ලගපාත නම් පීම් එකක් දාපන්...
බ්ලැක් ලේබල් එකක් තියනවා
අපි කතා කරමු
math ennada oyala biwwahama parissamata gedara gihin danna kauru hari inna onine
ලගපාත නම් පීම් එකක් දාපන්...
බ්ලැක් ලේබල් එකක් තියනවා
අපි කතා කරමු
කෙලවරක් නැති ප්රශ්නත් එක්ක ලංකාවෙ ලමයිගෙ අවිනිශ්චිත අනාගතේ ගැනත් හිතල ලංකාවෙන් ආව. කැනඩාවට එන්න හිතලවත් තිබුනෙ නැති කාලෙක හම්බ උන ඔෆර් එක නිසා තමා මේ ගමන ආවෙ. අවුරුද්දක් ඇතුලත වයිෆ් බබයිත් මෙහාට ගන්න එක තමා දැන් ඉතින් ලොකුම බලාපොරොත්තුව.
ඇති බන් දැන් ඕක. එක්කො ගැලපෙන්න කතාව හදාගනින්මේ දේවල් නිසා බදින්න හිටිය කෙල්ලත් මාව දාල ගියා.
ඔක්කොටම කලින් ඔය කියවිල්ල නතර කරගනින්, උබට කෙලවෙනව විතරයි ඔහොම කියව කියව කම්ප්ලේන් කර කර හිටියොත්...
කරන්නම දෙයක් නැති එකෙක්ට කජු බැදල පිලිවෙලට විකුන්නත් ඔය 30000 ඇති මුලින්.. ගේමක් ගහගන්න කීයක් හරි හොයාගන්න, ඔය ලොන්ත vibe එක අයින් කරගන්න, ලැජ්ජාවල් පැත්තකින් තියල මොකක් හරි වැඩක් කරපන්... ඔහොම එවුන් නෙවෙයි ගොඩ ගිහින් තියෙන්නෙ...
Good luck!
පස්සෙ දැක්කෙ, අපරාදෙ කමෙන්ට් එකරිප්ලයි කරන්න හදිස්සි වෙන්න එපා බන් 🫢
මම මේ දාල අන්ත්ම රිපයි එක වෙන්න පුලුවන් ජීවිතේ,.
රිපයි සිපයි වෙනවා මේව දැක්කමCanada ගියෙත් google එකෙන් නිසා deport කරන්න ඇත්තෙත් එහෙමම තමයි නේද?
naa api danne naaa.. deport karanna hethuwa kiyapan..?උබල දන්නව ඇති මාව කැනඩාවෙන් ඩිපෝට් කලා කියල. එහෙ ජේල් එකෙත් මාසයක් වගේ ඉදල මෙහෙට එව්වෙ.
මට ආයෙ යන්න බෑ බන් මාව Blacklist කරල තියෙන්නෙ. මේ දේවල් නිසා බදින්න හිටිය කෙල්ලත් මාව දාල ගියා.
ලන්කාවට ඇවිත් කරපු කිසි දෙයක් හරි ගියෙ නෑ. අතේ තිබුන සල්ලි ඔක්ක්ම ඉවරයි තව 30000 එකවුන්ට් එකේ තියෙන්නෙත්.
ඒක ඉවර උනාම ඔක්කොම ඉවරයි. මම දැන් ඉන්නෙත් වෙනම, ගෙදර අයට සල්ලි තිබුනත් මාව පවුලෙන් අයින් කරල දැන්.
මට ලැබෙන්න තිබුන දේවලුත් ඕකොම මගෙ සහෝදරයට ලියල ඉවරයි.
බල්ලෙක් ගානට වැටිල ඉන්නෙ
හිතේ දුකට මේකෙ ලිව්වෙ. වෙන කිසි දෙයක් බලාපොරොත්තුඑර්න් නෙම්. මම කියන්නෙ කිසිම කොල්ලෙක්ට මෙහෙම වෙන්න එපා.
mee yaka hangeriyaweth gihinda?හන්ගේරියාවේ ගිය වැඩේ මොකද උනේ![]()

කමක් නෑ. උඹ කොරෝනා හැදිලත් බේරුණානෙ.උබල දන්නව ඇති මාව කැනඩාවෙන් ඩිපෝට් කලා කියල. එහෙ ජේල් එකෙත් මාසයක් වගේ ඉදල මෙහෙට එව්වෙ.
මට ආයෙ යන්න බෑ බන් මාව Blacklist කරල තියෙන්නෙ. මේ දේවල් නිසා බදින්න හිටිය කෙල්ලත් මාව දාල ගියා.
ලන්කාවට ඇවිත් කරපු කිසි දෙයක් හරි ගියෙ නෑ.
කොහොමත් එ්ක ඉවර වුණාම ඔක්කොම ඉවර හින්දා ඔය 30,000 න් මොනවා හරි (ඉල්ලුමක් තියෙන දෙයක්) අඩුවට අරන් ලාභ තියාගෙන විකුණපං.අතේ තිබුන සල්ලි ඔක්ක්ම ඉවරයි තව 30000 එකවුන්ට් එකේ තියෙන්නෙත්.
ඒක ඉවර උනාම ඔක්කොම ඉවරයි.
එහෙනම් දැන් උඹට වියදම් අඩුයි.මම දැන් ඉන්නෙත් වෙනම, ගෙදර අයට සල්ලි තිබුනත් මාව පවුලෙන් අයින් කරල දැන්.
ජීවිතේ හොදම ටර්නින් පොයින්ට් එක ඕක කරගනින් මචං. මමත් නැගිට්ටේ ඔය වගේ දුෂ්කරම තැනක ඉදන්. දැනට උඹ තනියම. මම නැගිටිද්දි වයිෆුයි, අත දරුවෙකුයි එක්ක. අවුලක් නෑ ගේමක් ගහගන්න පුලුවන්. හොදට හිතලා බලලා කරන දෙයක් කරපන්. පුලු වන් නම් ටික දවසක් ජොබ් එකක් කරන්න බැරිද? තව ටිකක් Fund එක වැඩිකරගන්න.උබල දන්නව ඇති මාව කැනඩාවෙන් ඩිපෝට් කලා කියල. එහෙ ජේල් එකෙත් මාසයක් වගේ ඉදල මෙහෙට එව්වෙ.
මට ආයෙ යන්න බෑ බන් මාව Blacklist කරල තියෙන්නෙ. මේ දේවල් නිසා බදින්න හිටිය කෙල්ලත් මාව දාල ගියා.
ලන්කාවට ඇවිත් කරපු කිසි දෙයක් හරි ගියෙ නෑ. අතේ තිබුන සල්ලි ඔක්ක්ම ඉවරයි තව 30000 එකවුන්ට් එකේ තියෙන්නෙත්.
ඒක ඉවර උනාම ඔක්කොම ඉවරයි. මම දැන් ඉන්නෙත් වෙනම, ගෙදර අයට සල්ලි තිබුනත් මාව පවුලෙන් අයින් කරල දැන්.
මට ලැබෙන්න තිබුන දේවලුත් ඕකොම මගෙ සහෝදරයට ලියල ඉවරයි.
බල්ලෙක් ගානට වැටිල ඉන්නෙ
හිතේ දුකට මේකෙ ලිව්වෙ. වෙන කිසි දෙයක් බලාපොරොත්තුඑර්න් නෙම්. මම කියන්නෙ කිසිම කොල්ලෙක්ට මෙහෙම වෙන්න එපා.