ප්රතිචාර නොලැබීම නිසා කථාව ලිවීම තාවකාලිකව නවතා දමන ලදි.කිසිවකු කියවන්නේ නැත්නම් ලිවීමේද තේරුමක් නැත.
![]()


දිගටම ලියපන්. කියවන්න කට්ටිය ඉන්නවා. තව සෙට් වෙයි. මාත් දැන් තමා මේකට සෙට් උනේ.
liyapan ban
නියමයි බන්
හරි මචන් ලියන්නම්..ලියපන් ලියපන්![]()

Thnxකුඩ්ඩා;18280641 said:Keep up bro![]()

Thnx මචන්.. උඹේ ප්රශ්නෙට උත්තරේ අන්තිමට දෙන්නම්..අනේ බං ලියපන්කො.. හිතට අල්ලලා තියෙන්නේ.. සුපිරියි බං.. මේ උබ හිතලමද ලියන්නේ
හරි මචන්..liyanna machan
කවුරුත් Bump කරන්නේ වත් නැති උනහම ලියන්න හිතෙන්නේ නැහැ බන්. ඒකයි.මචං ප්රතිචාර ගැන බලන්න එපා උබ ලියල දාහන්. ප්රතිචාර අදාල තැන් වලදී ලැබෙයි.
මට Rep ඕනේ නෑ බන්.. Bump එකක් හරි දාගෙන යනවනම් ඒ හොඳටම ඇති...ඔව් මචන් උබ කතාව ලිව්වාම අපි රේප් දෙන්නම් නැත්නම් අර DJs බුවා වගේ බාගෙට ලියලා අතුරුදහන් වෙයි.

අද නැද්ද මොකුත්හරි මචන්..
කවුරුත් Bump කරන්නේ වත් නැති උනහම ලියන්න හිතෙන්නේ නැහැ බන්. ඒකයි.
මට Rep ඕනේ නෑ බන්.. Bump එකක් හරි දාගෙන යනවනම් ඒ හොඳටම ඇති...
හෙට රෑ වෙද්දි තව කොටසක් දාන්නම්.. හෙට හවස් වෙනකන්ම lectures..
Comment, Bump, Rape කරපු හැමෝටම Thanks.![]()

ගමට කසිප්පු විකුණන පවුලුත් තියෙනව
දන්නැත්තං දැන ගනිං
මධ්යම පාන්තික වැදගත් පවුලක දෙවැනි දරුවා
මචං වැදගත් පවුලක් කියල කියපු නිර්ණායක පොඩ්ඩක් කියනවද??[/QU
machan, tharaha wenna epa mehema kiwata........ me kiyala thiyena wedagath kama umbata therenne nethnam umbe wedagath kama onawatath wada penawa........
නැහැ නැහැ. අම්ම මේ අහිතකින් ඇහුව නෙමයි. එක අහන්න හිතුන... මිනිස්සු වැදගත්කම මනින්නේ කොහොමද කියල![]()
patta keep it up
ela ela digatama liyamu
නැහැ නැහැ. අම්ම මේ අහිතකින් ඇහුව නෙමයි. එක අහන්න හිතුන... මිනිස්සු වැදගත්කම මනින්නේ කොහොමද කියල![]()
bump
bump
bump
bump
bump
දිගටම ලියන්න![]()

ado ube story ekada me? ela ela liyapng... ara seen eka ne?



