් වෙයි. :baffled: මටත් ඔය විදිහටම ඕක කලපනා වුනා අද, මේ post එක දකින්නත් කලින්. ඔය සිංදුවනමන් මතක් වුන්නෑ ලොල්.

    මටනන් තාම ගැලපෙන කෙනෙක් හම්බුන්නැ බඳින්න තරන්. ඒත් කොහොම හරි හොයාගන්නව. ඉස්සරහට තමයි යන්නේ මාත්. :love:
     

    Erzo

    Well-known member
  • Aug 4, 2018
    8,314
    9,487
    113
    Heaven :p
    මචන් අර අවුරුදු 26ට නොකලපු දේවල් මාස හයට කලා කීවේ.. ඒ මොනාද බන්? PM එකක් දාල හරි කියාන්කො මේම බැයිනම්
     

    mastersir

    Well-known member
  • Sep 27, 2015
    1,346
    59
    48
    Kawadawath adare hambune nathi aya duk wennada sathutu wennada kiyala hitha ganna ba

    mama nam kiyanne sathutu wenne me loke saba adaraya kiyala deyak na thamange wasiyata tama adare kerenne. maath ehemai. habai e dewal terenne boot ekak kannama wenawa. ethakota tama hadila enne. eth samaharunam aith e walema watenawa. lol
     

    mastersir

    Well-known member
  • Sep 27, 2015
    1,346
    59
    48

    මටත් ඔය scene එක තව ටික කාලෙකින් වෙයි. :baffled: මටත් ඔය විදිහටම ඕක කලපනා වුනා අද, මේ post එක දකින්නත් කලින්. ඔය සිංදුවනමන් මතක් වුන්නෑ ලොල්.

    මටනන් තාම ගැලපෙන කෙනෙක් හම්බුන්නැ බඳින්න තරන්. ඒත් කොහොම හරි හොයාගන්නව. ඉස්සරහට තමයි යන්නේ මාත්. :love:

    ow molen adare kerenna patan aran passe hadawathin adare kerenna ethakota tama hariyanne.
     

    mastersir

    Well-known member
  • Sep 27, 2015
    1,346
    59
    48
    මචන් අර අවුරුදු 26ට නොකලපු දේවල් මාස හයට කලා කීවේ.. ඒ මොනාද බන්? PM එකක් දාල හරි කියාන්කො මේම බැයිනම්

    haha ewa mahaloku dewal nemai ban itin.